quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha de eerste meter liet ze hem al afslaan
nou nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was dit maar je laatste post ooit ja
Onvriendelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was dit maar je laatste post ooit ja
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja? is dat hem? Leuk hoor voor je, liefde is mooi he.
Goed topic.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Reageren en interpreteren online - hoe ermee omgaan?
is dit echt
hvjquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed topic.
Ik weet ook nooit hoe ik al die liefdesverklaringen hier moet interpreteren.
fake manquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Over mij:
Hoi! Daar ben ik dan, en wat ik hier moet zeggen weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben nog niet zo bekend in de wereld van vriendjes, maar ik zou graag een vriendje willen hebben.
Over jou:
Hopelijk ben jij wat meer bekend in de wereld van relaties, en vind jij mij wel leuk om te zien. Zullen wij het anders samen eens proberen?
Iets voor jou, TARDIS.?
Het is voor mij wel erg spannend om hier een berichtje neer te zetten maar omdat ik had gezien dat een vriendin hier leuke reacties kreeg dacht ik: dat wil ik ook eens proberen. Ik ben namelijk ook nog single en verlang wel naar wat warmte met een leuke jongen. Wil je meer van me weten dan mag je me dat vragen natuurlijk maar ik kan wel alvast zeggen dat ik lief, sociaal en zorgzaam ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed topic.
Wat TARDIS. precies zoekt weet ik eigenlijk zelf niet maar... studentjes en nep-geinteresseerden hoeven geen moeite te doen. Voor de rest geldt, reageer eens met een leuk bericht langer dan 1 zin en als je hem kunt overtuigen wil hij je misschien wel beter leren kennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Over mij:
Hoi! Daar ben ik dan, en wat ik hier moet zeggen weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben nog niet zo bekend in de wereld van vriendjes, maar ik zou graag een vriendje willen hebben.
Over jou:
Hopelijk ben jij wat meer bekend in de wereld van relaties, en vind jij mij wel leuk om te zien. Zullen wij het anders samen eens proberen?
Iets voor jou, TARDIS.?
Interessant topic ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed topic.
Nee ik ben niet zoekende.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Over mij:
Over jou:
Iets voor jou, TARDIS.?
Sow.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat TARDIS. precies zoekt weet ik eigenlijk zelf niet maar... studentjes en nep-geinteresseerden hoeven geen moeite te doen. Voor de rest geldt, reageer eens met een leuk bericht langer dan 1 zin en als je hem kunt overtuigen wil hij je misschien wel beter leren kennen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is voor mij wel erg spannend om hier een berichtje neer te zetten maar omdat ik had gezien dat een vriendin hier leuke reacties kreeg dacht ik: dat wil ik ook eens proberen. Ik ben namelijk ook nog single en verlang wel naar wat warmte met een leuke jongen. Wil je meer van me weten dan mag je me dat vragen natuurlijk maar ik kan wel alvast zeggen dat ik lief, sociaal en zorgzaam ben.
Over jou:
Ik zoek een jongen die zin heeft in een leuk contact met mij en niet zomaar voor 1 keer maar voor vaker. Je wilt wat moois op bouwen en ziet het wel zitten.
Iets voor jou Hans?
Pics aubquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef Toto69 het volgende:
Over mij:
Ik heb nog nooit een serieus vriendje gehad en dan bedoel ik niet gelijk echt een relatie maar een echte vriendschap zou ik toch wel heel fijn vinden en als we dan toch liefde voelen dan is dat natuurlijk alleen maar mooi meegenomen.
Over jou:
Denk jij er hetzelfde over als ik? Dat zou wel heel erg fijn zijn en dan kunnen we kijken wat we van elkaar vinden maar daar komen we dan vanzelf wel achter als we met elkaar omgaan. Ik weet zeker dat het leuk word.
deze iets voor jou zosk?
Nee, gekkiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, je zit nu dus inspiratie op te doen
ik weet precies waardoor tardis interesse krijgtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat TARDIS. precies zoekt weet ik eigenlijk zelf niet maar... studentjes en nep-geinteresseerden hoeven geen moeite te doen. Voor de rest geldt, reageer eens met een leuk bericht langer dan 1 zin en als je hem kunt overtuigen wil hij je misschien wel beter leren kennen.
reageer eens met een leuk bericht langer dan 1 zinquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet precies waardoor tardis interesse krijgt
éénquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
reageer eens met een leuk bericht langer dan 1 zin
Oh?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet precies waardoor tardis interesse krijgt
waarom dat nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
reageer eens met een leuk bericht langer dan 1 zin
eendquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
een
maar dat staat er niet dus dat zeg ik ook niet
was wel langer dan 1 zinquote:
Ja, je bent leuker dan Noelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed gezien.
Deze man heeft daar een neusje voor.
Heb ook grote neus. Handig voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed gezien.
Deze man heeft daar een neusje voor.
ben je ook nog iraans toevallig?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ook grote neus. Handig voor dat soort dingen.
Shots firedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn niet zo heel veel kwaliteiten voor nodig of wel?
Sow. Nou normaal is het een lieve kerel, maar vandaag is hij wat sikkeneurig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn niet zo heel veel kwaliteiten voor nodig of wel?
Maar ik houd van mijn ogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou jij komt ook op het lijstje
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ook grote neus. Handig voor dat soort dingen.
Zou Michelle keihard doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Zo jammer dat Michelle Obama geen First Lady meer is.
Ja bedankt voor die taartdoos met drollen. Erg aardigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat de boodschap overgekomen is
hans wat is ditquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja bedankt voor die taartdoos met drollen. Erg aardig
Tegenwoordig wat minderquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Main business knul.Zo rol jij toch.
hahaha psv heeft lelijke shirtsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog ff mooi shirtje kopen in eindje inb4 hahaha psv heeft lelijke shirts
hahaha psv heeft lelijke shirtsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog ff mooi shirtje kopen in eindje inb4 hahaha psv heeft lelijke shirts
In dat jaar was je moeder ook nog aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:26 schreef Toto69 het volgende:
Toen waren de shirts nog mooi.
[ afbeelding ]
Haha die hen ik ook. Met vennegoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik beamenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat jaar was je moeder ook nog aantrekkelijk.
De jouwe al sinds 1978 niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat jaar was je moeder ook nog aantrekkelijk.
Zelfs de shirts van Oranje in '88 waren nog mooier.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent nooit mooi geweest kalequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Toen ik mooi was bestond fotografie nog niet
deze?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zelfs de shirts van Oranje in '88 waren nog mooier.
Ik heb de tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fotorolletje , dus moet inscannen
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen won feyenoord de uefacup toch
Delegeren. Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto. Heb cachet laten rijden zodat ik kon fokken
1970.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh lol ja 2002 ja maar was ook wat in 78
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur buiten. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto. Heb cachet laten rijden zodat ik kon fokken
Waar slaat dit opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
En de laatste vooralsnog.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1970.
Voor altijd de eerste
En in 74 uiteraard
Ik ben niet achterlijk swansquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur buiten. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
Zo is dat ouwe reusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En de laatste vooralsnog.
Zal ook wel zo blijven denk ik
neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik moest wel lachen.
Crip ook zie ik. Crip is een chickie toch?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begint wederzijds te worden
Verslik mij bijna in mijn mexicanoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe je raam eens open en meet eens met je smartphone de temperatuur buiten. Wel je smartphone tussen twee vingers anders meet hij de temperatuur niet correct.
Ik geloofde dit bijnaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk swans
>tenminste geen huilebalkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen we tardis niet ruilen voor onlogisch. Dat lijkt me tenminste geen huilebalk
is ie halal zo ja mag ik hapjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verslik mij bijna in mijn mexicano
Nee helaasquote:
Ik krijg er nu al van langs in de VBL-SCquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen we tardis niet ruilen voor onlogisch. Dat lijkt me tenminste geen huilebalk
O, toch nog wat geleerd vandaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk swans
Het is niet erg om emoties te hebben beste TARDIS.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is niet erg om emoties te hebben beste TARDIS.
Je moet ze niet wegstoppen, maar omarmen. Het is wat je mens maakt.
Waarom moest je laatst huilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ikik huil wanneer het nodig is. En niet wanneer het niet nodig is. Ik hoef mij gelukkig niet stoerder voor te doen dan ik ben
Naar tokkies moet je niet luisteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al van langs in de VBL-SC
Dat is de juiste houdingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ikik huil wanneer het nodig is. En niet wanneer het niet nodig is. Ik hoef mij gelukkig niet stoerder voor te doen dan ik ben
Daarom zal ik jouw post ook verder negerenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar tokkies moet je niet luisteren.
Ik ken mijn opa's en oma's niet. Allemaal kapot voordat ik kwam.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb voor het laatst gehuild bij het overlijden van mijn oma. Vorig was dat, deze maand.
Jij huilt elke morgen als je wakker wordt met een haartje op je kussen, toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is de juiste houding
Zulke mannenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach ik heb een verlammende depressie en wat ziektes die pijn en ellende meebrengen en soms is dat wat heftig. Maar daar kruip ik wel uitquote:
Zonde hoor. Je pa en ma kregen jou laat of gewoon?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken mijn opa's en oma's niet. Allemaal kapot voordat ik kwam.
nee, pas als ik mijn gezicht was en in de spiegel kijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij huilt elke morgen als je wakker wordt met een haartje op je kussen, toch?
was jouw opa fout in de oorlog?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken mijn opa's en oma's niet. Allemaal kapot voordat ik kwam.
De haarfee?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij huilt elke morgen als je wakker wordt met een haartje op je kussen, toch?
ah, daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, pas als ik mijn gezicht was en in de spiegel kijk
Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Sorry.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach ik heb een verlammende depressie en wat ziektes die pijn en ellende meebrengen en soms is dat wat heftig. Maar daar kruip ik wel uitiedereen heeft wel eens een mindere periode.
HPLC?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Sorry.
Enkel de oma van mn ma gekend. Maar die vrouw had geen makkelijk leven. Dus daar kwamen we niet vaak.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Je pa en ma kregen jou laat of gewoon?
En je minionlobaas? Die heeft wel opa en oma's?
hoe oud is je zoontjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enkel de oma van mn ma gekend. Maar die vrouw had geen makkelijk leven. Dus daar kwamen we niet vaak.
Mijn zoon heeft gelukkig wel al zijn opa's en oma's
HPLC is een user hier die nogal dom is, hij noemt je dus nogal dom.quote:
Geen probleem, jouw leven is mijn leven niet, dus je hoeft niet zulk begrip te hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Sorry.
Mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enkel de oma van mn ma gekend. Maar die vrouw had geen makkelijk leven. Dus daar kwamen we niet vaak.
Mijn zoon heeft gelukkig wel al zijn opa's en oma's
ja bij mij verder ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij komt er iedere dag vocht uit mijn lichaam
Ik zie het om me heen ook. Ik heb moeite dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen probleem, jouw leven is mijn leven niet, dus je hoeft niet zulk begrip te hebben.
Lief, leuke leeftijd. Dan stoppen ze meestal met irritant doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4.
Dat is tevens de laatste keer dat ik gehuild heb.
Zit ik al 10 jaar in, die mindere periodequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach ik heb een verlammende depressie en wat ziektes die pijn en ellende meebrengen en soms is dat wat heftig. Maar daar kruip ik wel uitiedereen heeft wel eens een mindere periode.
doe normaal man, dit is haatzaaien, tiefuscrew hoop dat je een aneurysma krijgt, in je kopquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC is een user hier die nogal dom is, hij noemt je dus nogal dom.
Ik zou het niet pikken.
Tip: hij is kaal, misschien kun je hem daarmee pakken.
soooowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man, dit is haatzaaien, tiefuscrew hoop dat je een aneurysma krijgt, in je kop
terechtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit ik al 10 jaar in, die mindere periode
voor de leukquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
soooow
waarom zou je willen dat mijn bloedvat in m'n hoofd scheurt
kom maarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je wat extra vocht ín je lichaam?
Durf het mijn vriendin niet te vertellen.quote:
Nou dat begint nu. V'd week : Pap, ik wil tv kijken. Ik de playstation aangezet, maar de accu van de controller was leeg. Dus ik zeg tegen 'm ; Kom met je stoeltje wat dichterbij zitten want de controller is niet lang genoeg. Hij ; Pap, je bedoelt de kabel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Lief, leuke leeftijd. Dan stoppen ze meestal met irritant doen.
dat zou schrikken zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh oké
ik hoop dat al je haren teruggroeien klootzak
Zie je een psych?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit ik al 10 jaar in, die mindere periode
hopelijk schrik je zo hard dat je nooit meer schriktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zou schrikken zijn
kaasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Crossaints met kaas of noodles?
Ik heb vanmiddag al warm eten gehad.
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hopelijk schrik je zo hard dat je nooit meer schrikt
Zo doet mn neefje ook tegen mij. Betwetertjesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat begint nu. V'd week : Pap, ik wil tv kijken. Ik de playstation aangezet, maar de accu van de controller was leeg. Dus ik zeg tegen 'm ; Kom met je stoeltje wat dichterbij zitten want de controller is niet lang genoeg. Hij ; Pap, je bedoelt de kabel.
Natuurlijk heeft ie gelijk. Mokerdom van me.
spermatozoïdenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn spemazoïden hè? Wil niet dat er misverstanden bestaan.
Nee man zo lang heb ik een relatie.quote:
ja vind je het erg als ik zwanger word ik slik de pil niequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn spemazoïden hè? Wil niet dat er misverstanden bestaan.
Heerlijk, dat bijdehantequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat begint nu. V'd week : Pap, ik wil tv kijken. Ik de playstation aangezet, maar de accu van de controller was leeg. Dus ik zeg tegen 'm ; Kom met je stoeltje wat dichterbij zitten want de controller is niet lang genoeg. Hij ; Pap, je bedoelt de kabel.
logischquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee man zo lang heb ik een relatie.![]()
Ik kan mij ook niet echt inleven in mensen met een depressie ondanks dat mijn vader er vaker wel dan niet last van heeft.
nou zeg, wat een avontuur was datquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
alle behalve snotquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor lichaamssappen prefereer je?
Pics van je zus/schoonzus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk, dat bijdehante
Mijn nichtje is in oktober 4 geworden, daar heb ik echt een band mee, te gek.
Nee #worthitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vind je het erg als ik zwanger word ik slik de pil nie
Hij heeft nog wel flink wat haar anders.quote:
tievuswildquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kalm maatje.
Hehe. Helemaal wild die WCH
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel flink wat haar anders.
Hermann?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verslik mij bijna in mijn mexicano
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goldenshowergirl. Ik mag je nu al
leuk he wat je ze kan laten doen als je ze eenmaal psychisch hebt gebrokenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik luister nu naar een 14 jarig meisje op een Ukelele.
Wat is een Ukelele?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik luister nu naar een 14 jarig meisje op een Ukelele.
Normaal doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk he wat je ze kan laten doen als je ze eenmaal psychisch hebt gebroken
had net even mijn pc uitgezetquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus. Jij nog iets spannends meegemaakt?
Dat ze mag rusten in vrede.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb voor het laatst gehuild bij het overlijden van mijn oma. Vorig jaar was dat, deze maand.
een echte man heeft minimaal 6 harenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een gitaar heeft minimaal 6 snaren
Doe eens normaal, dikke mongolenliefhebber.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC is een user hier die nogal dom is, hij noemt je dus nogal dom.
Ik zou het niet pikken.
Tip: hij is kaal, misschien kun je hem daarmee pakken.
Tot zover de muziekale kennis van Onlogisch. Ik word hier even terecht onderwezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een gitaar heeft minimaal 6 snaren
Ik mis een PI om de intonatie van de post op waarde te schatten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lief van je, deze post
Kun jij niet gewoon gaan fietsen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe eens normaal, dikke mongolenliefhebber.
GOFFEDOMME KLOTZAAK IK SLOOP JE KAPOT FLIKKERquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een echte man heeft minimaal 6 haren
KOM DANquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GOFFEDOMME KLOTZAAK IK SLOOP JE KAPOT FLIKKER
mijn posts hebben immer een PIquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een PI om de intonatie van de post op waarde te schatten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een echte man heeft minimaal 6 haren
maar niet tegen montelly zeggen hoor, gaat hij weer zeggen dat het zeers kind is die verwekt is terwijl ik keek ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
krijgen we half marokkaantje half nlertje
mooie weergave van de multiculti samenleving
Jij mag ook wel eens rusten in vredequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lief van je, deze post
WOWOWOWWOOquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens rusten in vrede
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn posts hebben immer een PI
DIT TOPIC ESCALEERT VOLLEDIG UIT DE HANDquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan emigreren weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon gaan fietsen?
In Jemen of zo
hap een stoeprandquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan emigreren weer?
Naar Jemen of zo
Kun jij niet gewoon een perm krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan emigreren weer?
Naar Jemen of zo
7,5/10. Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee... ik hou van die jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon een perm krijgen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef Toto69 het volgende:
HPLC helemaal kapot GETR'D, hopelijk perm
goeie edit, was al in de warquote:
zou anders onlogisch geweest zijnquote:
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zorgen onlogisch en ik wel voor.
De frontmannen van de VBL doen waar ze goed in zijn, rellen. Niet kwalitatief sterke grappen maken. Dat is voor de intellectuelen onder ons. En dat zijn hooligans doorgaans niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Allemaal inkoppertjes, ik verwacht meer van de VBL crew.
xcachetquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weg en komt je chick posten?
(Dit moest ik vragen van Scrummie)
wat is er met zo dan?quote:
Maar jullie zijn toch veel te aardig voor hooligansquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De frontmannen van de VBL doen waar ze goed in zijn, rellen. Niet kwalitatief sterke grappen maken. Dat is voor de intellectuelen onder ons. En dat zijn hooligans doorgaans niet.
Kk nou eens op met je Japanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |