moet 15:25 al weg van huis, beetje te vroegquote:
kontjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is even wat schoonlikken, hij is er zo weer
Dat van mij is nu al beter dan dat van de rest lijkt me. En ik zit mobielquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hopelijk is je reactievermogen straks beter
Mja, je was wel eerst dus daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat van mij is nu al beter dan dat van de rest lijkt me. En ik zit mobiel
Ja, de lange mensen gewoon de helft van de tijd achter in het veld zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:19 schreef Kurovski het volgende:
Hey maar Sof, 5 mensen rouleren in het veld toch? Je krijgt elke positie, tenminste, ik ben gewend met strandvolley.
Nee je staat met z'n zessen in het veld. En je rouleert wel, maar onder het spelen ga je terug naar je eigen positie. Het is best technisch allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:19 schreef Kurovski het volgende:
Hey maar Sof, 5 mensen rouleren in het veld toch? Je krijgt elke positie, tenminste, ik ben gewend met strandvolley.
Dat is waar. Mijn welgemeende excuses.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou rustig aan, hij stelt toch gewoon een vraag.
Als Niels het daarmee eens is, wat mij betreft aanvaard!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn welgemeende excuses.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahahh mn nichtje van 2 heeft dr armen helemaal ondergkliederd met stift
ik ga dood hier![]()
_O-
ik zeg zo is dit nu mooi?
ja zegt ze![]()
awwquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahahh mn nichtje van 2 heeft dr armen helemaal ondergkliederd met stift
ik ga dood hier![]()
_O-
ik zeg zo is dit nu mooi?
ja zegt ze![]()
Ok 6 dus, oh ja. Hmm, tijdje geleden alweer. Ik ken het alleen als strandsport, net als cricket.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee je staat met z'n zessen in het veld. En je rouleert wel, maar onder het spelen ga je terug naar je eigen positie. Het is best technisch allemaal
Wees gerustquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
komt die weer, steek deze energie in je chickie noel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |