ja vind je het erg als ik zwanger word ik slik de pil niequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn spemazoïden hè? Wil niet dat er misverstanden bestaan.
Heerlijk, dat bijdehantequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat begint nu. V'd week : Pap, ik wil tv kijken. Ik de playstation aangezet, maar de accu van de controller was leeg. Dus ik zeg tegen 'm ; Kom met je stoeltje wat dichterbij zitten want de controller is niet lang genoeg. Hij ; Pap, je bedoelt de kabel.
Natuurlijk heeft ie gelijk. Mokerdom van me.
logischquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee man zo lang heb ik een relatie.![]()
Ik kan mij ook niet echt inleven in mensen met een depressie ondanks dat mijn vader er vaker wel dan niet last van heeft.
nou zeg, wat een avontuur was datquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat begint nu. V'd week : Pap, ik wil tv kijken. Ik de playstation aangezet, maar de accu van de controller was leeg. Dus ik zeg tegen 'm ; Kom met je stoeltje wat dichterbij zitten want de controller is niet lang genoeg. Hij ; Pap, je bedoelt de kabel.
Natuurlijk heeft ie gelijk. Mokerdom van me.
alle behalve snotquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor lichaamssappen prefereer je?
Pics van je zus/schoonzus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk, dat bijdehante
Mijn nichtje is in oktober 4 geworden, daar heb ik echt een band mee, te gek.
Nee #worthitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vind je het erg als ik zwanger word ik slik de pil nie
Hij heeft nog wel flink wat haar anders.quote:
tievuswildquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kalm maatje.
Hehe. Helemaal wild die WCH
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel flink wat haar anders.
Hermann?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verslik mij bijna in mijn mexicano
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goldenshowergirl. Ik mag je nu al
leuk he wat je ze kan laten doen als je ze eenmaal psychisch hebt gebrokenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik luister nu naar een 14 jarig meisje op een Ukelele.
Wat is een Ukelele?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik luister nu naar een 14 jarig meisje op een Ukelele.
Normaal doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk he wat je ze kan laten doen als je ze eenmaal psychisch hebt gebroken
had net even mijn pc uitgezetquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus. Jij nog iets spannends meegemaakt?
Dat ze mag rusten in vrede.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb voor het laatst gehuild bij het overlijden van mijn oma. Vorig jaar was dat, deze maand.
een echte man heeft minimaal 6 harenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een gitaar heeft minimaal 6 snaren
Doe eens normaal, dikke mongolenliefhebber.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC is een user hier die nogal dom is, hij noemt je dus nogal dom.
Ik zou het niet pikken.
Tip: hij is kaal, misschien kun je hem daarmee pakken.
Tot zover de muziekale kennis van Onlogisch. Ik word hier even terecht onderwezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een gitaar heeft minimaal 6 snaren
Ik mis een PI om de intonatie van de post op waarde te schatten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lief van je, deze post
Kun jij niet gewoon gaan fietsen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe eens normaal, dikke mongolenliefhebber.
GOFFEDOMME KLOTZAAK IK SLOOP JE KAPOT FLIKKERquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een echte man heeft minimaal 6 haren
KOM DANquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GOFFEDOMME KLOTZAAK IK SLOOP JE KAPOT FLIKKER
mijn posts hebben immer een PIquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis een PI om de intonatie van de post op waarde te schatten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een echte man heeft minimaal 6 haren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |