Op tenerife betaal je 1 euro of 1,50 voor een halve liter.... en in bevroren glas, drinkt gewoon lekker wegquote:
Fietsen? Of kracht?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat kan nog niet met mijn knie.
gewoon fitness, als mijn knie beter is dan PT
vodka is wat anders dan bierquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
c_a werd al dronken van 6 wodkatjes.
#lichtgewicht
Ik walg van jequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op tenerife betaal je 1 euro of 1,50 voor een halve liter.... en in bevroren glas, drinkt gewoon lekker weg
ik doe altijd of ik high class ben door grey goose te halen of belvederequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee maatje. Ik pak gewoon een fles Smirnov en ze kijken verder maar wat ze doen.
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je 10kg wil afvallen ben je niet licht gewicht.
5 kilo, maar 5 extra ivm vakantie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je 10kg wil afvallen ben je niet licht gewicht.
Onze definities van high class verschillenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik doe altijd of ik high class ben door grey goose te halen of belvedere
En hoelang is u?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 kilo, maar 5 extra ivm vakantie.
Ik schaam me niet, ik week 70 kilo
ik zeg doen alsofquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Onze definities van high class verschillen
ja idd en zonnetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja mooi. Je blijft zuipen op zo'n terras.
aboquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme onlogisch, hoe kan jij in twee topics zo actief posten. Ik ben echt een FOK! amateur.
viesdikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben één meter en zesentachtig centimeter en broekmaat 34/34 die nu dus langzaam begint te knellen so you do the math..
#viesdikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben één meter en zesentachtig centimeter en broekmaat 34/34 die nu dus langzaam begint te knellen so you do the math..
Ik zit er toch niet zover naast schatjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij ben 30 cm langer dan ik, je had kunnen weten dat ik 1,73 ben
Vast een beetje oefenen héquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme onlogisch, hoe kan jij in twee topics zo actief posten. Ik ben echt een FOK! amateur.
en wat ga je daar aan doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:00 schreef Befbekje het volgende:
Ja, ik begin echt een zwijntje te worden..
Ik heb ook een abo op je moeder.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:00 schreef GGMM het volgende:
Wacht, onlogisch heeft een abo?
Wat een loser.
Twee flessen Merlot in mijn mik gieten vanavond en ik heb ook nog twee Winterbockjes koud staan..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat ga je daar aan doen?
Ja, ha-ha enzo, maar heb je dit abo zelf gekocht? Heb jij bewust geld overgemaakt naar danny??quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een abo op je moeder.
HMF is geen reus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent zeker net zo'n reus als onlogisch en HMF?
Grapje hoor 188cm prima lengtequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent zeker net zo'n reus als onlogisch en HMF?
En hoeveel weeg je?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grapje hoor 188cm prima lengte
ik ben 195 cm
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Twee flessen Merlot in mijn mik gieten vanavond en ik heb ook nog twee Winterbockjes koud staan..
True.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, maar toch. Het is wel een grootheid.
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen hoor.
Dik zijn is zooooo 2017
ja wel, vrouwen vallen tegenwoordig op een bierbuikjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.
wtf hoe doe je datquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben alleen de afgelopen 3 maanden al zeker een kilo of twaalf aangekomen..
Ja, als de mijne zou sneuvelen nu dan zou ik er in april ook weer eckto bijlopen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik was een tijdje 19 kilo afgevallen toen m'n relatie uit ging.
Awh, ben je zo'n gevoelige jongen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
bij een relatie kom je ook gemakkelijk 19 kilo aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Zeg het ze renequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerkquote:
alsof die meleg komt johquote:
Goed verhaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerk..
bapaoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerk..
waarom strijd je tegen jezelf?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
KnutMijn medestander in de strijd tegen dikke mensen.
Volgens Stijn is dat zijn onzekerheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom strijd je tegen jezelf?
Je bent niet grappig, alleen dik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom strijd je tegen jezelf?
teringjantjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weeg 106 nu bij 2 meter. Ik aim voor de zomer op 110.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |