quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft Braddie gedaan bij zijn vorige hond.
Nee te lui om naar de dierenarts te gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ie erop gaan zitten?
hem daar 7 jaar later nog op pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee idd het is normaal om je hond te laten stikken.
Madelief zit bij haar moeder thuis zei ze net.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Madelief leidt hem wsl teveel af om naast het modden nog mee te kunnen posten.
En daar is huge niet welkom?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Madelief zit bij haar moeder thuis zei ze net.
Hey lieverd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zijn wel laag. Kap met Braddie. HIj is er niet om zich te verdedigen.
Die bollie maakte mij altijd belachelijk als ik er niet was maar ok
pezuquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hem daar 7 jaar later nog op pakken
Brad was toen een kind, eentje met een beperking
hij is 27 tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel. Ging er stiekem beetje vanuit dat hij daar niet is.quote:
Jij doet wel heel aparte aannames. Ik denk dat je niet eens in de gaten hebt dat je best stokerig bezig bent om aannames als waar de SC in te slingeren. Echt niet tof hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee idd het is normaal om je hond te laten stikken.
Was hij toen ook al te dik dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
NEE!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was hij toen ook al te dik dan?
Heb je haar nummer al?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al een jaartje extreem verliefd op een meisje uit mijn klas en ik dacht dat ze mij ook wel zag zitten gezien de laatste weken. Maar niets is minder waar, we zaten zo in de klas en ik keek ff naar haar en ik zag haar gedraaid op haar stoel zitten en naar mij kijken, dat dacht ik tenminste. Maar blijkbaar keek ze waarschijnlijk gewoon naar het gehele groepje waar ik mee zat, het was ook wel gezellig maar toen ik even naar haar keek dacht ik natuurlijk dat ze naar mij keek. Zulke 'momentjes' hebben we vaker gehad, waarschijnlijk vindt ze mij een creep nu, bah. Heb me altijd druk gemaakt om niks, omg man. Voel me zo droevig nu, maar ook wel weer beetje opgelucht.
Oké Niels.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij doet wel heel aparte aannames. Ik denk dat je niet eens in de gaten hebt dat je best stokerig bezig bent om aannames als waar de SC in te slingeren. Echt niet tof hoor.
Wel een erg hoog puber gehalte weerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al een jaartje extreem verliefd op een meisje uit mijn klas en ik dacht dat ze mij ook wel zag zitten gezien de laatste weken. Maar niets is minder waar, we zaten zo in de klas en ik keek ff naar haar en ik zag haar gedraaid op haar stoel zitten en naar mij kijken, dat dacht ik tenminste. Maar blijkbaar keek ze waarschijnlijk gewoon naar het gehele groepje waar ik mee zat, het was ook wel gezellig maar toen ik even naar haar keek dacht ik natuurlijk dat ze naar mij keek. Zulke 'momentjes' hebben we vaker gehad, waarschijnlijk vindt ze mij een creep nu, bah. Heb me altijd druk gemaakt om niks, omg man. Voel me zo droevig nu, maar ook wel weer beetje opgelucht.
Echt niet cool he.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij doet wel heel aparte aannames. Ik denk dat je niet eens in de gaten hebt dat je best stokerig bezig bent om aannames als waar de SC in te slingeren. Echt niet tof hoor.
Twijfelde beetje of dit weer een quote is van iemand of niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een erg hoog puber gehalte weer
Geef link.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Geen grap. Zag foto's in vlog topic.
Volgens mij is het Dima zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde beetje of dit weer een quote is van iemand of niet.
ftfyquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een erg hoog puber prutser gehalte weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |