moet 15:25 al weg van huis, beetje te vroegquote:
kontjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is even wat schoonlikken, hij is er zo weer
Dat van mij is nu al beter dan dat van de rest lijkt me. En ik zit mobielquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hopelijk is je reactievermogen straks beter
Mja, je was wel eerst dus daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat van mij is nu al beter dan dat van de rest lijkt me. En ik zit mobiel
Ja, de lange mensen gewoon de helft van de tijd achter in het veld zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:19 schreef Kurovski het volgende:
Hey maar Sof, 5 mensen rouleren in het veld toch? Je krijgt elke positie, tenminste, ik ben gewend met strandvolley.
Nee je staat met z'n zessen in het veld. En je rouleert wel, maar onder het spelen ga je terug naar je eigen positie. Het is best technisch allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:19 schreef Kurovski het volgende:
Hey maar Sof, 5 mensen rouleren in het veld toch? Je krijgt elke positie, tenminste, ik ben gewend met strandvolley.
Dat is waar. Mijn welgemeende excuses.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou rustig aan, hij stelt toch gewoon een vraag.
Als Niels het daarmee eens is, wat mij betreft aanvaard!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn welgemeende excuses.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahahh mn nichtje van 2 heeft dr armen helemaal ondergkliederd met stift
ik ga dood hier![]()
_O-
ik zeg zo is dit nu mooi?
ja zegt ze![]()
awwquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahahh mn nichtje van 2 heeft dr armen helemaal ondergkliederd met stift
ik ga dood hier![]()
_O-
ik zeg zo is dit nu mooi?
ja zegt ze![]()
Ok 6 dus, oh ja. Hmm, tijdje geleden alweer. Ik ken het alleen als strandsport, net als cricket.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee je staat met z'n zessen in het veld. En je rouleert wel, maar onder het spelen ga je terug naar je eigen positie. Het is best technisch allemaal
Wees gerustquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
komt die weer, steek deze energie in je chickie noel
Ja hè, vind het een heerlijk spel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok 6 dus, oh ja. Hmm, tijdje geleden alweer. Ik ken het alleen als strandsport, net als cricket.
Leuke bezigheid vind ik.
Leuk toch. Combinatie sport en spel vind ik leuk. Ik ben zelf meer van de individuele sporten. Spel en competitie vind ik ook leuk, mits niet te fanatiek. Maarja, je moet toch winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hè, vind het een heerlijk spel.
Lekkere moslima zo pfffquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:38 schreef Crip het volgende:
volgensmij ben ik aan het ovuleren, doe weer seksueel laatste tijd
waaromquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:44 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is grappig. de koran van mijn vrienden zegt andere dingen
Dat is onnodig onvriendelijk zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pleaseaandachtshoer eerste klas hoor
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is onnodig onvriendelijk zeg.
post je dan clitpicsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Crip het volgende:
heb al lang niet meer met mn kloon in kpd gepost
Post nu nude, zal niet vertellen wat je kloon isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Crip het volgende:
heb al lang niet meer met mn kloon in kpd gepost
strakjes maybequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post nu nude, zal niet vertellen wat je kloon is
Haha net zoals jij met cachet zeker hahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga lekker samen in een groepsapp zodat wij die pure aids niet hoeven te lezen
Oh plsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha net zoals jij met cachet zeker hahaha
Hallo lieve catkiller.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien zo zwartwit met een bijzondere lichtinval.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
wie maakt nou alleen fotos van de clit
ohquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien zo zwartwit met een bijzondere lichtinval.
dat is nie gross tog want het gaat om zichzelfquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een ander geluk toewensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je gezicht besmeuren ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je aub op je taalgebruik letten, zulk gedrag waarderen we niet in de sc.
Heb geen make-up op en ben op werk, helaas. Morgen nog een dag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga je gezicht besmeuren ofzo
Wat rebels.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Je kan de tering krijgen hatseeee
In Der_Manns' kont roeren samen met Zeer zal het op uitdraaien vrees ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga je gezicht besmeuren ofzo
Heb je vaker homo-erotische fantasieën?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Der_Manns' kont roeren samen met Zeer zal het op uitdraaien vrees ik.
Jij wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je vaker homo-erotische fantasieën?
zal je mijn liefde wel laten voelenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
Wat een frustraties zo in de middag, jeetje. Voel de liefde.
Waarom denk je dat, beste niels? Ik reageer slechts op jouw post die duidelijk een grafische omschrijving was van homosexuele contacten.quote:
Het zou wat vriendelijker mogen, Niels.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
de sneeuw ligt er in ieder geval alquote:
hier nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
de sneeuw ligt er in ieder geval al
Waar komt die boosheid opeens vandaan Noel?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zou haast denken dat het allemaal sneue kloontjes waren van elkaar
Wil je sushi van mijn lichaam eten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hihi ja hoor schatje maar ben wel aan het ovuleren hoor mjaaaa maakt ons niks uit hé hihihi omgggggquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil je sushi van mijn lichaam eten?
rot op man jelly bitch boyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Uitloggenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
Noel ik ervaar een zekere onvrede in je manier van posten, waar komt dit vandaan? Kunnen wij iets voor je doen?
Oow schatje, ik verveel mij op mijn werk, wat zal ik doen om mijzelf te entertainen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi ja hoor schatje maar ben wel aan het ovuleren hoor mjaaaa maakt ons niks uit hé hihihi omggggg
Hoi beleefde TARDIS.quote:
jammer zegquote:
Dat doet Noel ook ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een ander geluk toewensen.
Kom nouquote:
Hopelijk kunnen ze zo zich emotioneel ontwikkelen zodat ze later zichzelf alleen durven te representeren zonder vele vijandighedenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben blij dat NoelGallagher bijval krijgt van bijdragende users als Montelly, en doordeweeks 2NutZ en Che_. Fijn als mensen een groep kunnen vormen.
Montelly is toch die user die continu plaatjes van vrouwen post om zijn ontluikende homoseksualiteit de kop in te drukken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben blij dat NoelGallagher bijval krijgt van bijdragende users als Montelly, en doordeweeks 2NutZ en Che_. Fijn als mensen een groep kunnen vormen.
Het is altijd fijn om niet alleen te zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze zo zich emotioneel ontwikkelen zodat ze later zichzelf alleen durven te representeren zonder vele vijandigheden
komquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is altijd fijn om niet alleen te zijn.
Welnee, hij wordt enthousiast van de schaars geklede dames en wil dit graag met zijn medeFOK!kers delen. Hoe bijzonder dat hij zijn geluk wil delen met zijn vrienden op het internetquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Montelly is toch die user die continu plaatjes van vrouwen post om zijn ontluikende homoseksualiteit de kop in te drukken?
Ze moeten alleen wel oppassen dat het geen kliekje wordt want daar hebben sommige mensen broertje dood aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is altijd fijn om niet alleen te zijn.
Hihi maakt niet uit ook al smeer je jezelf in met koeienschijt dan ben je nog geweldig hihi omg wat zijn we coooool. Hier snoesje,een sushi voor m'n dushiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oow schatje, ik verveel mij op mijn werk, wat zal ik doen om mijzelf te entertainen?
Sowieso erg prettig dat hij internet voorziet van deze dames, deze zijn namelijk bijna niet te vinden op het wwwquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welnee, hij wordt enthousiast van de schaars geklede dames en wil dit graag met zijn medeFOK!kers delen. Hoe bijzonder dat hij zijn geluk wil delen met zijn vrienden op het internet
Sushidushiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi maakt niet uit ook al smeer je jezelf in met koeienschijt dan ben je nog geweldig hihi omg wat zijn we coooool. Hier snoesje,een sushi voor m'n dushi
Huilen? Ik heet geen tardisquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:05 schreef supersof het volgende:
Misschien kunnen we allemaal uit solidariteit even met noel meehuilen zodat hij zich niet zo alleen voelt en zich niet hoeft af te reageren hier
Wat ben je toch weer heerlijk ongesteld vandaag. Ben je zenuwachtig voor de wedstrijd?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga lekker samen in een groepsapp zodat wij die pure aids niet hoeven te lezen
het maakt niet uit... laat het dan ng, dont get ya knickers in a bunchquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi maakt niet uit ook al smeer je jezelf in met koeienschijt dan ben je nog geweldig hihi omg wat zijn we coooool. Hier snoesje,een sushi voor m'n dushi
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor, iedereen huilt wel eensquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Huilen? Ik heet geen tardis
NOOITquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor, iedereen huilt wel eens
Ja, ik wil ook in Hermanns aars roeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vond je het een opwindend verhaal?
ik roer altijd met een mexicano die ik lube met mayoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook in Hermanns aars roeren.
is goed hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ik roer altijd met een mexicano die ik lube met mayo
Ik heb genoeg gehuild voor dit jaar :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor, iedereen huilt wel eens
dat is grappig. de koran van mijn vrienden zegt andere dingenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Crip de grootste foplim die er is
Aw Zosk, zal ik je popcorn maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehuild voor dit jaar :s
Gewoon die troela in elkaar hoeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehuild voor dit jaar :s
Nou nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
GEEF JE VRIEND SNEL EEN BLOWJOB WANT DIT IS NIET MEER NORMAAL
die koran lijkt me waardeloosquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:15 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is grappig. de koran van mijn vrienden zegt andere dingen
Je kan gewoon een ruimdenkende en eigentijdse moslima als mij niet handelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Crip de grootste foplim die er is
Echt hequote:
Bloed begint te koken. De scheids zal het moeten ontgelden vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan gewoon een ruimdenkende en eigentijdse moslima als mij niet handelen.
Oh sorry 🙈🙊quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Cachet ik wil niet meer dat je tegen tardis praat
Ach dat vind ik jammer, maar ik begrijp het wel. Je territorium moet je afbakenen hè? Ik denk dat Cachet het wel begrijpt dat je haar deze beperking oplegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje oppressing vind je niequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach dat vind ik jammer, maar ik begrijp het wel. Je territorium moet je afbakenen hè? Ik denk dat Cachet het wel begrijpt dat je haar deze beperking oplegt.
Ik zou daten met HPLC in een uitsnijkamer, volgens mij durft hij niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bepaal jij maar iemand anders, Opso ofzo.
Maar als het werkt binnen hun relatiedynamiek, wie ben ik dan om daar een mening over te hebben. Zou absoluut niet in Noels vaarwater willen zitten.quote:
Praat even met hem, jullie komen er wel uit samenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou daten met HPLC in een uitsnijkamer, volgens mij durft hij niet meer
Nou hij komt er dan niet levend uit, want he, uit"snij"kamer he ahahahahhaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Praat even met hem, jullie komen er wel uit samen
Heb je vast ook over Panzer gezegd, snap CY wel hoor, je bent gewoon geen relatiematerial.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als het werkt binnen hun relatiedynamiek, wie ben ik dan om daar een mening over te hebben. Zou absoluut niet in Noels vaarwater willen zitten.
Hahahhahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou hij komt er dan niet levend uit, want he, uit"snij"kamer he ahahahahha
Hahaha
Ahahha
Haha
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben sinds 7 december gelukkig met tardis. hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je vast ook over Panzer gezegd, snap CY wel hoor, je bent gewoon geen relatiematerial.
Je bent cute Opso.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben sinds 7 december gelukkig met tardis. hoor.
Ik ben geen analytisch instrument als je dat soms denkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bepaal jij maar iemand anders, Opso ofzo.
Te laat, ik heb nu al iemand anders op het oog.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou daten met HPLC in een uitsnijkamer, volgens mij durft hij niet meer
wauw een persoon op het internet geeft niet om mij, echt recht in de feels.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Noel net zoveel om jou geeft als jouw mening. Niets dus.
is het de koran van Opso mss?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
wauw een persoon op het internet geeft niet om mij, echt recht in de feels.
oeiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu al iemand anders op het oog.
Jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, ken haar niet
Plaag Crip niet zo anders gaat ze weer over dick zuigen beginnen.quote:
Dat denk ik ook altijd als jij weer eens een mening over iemand hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
wauw een persoon op het internet ... echt recht in de feels.
vraag gewoon om duidelijkheidquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Plaag Crip niet zo anders gaat ze weer over dick zuigen beginnen.
ik heb geen mening als moslimaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als jij weer eens een mening over iemand hebt
Het is beter voor haar denk ik, als ze zou weten hoe leuk en aardig ik ben irl zou ze de rest van haar leven verdriet hebben dat ik reeds ben bezet.quote:
Uh okequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is beter voor haar denk ik, als ze zou weten hoe leuk en aardig ik ben irl zou ze de rest van haar leven verdriet hebben dat ik reeds ben bezet.
Lief weerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je vast ook over Panzer gezegd, snap CY wel hoor, je bent gewoon geen relatiematerial.
Maar ze wil iemand met haarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is beter voor haar denk ik, als ze zou weten hoe leuk en aardig ik ben irl zou ze de rest van haar leven verdriet hebben dat ik reeds ben bezet.
ONNOZEL????!?!?!?!?!?!???!!?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom word ik bij jullie onnozele haantjesgedrag betrokken go away ;s
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is weer tijd om te bewijzen wie het stoerst is in de sc ;squote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou je muil kale biljartbalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ONNOZEL????!?!?!?!?!?!???!!?
Kom maar hierquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef montjelly de eer en dan houdt hij er hopelijk over opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is weer tijd om te bewijzen wie het stoerst is in de sc ;s
Ik wil graag onderaan eindigen en gepest wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef montjelly de eer en dan houdt hij er hopelijk over op
Ja sorry ik liet me weer gaan, twee stappen voorwaarts, één stap terugquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ho Ho WCH, iedereen heeft recht op zijn of haar mening.
Oke submissivejequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil graag onderaan eindigen en gepest worden
ben jij wel echt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Reageren en interpreteren online - hoe ermee omgaan?
is dit echt
ik geef niemand de eer want doe er gwn nie aan mee. ik wil nie stoer zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef montjelly de eer en dan houdt hij er hopelijk over op
mij bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Opso heb je niet wat anders te doen?
xcachet aan het disciplineren, die praat niet meer met jouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Hee waar is Noel gebleven? Hij had zo'n sterke mening en nu is hij weg
Staat nog een klant op je te wachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga weg vbl hoer
Gvd moest srs lachen om die quote, wie zei dat gisteren?
Zit onder de plakquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Het is me wat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poekie, perenbek, gvd.
Nou nou wat een gemis.
Ohja dat was ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
xcachet aan het disciplineren, die praat niet meer met jou
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe 's niet zo krampachtig intelligent. Ik snap er toch geen moer van.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.
Maar nee, geen strafblad.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Je hebt volkomen gelijk, dit is niet mijn gebruikelijke stijl, waarvoor mijn excuses.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zeg het je nu nog één keer verrekte klapmongool: Het is "ondervindt" en niet "ondervind"
gebruikelijkequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, dit is niet mijn gebruikelijk stijl, waarvoor mijn excuses.
Lul niet, dit:quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is lang geleden he. 15 jaar zoiets. Ik was ooit clubdealer. Had het niet willen missen.
Houd het maar bij Ziggo acteur van de maand.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan ben ik nog wel tekstschrijver van beroep. Die carrière kan ik ook vergeten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd het maar bij Ziggo acteur van de maand.
Jawel en daarom SOG ik, idiotquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
nou nou nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel en daarom SOG ik, idiot
Twee stappen vooruit, één stap terug zoals WCH al zei.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HAHAHA je vervalt weer in je oude patroon
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mep je nog als je zo doorgaat gvd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik verifiëer alleen even dat je of pauper bent, of import. 1 van de 2.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mooi hoe ik dat onder woorden bracht he?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Twee stappen vooruit, één stap terug zoals WCH al zei.
doe normaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je je niet gevleid voelen dat je met je mooie gezicht en uitstekende lichaam zoveel mannen het hoofd op hol jaagt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Schitterend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi hoe ik dat onder woorden bracht he?
beter niet sogen jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel en daarom SOG ik, idiot
Is btje creepy dit allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je je niet gevleid voelen dat je met je mooie gezicht en uitstekende lichaam zoveel mannen het hoofd op hol jaagt.
Crip toch? Ik neem tenminste aan dat je daarnaar refereert. Het kan niet langer dan een uur geleden gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef Montelly het volgende:
JA HALLOO...wie van de dames is hier aan het ovuleren en wil over seks praten!!???
Ik hoop het ook, dat het je wel mag bekomenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Pocky. Hopelijk is dat lekker.
oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja oke ik ga zo weer verder met mn verslag en lerenlaat me ff genieten van mn muntthee
?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Iemand interesse in Celine (was eerst Cedric)?
kan hij een beetje pijpen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Iemand interesse in Celine (was eerst Cedric)?
Iemand interesse in Celine (was eerst Cedric)?quote:
Ja ik zit in de auto en ga zo naar Eindhoven. Zal vragen of cachet wil rijden terwijl ik kan fokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Verstandig, zo kan je gelijk afdwingen dat ze niet met mij praat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja ik zit in de auto en ga zo naar Eindhoven. Zal vragen of cachet wil rijden terwijl ik kan fokken
Wat een peptalkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
oke.
Je bent een slimme meid, laat je niet verloederen door ons.
Maak ons trots.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:09 schreef niels0 het volgende:
Is het nou afgelopen met de muis naar een pijltje te veranderen? Ja, met JavaScript kan dat. Ik ben geen mongool.
Yvonne, regel even het CSS, al dagen gezeur ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |