Hehe. Ik ook. Laatst een fles vodka omzeep geholpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik drink zelden, maar soms heb ik trek in een verzetje..
ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Das met die rode zolen. Vrouwen drijven spontaan van hun stoel af van zulke schoenen
Ik trek sterke drank niet goed.. Ik heb ooit een halve fles whisky leeggedronken, ik heb de dag nadien tot zeven uur des avonds als een dood vogeltje op m'n bank gezeten..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. Ik ook. Laatst een fles vodka omzeep geholpen.
Dag erna is dan wat minder
Nu weer even wel, ik wil die laatste 9,7 kilo eraf hebben voor 1-7. Eigenlijk maar 5 maar ja in de vakantie kom ik altijd weer wat aan, dus dan maar extraquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Held. Doe je nog steeds met die shakes en zulks?
Ik zit tegenwoordig zo snel vol van bier joh. Vervelend. Wat drink jij dan? Bier?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik trek sterke drank niet goed.. Ik heb ooit een halve fles whisky leeggedronken, ik heb de dag nadien tot zeven uur des avonds als een dood vogeltje op m'n bank gezeten..
Wat doe je voor sport? Crossfit achtige meuk?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu weer even wel, ik wil die laatste 9,7 kilo eraf hebben voor 1-7. Eigenlijk maar 5 maar ja in de vakantie kom ik altijd weer wat aan, dus dan maar extra
#viesdik
in de vakantie nog 2,5 liter bier op, drinkt zo lekker weg op vakantie op een terrasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig zo snel vol van bier joh. Vervelend. Wat drink jij dan? Bier?
zozo 2,5 literquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de vakantie nog 2,5 liter bier op, drinkt zo lekker weg op vakantie op een terras
Nee dat kan nog niet met mijn knie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doe je voor sport? Crossfit achtige meuk?
10 biertjes in een hele vakantiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de vakantie nog 2,5 liter bier op, drinkt zo lekker weg op vakantie op een terras
das een uur voor onze saindquote:
Het liefst rode wijn.. Daar kan ik echt vies doch lekker dronken van worden als ik het maar goed volhoud..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig zo snel vol van bier joh. Vervelend. Wat drink jij dan? Bier?
als je 10kg wil afvallen ben je niet licht gewicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
c_a werd al dronken van 6 wodkatjes.
#lichtgewicht
koekoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je 10kg wil afvallen ben je niet licht gewicht.
Dit heb ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja mooi. Je blijft zuipen op zo'n terras.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |