Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dtquote:
hou van je poppedijntjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
vriendelijke TT, dank u wel gewaardeerde TS
tardis. doet hier niet meer aan mee hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
Wie is tardis.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
tardis. doet hier niet meer aan mee hoor
Ik gun jou alleen maar goede dingenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zou van u kunnen leren houden, mocht u mij die kans gunnen
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:
hijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
ondervindtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Niels het heel onaangenaam wanneer deze quotes geplaatst worden. Trouwens, niet alleen Niels ondervind hier direct hinder van, ook aanvullende gebruikers van het forum hebben meermaals hun ongenoegen ge-uit.
en om die reden gedragen wij ons nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Woehaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eindelijk volwassenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
tardis. doet hier niet meer aan mee hoor
Dat zou fijn zijn, het forum is voor iedereen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en om die reden gedragen wij ons nu
van ons allenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, het forum is voor iedereen.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:19 schreef HPLC het volgende:
Ik mis SE, met haar plaatste ik altijd geniale tongquotes en dat was veel grappiger.
ben je dronkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet mijn smaak, maar ik snap dat u het waardeert en hierom respecteer ik u
wie ben jij totoquote:
het is een doordeweekse vrijdag, daarnaast ben ik niet van de alcoholische versnaperingen, ik snap niet waar u op doeltquote:
Ik stel voor om vrolijke uptempo muziek van ABBA op te zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet mijn smaak, maar ik snap dat u het waardeert en hierom respecteer ik u
Oh oké, is goed schatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is een doordeweekse vrijdag, daarnaast ben ik niet van de alcoholische versnaperingen, ik snap niet waar u op doelt
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef HPLC het volgende:
it's the most driving home for last christmas time of the yeaaaaaaaaaaaaaaaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gime gime gime a man after midnightquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stel voor om vrolijke uptempo muziek van ABBA op te zetten
HAPPY NEW YEAR, HAPPY NEW YEAR,quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gime gime gime a man after midnight
Knowing me, knowing youquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gime gime gime a man after midnight
one of IS?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
one of is lying, one of us is crying
Gemeen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo lullig doet. Ik vroeg van de week zelfs nog waar je was
Ik begrijp het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo lullig doet. Ik vroeg van de week zelfs nog waar je was
Hee ik ben vandaag op de fiets geweest over fietspaden met drek en pekel. Is het dan nog goed om hem morgen even af te spoelen?quote:
Beter log je dan gewoon uit. Daar help je iedereen mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik probeerde behulpzaam te zijn, mijn beste
oh ok, nou ja, doei dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter log je dan gewoon uit. Daar help je iedereen mee.
Dag WCH, jammer dat je vertrekt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ok, nou ja, doei dan maar
Als je hem niet meer gaat gebruiken dan kan je dat doen ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik ben vandaag op de fiets geweest over fietspaden met drek en pekel. Is het dan nog goed om hem morgen even af te spoelen?
gr
watquote:
Jij moet echt een baantje nemen bij weblog van FOK!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij moet echt een baantje nemen bij weblog van FOK!
geen ideequote:
Is Daisy jouw nieuwe crush?quote:
waarom zou ik hem vergetenquote:
wat is erquote:
Moet je meer gaan etenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het zo prettig vinden als je ook geil van mij werd.
word ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het zo prettig vinden als je ook geil van mij werd.
quote:
Wacht eens...quote:Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Klikte je maar op het rode kruisje boveninquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga echt niet klikken hoor.
Dat doe ik zelfs niet op je nieuwsartikelen
Hansie Hansiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga echt niet klikken hoor.
Dat doe ik zelfs niet op je nieuwsartikelen
Ik heb geen rood kruisje boveninquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klikte je maar op het rode kruisje bovenin
Lik pik
Krijg de hik
en
STIK
Bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |