ik afgehaakt na episode 6quote:
Zeg jij dat niet over mozy danquote:
moaquote:
Knoop erin.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er met Bart moet gebeuren.
o nu heb ik geen zin om verder te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa
beetje te... eerste seizoen redelijk
op een gegeven moment echt .. ow.. misdaad... ow kijk tattoo... ow wauw uil... ja oplossing, slotje...
csi simpel, maar dan vergezocht
ik snap ditquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Chloroform het volgende:
"Het is een meisje, helaas"
Godtyfus
Zo cutequote:
quote:
Wel echt tegenstrijdig dit, jezusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa
beetje te... eerste seizoen redelijk
op een gegeven moment echt .. ow.. misdaad... ow kijk tattoo... ow wauw uil... ja oplossing, slotje...
csi simpel, maar dan vergezocht
Ja wtf manquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Chloroform het volgende:
"Het is een meisje, helaas"
Godtyfus
wat tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Wel echt tegenstrijdig dit, jezus
zou ook liever zoon hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja wtf manwat een enorme teringdebiel.
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...quote:
Haha hou op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
Gvd chaiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
goed verhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen ik hoorde dat het een meisje werd was ik dolblij. Maar dat was ik ook als het een jongetje zou zijn.
Ik ook eigenlijk. Lekker 6 weken thuis zitten met mijn arm in het gips. Wel mijn linker hopelijk, want ik ben met labwerkzaamheden links, en met fappen rechts.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE VAN JE FIETS FLIKKERT
mooi leventje tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
Godverdomme Chai.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Oh, voor niemand herkenbaar? Zal wel weer aan mij liggen dan.
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helptquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Overbevolking wordt het grootste probleem de komende eeuw...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Van die mutantgenen waardoor mensen langer dan 2.00m+ wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helpt
Is het al, en het probleem ligt in aziëquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Overbevolking wordt het grootste probleem de komende eeuw...
Serie Utopia (nee niet die NL reality pulp) gezien?
Klimaathippies die CO2 neutraal rijden maar wel vier koters op de wereld zetten
Klopt. Allemaal een pijnlijke dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Afrika ook, gigantisch. In stand gehouden door ontwikkelingshulp, want zelf kunnen ze hun eigen bevolking niet onderhouden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het al, en het probleem ligt in azië
Stiekem wel een beetjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.Consequent hè, word je daar hard van?
Op het moment ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.Consequent hè, word je daar hard van?
Als ze hen dan ook meteen hun zouden steriliseren, maar nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helpt ook niet als je met instelling van 'zij willen ons niet helpen' het gesprek in gaat...
100% zeker dat het kind uit huis gehaald wordt straks
Ja kom maar, heb nog wat navelpluis voor je.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitkijken anders gaat mijn vingertje bij jou op zoek.
Heeft Bart een opleiding gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoezo Bart, jij kan toch ook gewoon thuiswerk doen?
Vrijdag weer he.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent onvruchtbaar hè? Gewoon dumpen die hap kwak.
mag ik je navel kussen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van die mutantgenen waardoor mensen langer dan 2.00m+ wordt.![]()
Zonnebank maakt geen vitamine d aan volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja zontekort is een bitch. Zou eigenlijk naar de zonnebank toe gaan paar weken terug toen ik paar daagjes vrij had maar is nog steeds niet gebeurdAchja dagen worden weer langer nu.
Waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:01 schreef HPLC het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal wat een doelpunt
Bepaalde banken wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zonnebank maakt geen vitamine d aan volgens mij
Wel rimpels.
ik heb gewoon veel leifdequote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij bent ook wel een slet he
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk tafelvoetbal hier in de kantine
haha jaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"mag ik ook meedoen?"
"Nee Hans, tyft op"
"oh ok"
hoe laat gaan de lichten uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk tafelvoetbal hier in de kantine
penislikker koevangerquote:
"Ja want ik maar maar 2x in het jaar vruchtbaar"quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een domme slet, heb je net toch een kind gekregen en wil je niet aan pil
Twee is gezelliger.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
jaaa, maaarrrrrrrrr, ze hebben beide een vruchtbaarheidsprobleem.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
een ferme tik met een loden pijp in der nek svpquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Ja want ik maar maar 2x in het jaar vruchtbaar"_!!!
Dat kan natuurlijk evengoed waar zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaaa, maaarrrrrrrrr, ze hebben beide een vruchtbaarheidsprobleem.
Uhu....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk evengoed waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |