In Der_Manns' kont roeren samen met Zeer zal het op uitdraaien vrees ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga je gezicht besmeuren ofzo
Heb je vaker homo-erotische fantasieën?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Der_Manns' kont roeren samen met Zeer zal het op uitdraaien vrees ik.
Jij wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je vaker homo-erotische fantasieën?
zal je mijn liefde wel laten voelenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
Wat een frustraties zo in de middag, jeetje. Voel de liefde.
Waarom denk je dat, beste niels? Ik reageer slechts op jouw post die duidelijk een grafische omschrijving was van homosexuele contacten.quote:
Het zou wat vriendelijker mogen, Niels.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Der_Manns' kont roeren samen met Zeer zal het op uitdraaien vrees ik.
de sneeuw ligt er in ieder geval alquote:
hier nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
de sneeuw ligt er in ieder geval al
Waar komt die boosheid opeens vandaan Noel?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Je zou haast denken dat het allemaal sneue kloontjes waren van elkaar
Wil je sushi van mijn lichaam eten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hihi ja hoor schatje maar ben wel aan het ovuleren hoor mjaaaa maakt ons niks uit hé hihihi omgggggquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil je sushi van mijn lichaam eten?
rot op man jelly bitch boyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Uitloggenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
Noel ik ervaar een zekere onvrede in je manier van posten, waar komt dit vandaan? Kunnen wij iets voor je doen?
Oow schatje, ik verveel mij op mijn werk, wat zal ik doen om mijzelf te entertainen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi ja hoor schatje maar ben wel aan het ovuleren hoor mjaaaa maakt ons niks uit hé hihihi omggggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |