quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begint wederzijds te worden
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor van het woord "louboutin".
Tot zover dit nietszeggende feitje
Het is een welkome aanvulling op de bier discussies die altijd voortvloeien uit de gesprekken tussen Saind en opper.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten we het vaker over kleding en schoenen hebben in deze SC.
Echt een toponderwerp.
Als je zo doorgaat kan je beter ook gewoon opkankeren naar dat KLB hok.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme
Kanker onlogisch
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kan je beter ook gewoon opkankeren naar dat KLB hok.
Die bier discussies interesseert echt niemand iets neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een welkome aanvulling op de bier discussies die altijd voortvloeien uit de gesprekken tussen Saind en opper.
Nee idd. Topic bloedt altijd dood als die erover beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die bier discussies interesseert echt niemand iets nee
sowieso mesnen die geen prijs/kcal/alcoholpercentage sheet gebruiken ipv naar de smaak kijkenquote:
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten we het vaker over kleding en schoenen hebben in deze SC.
Echt een toponderwerp.
okquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
M'n jeans zit te strak om mijn bilpartij.. Ik moet echt nodig naar de sportschool.. Vier maanden niet geweest..
Godennectarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |