Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...quote:
Haha hou op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
Gvd chaiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
goed verhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen ik hoorde dat het een meisje werd was ik dolblij. Maar dat was ik ook als het een jongetje zou zijn.
Ik ook eigenlijk. Lekker 6 weken thuis zitten met mijn arm in het gips. Wel mijn linker hopelijk, want ik ben met labwerkzaamheden links, en met fappen rechts.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE VAN JE FIETS FLIKKERT
mooi leventje tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
Godverdomme Chai.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Oh, voor niemand herkenbaar? Zal wel weer aan mij liggen dan.
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helptquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Overbevolking wordt het grootste probleem de komende eeuw...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Van die mutantgenen waardoor mensen langer dan 2.00m+ wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |