Het verschil is inderdaad bijna niet te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde beetje of dit weer een quote is van iemand of niet.
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is het Dima zelf
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is het Dima zelf
mijn posts zijn altijd 100% origineelquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn posts zijn altijd 100% origineel
joh lees zijn posts van toen en je ziet wat zijn probleem is, maar ja hij hapt en flipt steeds om niks, dus easy targetquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De laatste tijd weetje het niet in deze SC.. of iemand nou zelf iets zegt of iemand napraat.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je weer training skippen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik twijfel of ik zo zal gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je weer training skippen?
Ik ga altijd na mijn werk. Als ik eerst naar huis ga wordt het weer eerst eten, uitgebreid koffie drinken, etcetc.quote:
Ga gewoonquote:
medelijden is voor gaysquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
Maar goed men vind hem een dikke vette loser maar als hij gebanned is moet men hem nog dagen belachelijk maken met posts van 7 jaar terug... sja dan kan je wel een oordeel hebben over zijn leven.
Ja zontekort is een bitch. Zou eigenlijk naar de zonnebank toe gaan paar weken terug toen ik paar daagjes vrij had maar is nog steeds niet gebeurdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel ok.. beetje down door vitamine d tekort. Maar slik nu meer dus dat gaat snel beter
Ja, maar het voorjaar is nog ver weg. ;/quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja zontekort is een bitch. Zou eigenlijk naar de zonnebank toe gaan paar weken terug toen ik paar daagjes vrij had maar is nog steeds niet gebeurdAchja dagen worden weer langer nu.
Ha die haags.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd als ik hier ben gaat het goed en is het gezellig.
Hoi.
Het heeft gewerktquote:
ik heb geen medelijden met hem, hij zoekt het steeds zelf weer op en ik heb zat met hem gesproken en hij blijft eigenwijs in wat posten maar dan nog verdiend hij niet zulke treiterijenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
medelijden is voor gays
Hallo Haags.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi.
http://www.zonsondergangtijden.nl/tabel-zonsondergang-2017.htmlquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar het voorjaar is nog ver weg. ;/
hebben ze wat te lachen daarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij zou anders direct een strafkamp in gaan. Al is het alleen al om je humor.
yo ✌quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi.
je anus krijgt no mercyquote:
Willen jullie pls niet posts van mij zoeken van 7 jaar terug. Ik was toch een enorme debiel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
Maar goed men vind hem een dikke vette loser maar als hij gebanned is moet men hem nog dagen belachelijk maken met posts van 7 jaar terug... sja dan kan je wel een oordeel hebben over zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |