quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is lang geleden he. 15 jaar zoiets. Ik was ooit clubdealer. Had het niet willen missen.

Houd het maar bij Ziggo acteur van de maand.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan ben ik nog wel tekstschrijver van beroep. Die carrière kan ik ook vergeten.

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd het maar bij Ziggo acteur van de maand.
 klootzak, ik moest lachen
 klootzak, ik moest lachen 

Jawel en daarom SOG ik, idiotquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Opso heb je niet wat anders te doen?

nou nou nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel en daarom SOG ik, idiot

Twee stappen vooruit, één stap terug zoals WCH al zei.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HAHAHA je vervalt weer in je oude patroon

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mep je nog als je zo doorgaat gvd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik verifiëer alleen even dat je of pauper bent, of import. 1 van de 2.

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]

mooi hoe ik dat onder woorden bracht he?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Twee stappen vooruit, één stap terug zoals WCH al zei.

doe normaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]

Kan je je niet gevleid voelen dat je met je mooie gezicht en uitstekende lichaam zoveel mannen het hoofd op hol jaagt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]

Schitterend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi hoe ik dat onder woorden bracht he?

beter niet sogen jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel en daarom SOG ik, idiot

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |