Eentje ham met mosterd, eentje met kaas en eentje met dat philadelpia-smeerspul. Alledrie met sla.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nasi drizzt. Wat gaat er op je broodjes?
Welk is dezequote:
Ham met mosterd?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eentje ham met mosterd, eentje met kaas en eentje met dat philadelpia-smeerspul. Alledrie met sla.
Joah. Die met kaas denk ik ook wel. Lekker.quote:
wat voor wodkaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef Saind het volgende:
Ik heb net 48 shotglazen gekocht. En ik heb nog een halve fles wodka.
Ik ga Pools
1 unit is 1 unitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
Ja maar je drinkt geen vaasjes wodka.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
waarom koop je 48 shotglazen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef Saind het volgende:
Ik heb net 48 shotglazen gekocht. En ik heb nog een halve fles wodka.
Ik ga Pools
Daar weet ik alles vanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
Kan ik 48 shotjes doen zonder iets af te wassenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom koop je 48 shotglazen?
Ik eet alleen jong belegen.quote:
oke... is het vodka of wodka?quote:
oke okequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar je drinkt geen vaasjes wodka.
Een standaardglas heeft altijd evenveel alcohol
Ja, dan is het dus goor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik eet alleen jong belegen.
lui varkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik 48 shotjes doen zonder iets af te wassen
Je bent zelf goor.quote:
In 3 maanden tijd raak jij al je vet niet kwijt vriend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Jullie hebben mij gemotiveerd.. Morgen schakel ik over op yoghurt, bananen, appels, sla en tonijn voor de komende drie maanden.. Sportschool in.. Helemaal eckto..
pics van nu, en dan over 3 maanden weerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Jullie hebben mij gemotiveerd.. Morgen schakel ik over op yoghurt, bananen, appels, sla en tonijn voor de komende drie maanden.. Sportschool in.. Helemaal eckto..
Russische/anglicaansquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom schrijven ze dan soms vodka
Neh is voor m'n kroeg. We hebben echt een wacke verzameling verschillende shotglazen nu en sommige zijn ook echt bijna emmers. Dus net maar gewoon dezelfde gekocht en kleintjes.quote:
Bulken tot eind april makker. Dan cutten tot september.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:34 schreef Befbekje het volgende:
wat vind je zelf het lekkerste shotje?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh is voor m'n kroeg. We hebben echt een wacke verzameling verschillende shotglazen nu en sommige zijn ook echt bijna emmers. Dus net maar gewoon dezelfde gekocht en kleintjes.
Je kan een half procent per week verliezen. 2% per maand. Dan kom je een eindquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd raak jij al je vet niet kwijt vriend.
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch sterker
van vodka ga ik loesoe
Jenever.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vind je zelf het lekkerste shotje?
Ik haat aan de gewichten hangen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bulken tot eind april makker. Dan cutten tot september.
Ik duim met je mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
barca gescoord
als southampton nog scoort 1,3k
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee.
was even weg.
als southampton wint 1,380$
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee.
was even weg.
als southampton wint 1,380$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |