True.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, maar toch. Het is wel een grootheid.
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen hoor.
Dik zijn is zooooo 2017
ja wel, vrouwen vallen tegenwoordig op een bierbuikjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.
wtf hoe doe je datquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben alleen de afgelopen 3 maanden al zeker een kilo of twaalf aangekomen..
Ja, als de mijne zou sneuvelen nu dan zou ik er in april ook weer eckto bijlopen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik was een tijdje 19 kilo afgevallen toen m'n relatie uit ging.
Awh, ben je zo'n gevoelige jongen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
bij een relatie kom je ook gemakkelijk 19 kilo aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Zeg het ze renequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat hoopt, maar dikke mensen zijn nooit in.
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerkquote:
alsof die meleg komt johquote:
Goed verhaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerk..
bapaoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik vanuit Nederland terug naar Berlijn ga neem ik altijd een reiskoffer bapao's mee en ik heb weer veel chocolade gegeten de laatste tijd met de kerstdagen.. Soms komt het echt op mij af en ben ik niet te houden.. In combinatie met niet sporten een paar maanden en veel bureauwerk..
waarom strijd je tegen jezelf?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
KnutMijn medestander in de strijd tegen dikke mensen.
Volgens Stijn is dat zijn onzekerheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom strijd je tegen jezelf?
Je bent niet grappig, alleen dik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom strijd je tegen jezelf?
teringjantjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weeg 106 nu bij 2 meter. Ik aim voor de zomer op 110.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |