Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dtquote:
hou van je poppedijntjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
vriendelijke TT, dank u wel gewaardeerde TS
tardis. doet hier niet meer aan mee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
Wie is tardis.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
tardis. doet hier niet meer aan mee hoor
Ik gun jou alleen maar goede dingenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zou van u kunnen leren houden, mocht u mij die kans gunnen
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:
hijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
ondervindtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
en om die reden gedragen wij ons nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Woehaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eindelijk volwassenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
tardis. doet hier niet meer aan mee hoor
Dat zou fijn zijn, het forum is voor iedereen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en om die reden gedragen wij ons nu
van ons allenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, het forum is voor iedereen.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:19 schreef HPLC het volgende:
Ik mis SE, met haar plaatste ik altijd geniale tongquotes en dat was veel grappiger.
ben je dronkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet mijn smaak, maar ik snap dat u het waardeert en hierom respecteer ik u
wie ben jij totoquote:
het is een doordeweekse vrijdag, daarnaast ben ik niet van de alcoholische versnaperingen, ik snap niet waar u op doeltquote:
Ik stel voor om vrolijke uptempo muziek van ABBA op te zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet mijn smaak, maar ik snap dat u het waardeert en hierom respecteer ik u
Oh oké, is goed schatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is een doordeweekse vrijdag, daarnaast ben ik niet van de alcoholische versnaperingen, ik snap niet waar u op doelt
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef HPLC het volgende:
it's the most driving home for last christmas time of the yeaaaaaaaaaaaaaaaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gime gime gime a man after midnightquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stel voor om vrolijke uptempo muziek van ABBA op te zetten
HAPPY NEW YEAR, HAPPY NEW YEAR,quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gime gime gime a man after midnight
Knowing me, knowing youquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gime gime gime a man after midnight
one of IS?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
one of is lying, one of us is crying
Gemeen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo lullig doet. Ik vroeg van de week zelfs nog waar je was
Ik begrijp het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo lullig doet. Ik vroeg van de week zelfs nog waar je was
Hee ik ben vandaag op de fiets geweest over fietspaden met drek en pekel. Is het dan nog goed om hem morgen even af te spoelen?quote:
Beter log je dan gewoon uit. Daar help je iedereen mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik probeerde behulpzaam te zijn, mijn beste
oh ok, nou ja, doei dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter log je dan gewoon uit. Daar help je iedereen mee.
Dag WCH, jammer dat je vertrekt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ok, nou ja, doei dan maar
Als je hem niet meer gaat gebruiken dan kan je dat doen ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik ben vandaag op de fiets geweest over fietspaden met drek en pekel. Is het dan nog goed om hem morgen even af te spoelen?
gr
watquote:
Jij moet echt een baantje nemen bij weblog van FOK!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij moet echt een baantje nemen bij weblog van FOK!
geen ideequote:
Is Daisy jouw nieuwe crush?quote:
waarom zou ik hem vergetenquote:
wat is erquote:
Moet je meer gaan etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het zo prettig vinden als je ook geil van mij werd.
word ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het zo prettig vinden als je ook geil van mij werd.
quote:
Wacht eens...quote:Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Klikte je maar op het rode kruisje boveninquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga echt niet klikken hoor.
Dat doe ik zelfs niet op je nieuwsartikelen
Hansie Hansiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga echt niet klikken hoor.
Dat doe ik zelfs niet op je nieuwsartikelen
Ik heb geen rood kruisje boveninquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klikte je maar op het rode kruisje bovenin
Lik pik
Krijg de hik
en
STIK
Bitch
Even FOK!moe, maar toen zag ik dat 1 downie voorlopig een ban heeft, dus daarom ben ik er weer.quote:
Ik heb geen banquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Even FOK!moe, maar toen zag ik dat 1 downie voorlopig een ban heeft, dus daarom ben ik er weer.
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Even FOK!moe, maar toen zag ik dat 1 downie voorlopig een ban heeft, dus daarom ben ik er weer.
In mijn kelder heb ik geen ramen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gooi dan gewoon je computer uit het raam
ben altijd serieus met jouquote:
Zullen wij aardig tegen elkaar doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
jaquote:
Zo doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
niet per se zijn uiterlijk maar meer hoe hij doet omg
Helaas niet, maar ik kan je op de hoogte houden als je dat fijn vindt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef Che_ het volgende:
Zijn er nog interessante vlogs van fokkers
echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:37 schreef Toto69 het volgende:
starts the spark in my bonfiiiiire heaaaaart
tunequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:37 schreef Toto69 het volgende:
starts the spark in my bonfiiiiire heaaaaart
Ja moet je even naar de GC scquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef Che_ het volgende:
Zijn er nog interessante vlogs van fokkers
Is goed, lieverd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:37 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zullen wij aardig tegen elkaar doen?
Befbekje?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die rare dude die het hier maar niets vond maar toch steeds weer terug kwam.
Is goed, cartmanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die 20 kg te zwaar komt gewoon omdat ik zware botten heb
heyquote:
Nee, ik vind andere dingen fijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ik kan je op de hoogte houden als je dat fijn vindt?
haha herkenbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef Crip het volgende:
gvd bel om te reseveren antwoord ik met welkom bij -insert bedrijf-
uit gewoonte
hij dacht echt wtf
eetzequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef HPLC het volgende:
Ik ga nu eerste keer pizza eten in de bijna 2 jaar dat ik op mezelf woon. Wat een speciaal moment dit
jij ging dus op je 26e uit huis?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef HPLC het volgende:
Ik ga nu eerste keer pizza eten in de bijna 2 jaar dat ik op mezelf woon. Wat een speciaal moment dit
iddquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken ik niet. Zal wel niets op FOK! hebben gepresteerd.
Als ik jou zo zie, klinkt een symfoniequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken ik niet. Zal wel niets op FOK! hebben gepresteerd.
ik had een keer zoiets bij een winkelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef Crip het volgende:
uit gewoonte
hij dacht echt wtf
Was bang dat je net als Prof je biezen had gepakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je loog, maar ik zag het net in mycroft
Jan Smitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik jou zo zie, klinkt een symfonie
En je weet, hoeveel ik van je hou
Heel m'n hart
slaat over voor jou
Heb dat ook wel eens gedaan toen ik nog bij PostNL werktequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef Crip het volgende:
uit gewoonte
hij dacht echt wtf
hey dpquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gedaan toen ik nog bij PostNL werkte
wilde echt even doodquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had een keer zoiets bij een winkel
Ja, maar ik zeg toch bijna 2 jaar. En je weet ook dat ik net 27 ben dusquote:
Zelfgemaakte?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef HPLC het volgende:
onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef HPLC het volgende:
Joden lopen altijd weg. Nee, ik kon niet zonder jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:43 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Was bang dat je net als Prof je biezen had gepakt.
Oh okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg toch bijna 2 jaar. En je weet ook dat ik net 27 ben dus
Waarom zou ik zonder fatsoenlijke baan in een aftands schijthok gaan zitten?
nee dan ga ik liever naar de keukenhofquote:
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dan ga ik liever naar de keukenhof
Wanneer werd jij nou ook alweer 20?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ok
Dacht dat je bijna 28 was
maar eind 1989 dus
bedankt voor deze info willem
ik ben 21 ebolalulquote:
Punt 1, 3, 4 en 5 zijn fout.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben 21 ebolalul
feiten die ik al over je weet:
- heet geen hans, leon, pieter, cornelis of willem
- 27 jaar
- woont nabij Hoorn
- chemicus
- fietser
ik achterhaal je wel een keer, en anders laat ik guus je een keer natrekken./
dus je hebt wel 1 van die namen?quote:
over paar maanden klopt, maar 1995quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:49 schreef HPLC het volgende:
Ik ben echt je leeftijd weer vergetenIk gok 22 en dus over een paar maanden 23
laat maar dus
Scheikundige.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dus je hebt wel 1 van die namen?
en je woont wel dichtbij hoorn joh :s
en je doet iets met chemie
haha ouwe lulquote:
SOWquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Was je vriendin maar van dat bouwjaar. O, wacht.
Bedankt Yildizquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:52 schreef Toto69 het volgende:
Een opmerkelijke oproep bij het tv-programma Opsporing Verzocht vanavond. Daar werd namelijk gezocht naar een jongeman die op zondag 11 september een tas met daarin vier gekleurde ballonnen en een brief had geplaatst voor een snackbar op het Centraal Station van Den Haag.
De Spoorwegpolitie werd die middag attent gemaakt op de achtergelaten tas en ging daarop een kijkje nemen. Enkele agenten troffen vervolgens de grote zwarte tas aan met daarin vier ballonnen en een brief aan. "Een protestbrief", aldus een agent in Opsporing Verzocht vandaag. Ook de brief, een klacht over de angst die regeert in Nederland, valt te lezen in het topic.
In het programma werden mensen die de man op de getoonde foto's herkenden, opgeroepen te bellen naar Opsporing Verzocht. "De vraag is natuurlijk: Wie (her)kent de man aan de hand van de getoonde videobeelden, mogelijk in combinatie met de grote zwarte canvas tas?", zo viel vanavond te horen.
Oke, punt 1 is goed en 2 dus ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dus je hebt wel 1 van die namen?
en je woont wel dichtbij hoorn joh :s
en je doet iets met chemie
De kleur had je al.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik loop buiten. Voel mij net een sneeuwpop.
Hoe kan dat nu, sneeuwpoppen lopen toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:53 schreef Amarantha het volgende:
ben daar ook nog nooit geweestquote:
Wat is dit nou weer voor schijtreactie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Was je vriendin maar van dat bouwjaar. O, wacht.
Heb je een wortel als neus?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:53 schreef Amarantha het volgende:
wat moet jequote:
Wel buiten lopen, maar werken ho maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Ahaha ik weet zijn naamquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben 21 ebolalul
feiten die ik al over je weet:
- heet geen hans, leon, pieter, cornelis of willem
- 27 jaar
- woont nabij Hoorn
- chemicus
- fietser
ik achterhaal je wel een keer, en anders laat ik guus je een keer natrekken./
Waarom? Dacht dat ze van die leeftijd was ongeveer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor schijtreactie?
quote:
nee g chai en ik zijn even oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom? Dacht dat ze van die leeftijd was ongeveer.
niks mis met 1995quote:
Is het echt spannend?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
ik ben over minder dan een maand jarig wat spannend
mijn zaad werkt verjongend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan ermee door.
[..]
Ziet ze er nog jong uit.
Ja, ik weet niet wat ik krijgquote:
nee ik heb niet zo zin om daarheen te gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wel, zullen we fotos laten maken op de dijk?
mijn oma heeft nog een foto van mij in klederdracht staan in de woonkamer. denk de liefste foto van mij die er bestaatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb niet zo zin om daarheen te gaan
Komt omdat je verrot van binnen bent en het daarom niemand langer dan 6 maand met je volhoudt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Kon ik dat ook maar zeggen. Moet ze helaas nog steeds om de zoveel tijd inwisselen.
app eens een keertje doorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn oma heeft nog een foto van mij in klederdracht staan in de woonkamer. denk de liefste foto van mij die er bestaat
Treffende omschrijving.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Komt omdat je verrot van binnen bent en het daarom niemand langer dan 6 maand met je volhoudt.
Lekker heur. Nog steeds aan het chillen in Zuid-Limburg?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Alles paletti hè. Even douchen en dan weer pinten.
Is het daar waar ik een tijd geleden heel lang in de kou op je heb staan wachten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je weet als het goed is waar ik nu ongeveer woon.
Jeetje, dat heeft hij mij ook geflikt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Is het daar waar ik een tijd geleden heel lang in de kou op je heb staan wachten?
Bij mij nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje, dat heeft hij mij ook geflikt.
Lucratieve pannenkoekenmarkt daar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond ik vertrek. Lekker naar Gambia om een pannenkoekenhuis te beginnen.
Dat wordt weer geweldige tv![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Is het daar waar ik een tijd geleden heel lang in de kou op je heb staan wachten?
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje, dat heeft hij mij ook geflikt.
Ik herinner me dat jaren terug een tokkie-gezin naar Zuid Afrika ging, oma mee en alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond ik vertrek. Lekker naar Gambia om een pannenkoekenhuis te beginnen.
Dat wordt weer geweldige tv![]()
Fijn dat je er weer bent, heeft het eten gesmaakt?quote:
hey hallo lieve fietsfanaatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, heeft het eten gesmaakt?
Ik zit dat oude Ik Vertrek topic door te lezen, was de user Lonker ook van jou?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo lieve fietsfanaat
[..]
[..]
wow ga nu lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik herinner me dat jaren terug een tokkie-gezin naar Zuid Afrika ging, oma mee en alles.
Werden ze na de uitzending belachelijk gemaakt in een topic, toen kwam die vent boos reageren
KLB / Asociale familie in-- Ik vertrek--
Is die aflevering nog ergens te zien?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik herinner me dat jaren terug een tokkie-gezin naar Zuid Afrika ging, oma mee en alles.
Werden ze na de uitzending belachelijk gemaakt in een topic, toen kwam die vent boos reageren
ik ga hier niet op inquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit dat oude Ik Vertrek topic door te lezen, was de user Lonker ook van jou?
Je bent het wel met mij eens tochquote:
Geen flauw idee, het is uit 2009 alweerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die aflevering nog ergens te zien?
amicequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
Dag vriendelijke FOK!kers, daar ben ik weer.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:30 schreef HRC2020 het volgende:
Ook echt speciaal een account aanmaken om op negatieve reacties te reageren
Die reactie van hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:30 schreef HRC2020 het volgende:
Ook echt speciaal een account aanmaken om op negatieve reacties te reageren
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
zij wel zeker, ik bedoel, toch kut dat je haar nummer weer hebt achterhaaldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:37 schreef HPLC het volgende:
Net met mijn moeder gebeld, maar niet gejankt
ehehehequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zij wel zeker, ik bedoel, toch kut dat je haar nummer weer hebt achterhaald
bidden werkt dus echt niet he, pure oplichtingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Zo, ik leef nog. Beetje respect graag.
Ik dacht dat je aardig ging doen, Lambik?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zij wel zeker, ik bedoel, toch kut dat je haar nummer weer hebt achterhaald
wowquote:
ja waarom doe je zoquote:
Aan je balkon?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:18 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Jij noemde me ooit de raarste hier, dat zit me nog steeds niet lekker.
dr oetker pizzas zijn wel lkkrquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het vulde, maar meer kan je ook niet verwachten voor 2,25.
En wat heb jij gegeten?
waarom trek je je wat aan van wat ik een paar weken geleden heb gezegdquote:
maar HPLC, wat is er nou, we mogen toch hoop en wensen hebben, we zijn ook maar mensen, met hoop en dromenquote:
Klinkt lekker. Ik heb al een tijdje geen lychees gegeten. Misschien binnenkort maar eens halen O_+quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
dr oetker pizzas zijn wel lkkr
Ramyun met paksoi en lychee
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem soms nog steeds in het echt.
Jij onderschat cyberpesten. Ik zie het alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom trek je je wat aan van wat ik een paar weken geleden heb gezegd
hahahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij onderschat cyberpesten. Ik zie het al
Ik hoop dat je voor eeuwig droomtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar HPLC, wat is er nou, we mogen toch hoop en wensen hebben, we zijn ook maar mensen, met hoop en dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |