SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zittenZonder wrijving geen glans
Daar lijkt het wel op. Gewoon vanaf het moment dat ie geboren is steeds in de nieuwste kleding gestoken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hele erfenis aan het lijf van je zoon?
Eigenlijk is dat best lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Gewoon vanaf het moment dat ie geboren is steeds in de nieuwste kleding gestoken.
Februari is niet veel beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:30 schreef Saind het volgende:
Januari is echt de kutste time of the year
dikke ambtenaarsalarissen en dan alleen nog een jute zakquote:
Dat zijn toch wijven schoenen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kocht mijn louboutin schoenen ook toen ik echt veel zin had om te drinken.
Dit is de eerste keer dat ik hoor van het woord "louboutin".quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kocht mijn louboutin schoenen ook toen ik echt veel zin had om te drinken.
hebben ook mannen sneakersquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn toch wijven schoenen?
N1ek-quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb ook echt veel zin om te drinken..
WTFquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor van het woord "louboutin".
Tot zover dit nietszeggende feitje
Wat let je?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb ook echt veel zin om te drinken..
Hoe is het trouwens met je vrouw? Volledig hersteld?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben ook mannen sneakers
maar zijn vrouwenschoenen zijn ook heel heel mooi
mn vrouw heeft 2 paar.
M'n jeans zit te strak om mijn bilpartij.. Ik moet echt nodig naar de sportschool.. Vier maanden niet geweestquote:
mja mjaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vrouw? Volledig hersteld?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
M'n jeans zit te strak om mijn bilpartij.. Ik moet echt nodig naar de sportschool.. Vier maanden niet geweest..
Klote is dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja mja
valt allemaal wat tegen qua herstel.
Wel helemaal beter, maar wel erg moe hele tijd.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begint wederzijds te worden
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een welkome aanvulling op de bier discussies die altijd voortvloeien uit de gesprekken tussen Saind en opper.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten we het vaker over kleding en schoenen hebben in deze SC.
Echt een toponderwerp.
Als je zo doorgaat kan je beter ook gewoon opkankeren naar dat KLB hok.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme
Kanker onlogisch
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kan je beter ook gewoon opkankeren naar dat KLB hok.
Die bier discussies interesseert echt niemand iets neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een welkome aanvulling op de bier discussies die altijd voortvloeien uit de gesprekken tussen Saind en opper.
Nee idd. Topic bloedt altijd dood als die erover beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die bier discussies interesseert echt niemand iets nee
sowieso mesnen die geen prijs/kcal/alcoholpercentage sheet gebruiken ipv naar de smaak kijkenquote:
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt een toponderwerp.
okquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
M'n jeans zit te strak om mijn bilpartij.. Ik moet echt nodig naar de sportschool.. Vier maanden niet geweest..
Godennectarquote:
Hoelang (is een Chinees) al gestopt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat laatst te denken wat mijn laatste biertje was.
ben vergeten
Over ruim 2 weken 3 jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoelang (is een Chinees) al gestopt?
giroud had gepriktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij 1-1 voor staan zou pas gek zijn
Dus je bent pas 22.. Ik dacht dat jij veel ouder was..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over ruim 2 weken 3 jaar.
(soli Deo gloria)
ben nog jonge godquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dus je bent pas 22.. Ik dacht dat jij veel ouder was..
Inso heeft de leverervaring van een 50 jarigequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dus je bent pas 22.. Ik dacht dat jij veel ouder was..
dat valt tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inso heeft de leverervaring van een 50 jarige.
Das met die rode zolen. Vrouwen drijven spontaan van hun stoel af van zulke schoenenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt een toponderwerp.
Cachet ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Das met die rode zolen. Vrouwen drijven spontaan van hun stoel af van zulke schoenen
Nou ja, maar eens een setje aanschaffen dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Das met die rode zolen. Vrouwen drijven spontaan van hun stoel af van zulke schoenen
geen financiele prikkels meerquote:
Ik drink zelden, maar soms heb ik trek in een verzetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n zin om te drinken ouwe reus?
Hehe. Ik ook. Laatst een fles vodka omzeep geholpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik drink zelden, maar soms heb ik trek in een verzetje..
ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik trek sterke drank niet goed.. Ik heb ooit een halve fles whisky leeggedronken, ik heb de dag nadien tot zeven uur des avonds als een dood vogeltje op m'n bank gezeten..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. Ik ook. Laatst een fles vodka omzeep geholpen.
Dag erna is dan wat minder
Nu weer even wel, ik wil die laatste 9,7 kilo eraf hebben voor 1-7. Eigenlijk maar 5 maar ja in de vakantie kom ik altijd weer wat aan, dus dan maar extraquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Held. Doe je nog steeds met die shakes en zulks?
Ik zit tegenwoordig zo snel vol van bier joh. Vervelend. Wat drink jij dan? Bier?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik trek sterke drank niet goed.. Ik heb ooit een halve fles whisky leeggedronken, ik heb de dag nadien tot zeven uur des avonds als een dood vogeltje op m'n bank gezeten..
Wat doe je voor sport? Crossfit achtige meuk?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu weer even wel, ik wil die laatste 9,7 kilo eraf hebben voor 1-7. Eigenlijk maar 5 maar ja in de vakantie kom ik altijd weer wat aan, dus dan maar extra
#viesdik
in de vakantie nog 2,5 liter bier op, drinkt zo lekker weg op vakantie op een terrasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig zo snel vol van bier joh. Vervelend. Wat drink jij dan? Bier?
zozo 2,5 literquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de vakantie nog 2,5 liter bier op, drinkt zo lekker weg op vakantie op een terras
Nee dat kan nog niet met mijn knie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doe je voor sport? Crossfit achtige meuk?
10 biertjes in een hele vakantiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de vakantie nog 2,5 liter bier op, drinkt zo lekker weg op vakantie op een terras
das een uur voor onze saindquote:
Het liefst rode wijn.. Daar kan ik echt vies doch lekker dronken van worden als ik het maar goed volhoud..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig zo snel vol van bier joh. Vervelend. Wat drink jij dan? Bier?
als je 10kg wil afvallen ben je niet licht gewicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
c_a werd al dronken van 6 wodkatjes.
#lichtgewicht
koekoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je 10kg wil afvallen ben je niet licht gewicht.
Dit heb ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja mooi. Je blijft zuipen op zo'n terras.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op tenerife betaal je 1 euro of 1,50 voor een halve liter.... en in bevroren glas, drinkt gewoon lekker wegquote:
Fietsen? Of kracht?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat kan nog niet met mijn knie.
gewoon fitness, als mijn knie beter is dan PT
vodka is wat anders dan bierquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
c_a werd al dronken van 6 wodkatjes.
#lichtgewicht
Ik walg van jequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op tenerife betaal je 1 euro of 1,50 voor een halve liter.... en in bevroren glas, drinkt gewoon lekker weg
ik doe altijd of ik high class ben door grey goose te halen of belvederequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee maatje. Ik pak gewoon een fles Smirnov en ze kijken verder maar wat ze doen.
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
5 kilo, maar 5 extra ivm vakantie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onze definities van high class verschillenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik doe altijd of ik high class ben door grey goose te halen of belvedere
En hoelang is u?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 kilo, maar 5 extra ivm vakantie.
Ik schaam me niet, ik week 70 kilo
ik zeg doen alsofquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Onze definities van high class verschillen
ja idd en zonnetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja mooi. Je blijft zuipen op zo'n terras.
aboquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme onlogisch, hoe kan jij in twee topics zo actief posten. Ik ben echt een FOK! amateur.
viesdikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben één meter en zesentachtig centimeter en broekmaat 34/34 die nu dus langzaam begint te knellen so you do the math..
#viesdikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben één meter en zesentachtig centimeter en broekmaat 34/34 die nu dus langzaam begint te knellen so you do the math..
Ik zit er toch niet zover naast schatjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij ben 30 cm langer dan ik, je had kunnen weten dat ik 1,73 ben
Vast een beetje oefenen héquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme onlogisch, hoe kan jij in twee topics zo actief posten. Ik ben echt een FOK! amateur.
en wat ga je daar aan doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:00 schreef Befbekje het volgende:
Ja, ik begin echt een zwijntje te worden..
Ik heb ook een abo op je moeder.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:00 schreef GGMM het volgende:
Wacht, onlogisch heeft een abo?
Wat een loser.
Twee flessen Merlot in mijn mik gieten vanavond en ik heb ook nog twee Winterbockjes koud staan..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat ga je daar aan doen?
Ja, ha-ha enzo, maar heb je dit abo zelf gekocht? Heb jij bewust geld overgemaakt naar danny??quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een abo op je moeder.
HMF is geen reus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent zeker net zo'n reus als onlogisch en HMF?
Grapje hoor 188cm prima lengtequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent zeker net zo'n reus als onlogisch en HMF?
En hoeveel weeg je?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grapje hoor 188cm prima lengte
ik ben 195 cm
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Twee flessen Merlot in mijn mik gieten vanavond en ik heb ook nog twee Winterbockjes koud staan..
True.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, maar toch. Het is wel een grootheid.
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen hoor.
Dik zijn is zooooo 2017
ja wel, vrouwen vallen tegenwoordig op een bierbuikjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.
wtf hoe doe je datquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben alleen de afgelopen 3 maanden al zeker een kilo of twaalf aangekomen..
Ja, als de mijne zou sneuvelen nu dan zou ik er in april ook weer eckto bijlopen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik was een tijdje 19 kilo afgevallen toen m'n relatie uit ging.
Awh, ben je zo'n gevoelige jongen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
bij een relatie kom je ook gemakkelijk 19 kilo aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Zeg het ze renequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerkquote:
alsof die meleg komt johquote:
Goed verhaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerk..
bapaoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerk..
waarom strijd je tegen jezelf?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
KnutMijn medestander in de strijd tegen dikke mensen.
Volgens Stijn is dat zijn onzekerheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom strijd je tegen jezelf?
Je bent niet grappig, alleen dik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom strijd je tegen jezelf?
teringjantjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weeg 106 nu bij 2 meter. Ik aim voor de zomer op 110.
Nee, kan het niet zien. jij?quote:
bf%?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal m'n gemak maar houden tegen jou.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er minder dikke mensen zijn kunnen er ook meer mensen op het strand.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DIKKE MENSEN DENK ERAAN HET IS ALWEER BIJNA STRANDWEER
Jawel. Alleen weinig vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, kan het niet zien. jij?
We gaan winnen in Kerkrade, 1-3.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jawel. Alleen weinig vertrouwen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mietjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zal m'n gemak maar houden tegen jou.
echt te dom voor woordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:18 schreef onlogisch het volgende:
GGMM denkt dat BMI een belangrijke graadmeter is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja. We zullen het 'm vergeven. Een uitglijder maak je snel. René wat vaker dan een ander. Maar goed...quote:
komt door die slungelige bouw van hemquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. We zullen het 'm vergeven. Een uitglijder maak je snel. René wat vaker dan een ander. Maar goed...
Dikzak.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. We zullen het 'm vergeven. Een uitglijder maak je snel. René wat vaker dan een ander. Maar goed...
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post van de zomer wel wat @ BB topic. Hou het in de gaten.
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, net weer even een uurtje gewandeld.
Drizztquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, net weer even een uurtje gewandeld.
serieus? Ik krijg er met moeite 1 wegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vreet er met gemak vier in tien minuten op..
Joh, ik trollde debiel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.hexjam.com/uk/(...)lshit-and-here-s-why
Lees dat ondertussen even.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als er minder dikke mensen zijn kunnen er ook meer mensen op het strand.
Ik ga een bak bami maken dadelijk, voordat ik twee flessen Merlot ga opentrekken + twee Winterbock wegknallen.. En dan maar zien wat de avond brengt.. Ik hoop de Berghain, maar zal wel om half twaalf K.O. in mijn mandje zijn..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Nasi drizzt. Wat gaat er op je broodjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een makkelijke eter..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus? Ik krijg er met moeite 1 weg
eens!quote:
niksquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn we nog wel vrienden nu je weet dat ik overgewicht heb?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat je denkt dat ik zo dom ben. Het zal je onzekerheid zijn.
Dikzak.
En jij kan het weten. Wij hebben immers de lakens gedeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet waar
Je bent zelf dik!
Natuurlijk. GGMM is zelf ook dik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn we nog wel vrienden nu je weet dat ik overgewicht heb?
Uiteraard, ik accepteer je hoe je bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn we nog wel vrienden nu je weet dat ik overgewicht heb?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En jij kan het weten. Wij hebben immers de lakens gedeeld
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, ik accepteer je hoe je bent.
geen avgquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
6 wodka is gewoon 6 unitsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vodka is wat anders dan bier
Eentje ham met mosterd, eentje met kaas en eentje met dat philadelpia-smeerspul. Alledrie met sla.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nasi drizzt. Wat gaat er op je broodjes?
Welk is dezequote:
Ham met mosterd?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eentje ham met mosterd, eentje met kaas en eentje met dat philadelpia-smeerspul. Alledrie met sla.
Joah. Die met kaas denk ik ook wel. Lekker.quote:
wat voor wodkaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef Saind het volgende:
Ik heb net 48 shotglazen gekocht. En ik heb nog een halve fles wodka.
Ik ga Pools
1 unit is 1 unitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
Ja maar je drinkt geen vaasjes wodka.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
waarom koop je 48 shotglazen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef Saind het volgende:
Ik heb net 48 shotglazen gekocht. En ik heb nog een halve fles wodka.
Ik ga Pools
Daar weet ik alles vanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
Kan ik 48 shotjes doen zonder iets af te wassenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom koop je 48 shotglazen?
Ik eet alleen jong belegen.quote:
oke... is het vodka of wodka?quote:
oke okequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar je drinkt geen vaasjes wodka.
Een standaardglas heeft altijd evenveel alcohol
Ja, dan is het dus goor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik eet alleen jong belegen.
lui varkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik 48 shotjes doen zonder iets af te wassen
Je bent zelf goor.quote:
In 3 maanden tijd raak jij al je vet niet kwijt vriend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Jullie hebben mij gemotiveerd.. Morgen schakel ik over op yoghurt, bananen, appels, sla en tonijn voor de komende drie maanden.. Sportschool in.. Helemaal eckto..
pics van nu, en dan over 3 maanden weerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Jullie hebben mij gemotiveerd.. Morgen schakel ik over op yoghurt, bananen, appels, sla en tonijn voor de komende drie maanden.. Sportschool in.. Helemaal eckto..
Russische/anglicaansquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom schrijven ze dan soms vodka
Neh is voor m'n kroeg. We hebben echt een wacke verzameling verschillende shotglazen nu en sommige zijn ook echt bijna emmers. Dus net maar gewoon dezelfde gekocht en kleintjes.quote:
Bulken tot eind april makker. Dan cutten tot september.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef Befbekje het volgende:
wat vind je zelf het lekkerste shotje?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh is voor m'n kroeg. We hebben echt een wacke verzameling verschillende shotglazen nu en sommige zijn ook echt bijna emmers. Dus net maar gewoon dezelfde gekocht en kleintjes.
Je kan een half procent per week verliezen. 2% per maand. Dan kom je een eindquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd raak jij al je vet niet kwijt vriend.
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
Jenever.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vind je zelf het lekkerste shotje?
Ik haat aan de gewichten hangen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bulken tot eind april makker. Dan cutten tot september.
Ik duim met je mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
barca gescoord
als southampton nog scoort 1,3k
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee.
was even weg.
als southampton wint 1,380$
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee.
was even weg.
als southampton wint 1,380$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |