Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dtquote:
hou van je poppedijntjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
vriendelijke TT, dank u wel gewaardeerde TS
tardis. doet hier niet meer aan mee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
Wie is tardis.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
tardis. doet hier niet meer aan mee hoor
Ik gun jou alleen maar goede dingenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zou van u kunnen leren houden, mocht u mij die kans gunnen
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:
hijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
ondervindtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
en om die reden gedragen wij ons nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Woehaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eindelijk volwassenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
tardis. doet hier niet meer aan mee hoor
Dat zou fijn zijn, het forum is voor iedereen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en om die reden gedragen wij ons nu
van ons allenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, het forum is voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |