Gemeen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo lullig doet. Ik vroeg van de week zelfs nog waar je was
Ik begrijp het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:24 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo lullig doet. Ik vroeg van de week zelfs nog waar je was
Hee ik ben vandaag op de fiets geweest over fietspaden met drek en pekel. Is het dan nog goed om hem morgen even af te spoelen?quote:
Beter log je dan gewoon uit. Daar help je iedereen mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik probeerde behulpzaam te zijn, mijn beste
oh ok, nou ja, doei dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter log je dan gewoon uit. Daar help je iedereen mee.
Dag WCH, jammer dat je vertrekt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ok, nou ja, doei dan maar
Als je hem niet meer gaat gebruiken dan kan je dat doen ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik ben vandaag op de fiets geweest over fietspaden met drek en pekel. Is het dan nog goed om hem morgen even af te spoelen?
gr
watquote:
Jij moet echt een baantje nemen bij weblog van FOK!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij moet echt een baantje nemen bij weblog van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |