maar niet tegen montelly zeggen hoor, gaat hij weer zeggen dat het zeers kind is die verwekt is terwijl ik keek ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
krijgen we half marokkaantje half nlertje
mooie weergave van de multiculti samenleving
Jij mag ook wel eens rusten in vredequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lief van je, deze post
WOWOWOWWOOquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens rusten in vrede
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn posts hebben immer een PI
DIT TOPIC ESCALEERT VOLLEDIG UIT DE HANDquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan emigreren weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon gaan fietsen?
In Jemen of zo
hap een stoeprandquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan emigreren weer?
Naar Jemen of zo
Kun jij niet gewoon een perm krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan emigreren weer?
Naar Jemen of zo
7,5/10. Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee... ik hou van die jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon een perm krijgen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef Toto69 het volgende:
HPLC helemaal kapot GETR'D, hopelijk perm
goeie edit, was al in de warquote:
zou anders onlogisch geweest zijnquote:
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zorgen onlogisch en ik wel voor.
De frontmannen van de VBL doen waar ze goed in zijn, rellen. Niet kwalitatief sterke grappen maken. Dat is voor de intellectuelen onder ons. En dat zijn hooligans doorgaans niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Allemaal inkoppertjes, ik verwacht meer van de VBL crew.
xcachetquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weg en komt je chick posten?
(Dit moest ik vragen van Scrummie)
wat is er met zo dan?quote:
Maar jullie zijn toch veel te aardig voor hooligansquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De frontmannen van de VBL doen waar ze goed in zijn, rellen. Niet kwalitatief sterke grappen maken. Dat is voor de intellectuelen onder ons. En dat zijn hooligans doorgaans niet.
Kk nou eens op met je Japanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |