quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha de eerste meter liet ze hem al afslaan
nou nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was dit maar je laatste post ooit ja
Onvriendelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was dit maar je laatste post ooit ja
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja? is dat hem? Leuk hoor voor je, liefde is mooi he.
Goed topic.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Reageren en interpreteren online - hoe ermee omgaan?
is dit echt
hvjquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed topic.
Ik weet ook nooit hoe ik al die liefdesverklaringen hier moet interpreteren.
fake manquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Over mij:
Hoi! Daar ben ik dan, en wat ik hier moet zeggen weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben nog niet zo bekend in de wereld van vriendjes, maar ik zou graag een vriendje willen hebben.
Over jou:
Hopelijk ben jij wat meer bekend in de wereld van relaties, en vind jij mij wel leuk om te zien. Zullen wij het anders samen eens proberen?
Iets voor jou, TARDIS.?
Het is voor mij wel erg spannend om hier een berichtje neer te zetten maar omdat ik had gezien dat een vriendin hier leuke reacties kreeg dacht ik: dat wil ik ook eens proberen. Ik ben namelijk ook nog single en verlang wel naar wat warmte met een leuke jongen. Wil je meer van me weten dan mag je me dat vragen natuurlijk maar ik kan wel alvast zeggen dat ik lief, sociaal en zorgzaam ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed topic.
Wat TARDIS. precies zoekt weet ik eigenlijk zelf niet maar... studentjes en nep-geinteresseerden hoeven geen moeite te doen. Voor de rest geldt, reageer eens met een leuk bericht langer dan 1 zin en als je hem kunt overtuigen wil hij je misschien wel beter leren kennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Over mij:
Hoi! Daar ben ik dan, en wat ik hier moet zeggen weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben nog niet zo bekend in de wereld van vriendjes, maar ik zou graag een vriendje willen hebben.
Over jou:
Hopelijk ben jij wat meer bekend in de wereld van relaties, en vind jij mij wel leuk om te zien. Zullen wij het anders samen eens proberen?
Iets voor jou, TARDIS.?
Interessant topic ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed topic.
Nee ik ben niet zoekende.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Over mij:
Over jou:
Iets voor jou, TARDIS.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |