Is het al, en het probleem ligt in aziëquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Overbevolking wordt het grootste probleem de komende eeuw...
Serie Utopia (nee niet die NL reality pulp) gezien?
Klimaathippies die CO2 neutraal rijden maar wel vier koters op de wereld zetten
Klopt. Allemaal een pijnlijke dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Afrika ook, gigantisch. In stand gehouden door ontwikkelingshulp, want zelf kunnen ze hun eigen bevolking niet onderhouden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het al, en het probleem ligt in azië
Stiekem wel een beetjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.Consequent hè, word je daar hard van?
Op het moment ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een klimaathippie die geen kinderen wil.Consequent hè, word je daar hard van?
Als ze hen dan ook meteen hun zouden steriliseren, maar nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helpt ook niet als je met instelling van 'zij willen ons niet helpen' het gesprek in gaat...
100% zeker dat het kind uit huis gehaald wordt straks
Ja kom maar, heb nog wat navelpluis voor je.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uitkijken anders gaat mijn vingertje bij jou op zoek.
Heeft Bart een opleiding gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoezo Bart, jij kan toch ook gewoon thuiswerk doen?
Vrijdag weer he.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent onvruchtbaar hè? Gewoon dumpen die hap kwak.
mag ik je navel kussen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van die mutantgenen waardoor mensen langer dan 2.00m+ wordt.![]()
Zonnebank maakt geen vitamine d aan volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja zontekort is een bitch. Zou eigenlijk naar de zonnebank toe gaan paar weken terug toen ik paar daagjes vrij had maar is nog steeds niet gebeurdAchja dagen worden weer langer nu.
Waar?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:01 schreef HPLC het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal wat een doelpunt
Bepaalde banken wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zonnebank maakt geen vitamine d aan volgens mij
Wel rimpels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |