Ik ken mijn opa's en oma's niet. Allemaal kapot voordat ik kwam.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb voor het laatst gehuild bij het overlijden van mijn oma. Vorig was dat, deze maand.
Jij huilt elke morgen als je wakker wordt met een haartje op je kussen, toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is de juiste houding
Zulke mannenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ikik huil wanneer het nodig is. En niet wanneer het niet nodig is. Ik hoef mij gelukkig niet stoerder voor te doen dan ik ben
Ach ik heb een verlammende depressie en wat ziektes die pijn en ellende meebrengen en soms is dat wat heftig. Maar daar kruip ik wel uitquote:
Zonde hoor. Je pa en ma kregen jou laat of gewoon?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken mijn opa's en oma's niet. Allemaal kapot voordat ik kwam.
nee, pas als ik mijn gezicht was en in de spiegel kijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij huilt elke morgen als je wakker wordt met een haartje op je kussen, toch?
was jouw opa fout in de oorlog?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken mijn opa's en oma's niet. Allemaal kapot voordat ik kwam.
De haarfee?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij huilt elke morgen als je wakker wordt met een haartje op je kussen, toch?
ah, daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, pas als ik mijn gezicht was en in de spiegel kijk
Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Sorry.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach ik heb een verlammende depressie en wat ziektes die pijn en ellende meebrengen en soms is dat wat heftig. Maar daar kruip ik wel uitiedereen heeft wel eens een mindere periode.
HPLC?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Sorry.
Enkel de oma van mn ma gekend. Maar die vrouw had geen makkelijk leven. Dus daar kwamen we niet vaak.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Je pa en ma kregen jou laat of gewoon?
En je minionlobaas? Die heeft wel opa en oma's?
hoe oud is je zoontjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enkel de oma van mn ma gekend. Maar die vrouw had geen makkelijk leven. Dus daar kwamen we niet vaak.
Mijn zoon heeft gelukkig wel al zijn opa's en oma's
HPLC is een user hier die nogal dom is, hij noemt je dus nogal dom.quote:
Geen probleem, jouw leven is mijn leven niet, dus je hoeft niet zulk begrip te hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Sorry.
Mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enkel de oma van mn ma gekend. Maar die vrouw had geen makkelijk leven. Dus daar kwamen we niet vaak.
Mijn zoon heeft gelukkig wel al zijn opa's en oma's
ja bij mij verder ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij komt er iedere dag vocht uit mijn lichaam
Ik zie het om me heen ook. Ik heb moeite dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen probleem, jouw leven is mijn leven niet, dus je hoeft niet zulk begrip te hebben.
Lief, leuke leeftijd. Dan stoppen ze meestal met irritant doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4.
Dat is tevens de laatste keer dat ik gehuild heb.
Zit ik al 10 jaar in, die mindere periodequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach ik heb een verlammende depressie en wat ziektes die pijn en ellende meebrengen en soms is dat wat heftig. Maar daar kruip ik wel uitiedereen heeft wel eens een mindere periode.
doe normaal man, dit is haatzaaien, tiefuscrew hoop dat je een aneurysma krijgt, in je kopquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC is een user hier die nogal dom is, hij noemt je dus nogal dom.
Ik zou het niet pikken.
Tip: hij is kaal, misschien kun je hem daarmee pakken.
soooowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man, dit is haatzaaien, tiefuscrew hoop dat je een aneurysma krijgt, in je kop
terechtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit ik al 10 jaar in, die mindere periode
voor de leukquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
soooow
waarom zou je willen dat mijn bloedvat in m'n hoofd scheurt
kom maarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je wat extra vocht ín je lichaam?
Durf het mijn vriendin niet te vertellen.quote:
Nou dat begint nu. V'd week : Pap, ik wil tv kijken. Ik de playstation aangezet, maar de accu van de controller was leeg. Dus ik zeg tegen 'm ; Kom met je stoeltje wat dichterbij zitten want de controller is niet lang genoeg. Hij ; Pap, je bedoelt de kabel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Lief, leuke leeftijd. Dan stoppen ze meestal met irritant doen.
dat zou schrikken zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh oké
ik hoop dat al je haren teruggroeien klootzak
Zie je een psych?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit ik al 10 jaar in, die mindere periode
hopelijk schrik je zo hard dat je nooit meer schriktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zou schrikken zijn
kaasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Crossaints met kaas of noodles?
Ik heb vanmiddag al warm eten gehad.
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hopelijk schrik je zo hard dat je nooit meer schrikt
Zo doet mn neefje ook tegen mij. Betwetertjesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat begint nu. V'd week : Pap, ik wil tv kijken. Ik de playstation aangezet, maar de accu van de controller was leeg. Dus ik zeg tegen 'm ; Kom met je stoeltje wat dichterbij zitten want de controller is niet lang genoeg. Hij ; Pap, je bedoelt de kabel.
Natuurlijk heeft ie gelijk. Mokerdom van me.
spermatozoïdenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn spemazoïden hè? Wil niet dat er misverstanden bestaan.
Nee man zo lang heb ik een relatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |