Ik heb de tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fotorolletje , dus moet inscannen
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen won feyenoord de uefacup toch
Delegeren. Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto. Heb cachet laten rijden zodat ik kon fokken
1970.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh lol ja 2002 ja maar was ook wat in 78
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur buiten. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto. Heb cachet laten rijden zodat ik kon fokken
Waar slaat dit opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
En de laatste vooralsnog.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1970.
Voor altijd de eerste
En in 74 uiteraard
Ik ben niet achterlijk swansquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur buiten. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
Zo is dat ouwe reusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En de laatste vooralsnog.
Zal ook wel zo blijven denk ik
neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik moest wel lachen.
Crip ook zie ik. Crip is een chickie toch?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begint wederzijds te worden
Verslik mij bijna in mijn mexicanoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur buiten. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
Ik geloofde dit bijnaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk swans
>tenminste geen huilebalkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen we tardis niet ruilen voor onlogisch. Dat lijkt me tenminste geen huilebalk
is ie halal zo ja mag ik hapjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verslik mij bijna in mijn mexicano
Nee helaasquote:
Ik krijg er nu al van langs in de VBL-SCquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen we tardis niet ruilen voor onlogisch. Dat lijkt me tenminste geen huilebalk
O, toch nog wat geleerd vandaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk swans
Het is niet erg om emoties te hebben beste TARDIS.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is niet erg om emoties te hebben beste TARDIS.
Je moet ze niet wegstoppen, maar omarmen. Het is wat je mens maakt.
Waarom moest je laatst huilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ikik huil wanneer het nodig is. En niet wanneer het niet nodig is. Ik hoef mij gelukkig niet stoerder voor te doen dan ik ben
Naar tokkies moet je niet luisteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al van langs in de VBL-SC
Dat is de juiste houdingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ikik huil wanneer het nodig is. En niet wanneer het niet nodig is. Ik hoef mij gelukkig niet stoerder voor te doen dan ik ben
Daarom zal ik jouw post ook verder negerenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar tokkies moet je niet luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |