Alsof er iemand zuurder is dan Chloro.quote:
Ja nee ok. Dat we dat even duidelijk hebbenquote:
ja maar cachet is niet zoetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof er iemand zuurder is dan Chloro.Ik hou van dat wijf maar ze heeft sowieso een pH waarde onder de vijf.
wie is zoeterquote:
Maar je mag ze overal voor gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee ok. Dat we dat even duidelijk hebben
God wat lief :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je mag ze overal voor gebruiken hoor.
awquote:
Maar van wie hou je meerquote:
Dat noem ik niet erg zuurquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof er iemand zuurder is dan Chloro.Ik hou van dat wijf maar ze heeft sowieso een pH waarde onder de vijf.
Weet ik, ik deel ze zelf uit pannenkoek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De VBL SC slaat anders je moeder niet over. Strippenkaarten gaan ook al de ronde via DM.
Jij kijkt ook nooit voetbal, he?quote:
Tussen cachet en mij natuurlijk, let eens opquote:
Ik zie de hele OP en TT niet tot nauwelijks gedurende het posten hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Mozy het volgende:
Hahahah hard piemeltje in de broek bij ts hoor met deze kaap.
misschien moet jij weer klb mod wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Dat ik met een kanker vergeleken word blijft gewoon staan, maar een grapje in de TT wordt aangepast.
Goed gemod hoor!
De mods hier zijn super.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Te laat Lansie, het is al weggeNSBeerd
Ik kies voor de dildodame.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tussen cachet en mij natuurlijk, let eens op
Deal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet jij weer klb mod worden
Nu jij nog, zou de trein uitzwaaienquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh je hebt het wel gelezen, goed zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Dat ik met een kanker vergeleken word blijft gewoon staan, maar een grapje in de TT wordt aangepast.
Goed gemod hoor!
Kies altijd voor jou, altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tussen cachet en mij natuurlijk, let eens op
Moet je Noel vragen denk ik. Ik kan daar niet objectief over zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij ben jij veel liever dan je je hier voordoet
En dan? :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dqod probeer jij sof eens te fixen
TR gemacht.quote:
Hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen EK en WK als NL meedoet hehe.
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Zodra Danny mij vraagt doe ik het.
quote:
Nice.quote:
Ligt er aan. Ben je een neger of Portugees?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Neverknown het volgende:
over negers gesproken
is Kaapverdië een veilige vakantiebestemming?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.
nee je mag haar helemaal hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? :$
Afstaan aan jou? Want dan laat maar ;s
Sof ligt binnenkort in mijn bedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Goed gemod hoor!
Wow. Ik ga dit even verwerken. Liefs xoxoxquote:
Kusje zonnestraaltjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Dqod het volgende:
Maar ik wil even slapen mensen. Het was een superaidsdag. Dus we praten later gr gr![]()
denk het niet. Iemand uit VBL heeft z'n donatie terug geëistquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maak nu maar iets van je leven
Ja maar dat het even duidelijk is gewoonquote:
Haha, gastquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.
Je wil me kapot maken ehquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sof ligt binnenkort in mijn bed
Kon ik jou alvast nomineren voor dit jaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Caland is niet zo zielig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet. Iemand uit VBL heeft z'n donatie terug geëist
Iedereen mag het weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat het even duidelijk is gewoon
mortaxx is zo raarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is een grap toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet. Iemand uit VBL heeft z'n donatie terug geëist
Donderstraal lekker in elkaar. Mongool.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Likje bby Ly :$quote:
TRquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Donderstraal lekker in elkaar. Mongool.
Op de man. Moderatie gewenst.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hahahah hier ook nog om janken. Zit je in groep 8 ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Goed gemod hoor!
Goed gedrag van een mod dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
SOWquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil me kapot maken eh
Mag ik nou gaan? Jeetje :$
ik heb gehoord dat hij is begonnen op het indianensubforumquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet jij weer klb mod worden
Laffe hond.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB / KLB Verkiezingen 2017 - finalerondequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon ik jou alvast nomineren voor dit jaar?
Kom je film kijken met sof en mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Scrummie het volgende:
Pharkus kan het niet meer aan en begint te schelden. Lijkt zijn baas wel.
was ook wel misplaatst iddquote:
knap dat je er nu pas klaar mee bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doen jouw leerlingen ook zo?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahahah hier ook nog om janken. Zit je in groep 8 ofzo?
welke film?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je film kijken met sof en mij
Ho Ho Ho Farkus. Dit kan ook anders. Derhalve tr gemacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat een carriere. Binnenkort zal er wel zo'n sjeik komen die hem een albert heijn tas vol dollars aanbiedt om in die zandbak te komen modererenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat hij is begonnen op het indianensubforum
Nocturnal Animalsquote:
Niet zo huilen, Renequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laffe hond.Je hoort gewoon objectief te zijn.
En dit laat je dus gewoon staan?
[..]
Komt door die poepbroekmods in VBL die handhaven regelneuken vinden, want als er een keer iemand geband wordt hebben ze helemaal geen grip meer op de zaak daar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo te zien is het nu weg, jij blij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Je had eens moeten zien wat hij tegen Danny zei gisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef Mozy het volgende:
GGMM heeft volgens mij onlangs ook nog een verkapte doodsverwensing gemaakt maar dat hij daar geen ban voor krijgt hoor je hem niet over zeuren.
Goed zo knul. NSBen is een typisch VBL mentaliteit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho Ho Ho Farkus. Dit kan ook anders. Derhalve tr gemacht.
uitwisselingsprogramma gefaaldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
En een beetje klaar met dat wij naar KLB komen om de boel te verstieren?![]()
De enige reden dat ik hier ben is omdat KLB-users VBL lopen te verkankeren.
Dat werd tijd. Voortaan als ik een TR maak handelt hij hem maar wat eerder af.quote:
Pharkus, een mod in VBL deed ook gemeen tegen mij en ik ging tegen hem in dat alle users welkom zijn in het hele forum maar je helpt mijn zaak niet echt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Rustaaagh René. Voor je het weet heb je een ban te pakken. En dat willen we niet he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
BUT EVERYTHING CHANGED WHEN THE KLB RETARDS ATTACKED!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Er komen hier al enkele dagen wat VBL'ers langs hè, dat vergeet je volgens mij. Of je weet het niet, lekker belangrijk ook verder maar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef HPLC het volgende:
Maar wie zat er dan in VBL? Alleen toch die hardromacore?
Denk aan je hartslag mensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Haagsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef HPLC het volgende:
Dit komt nogal dom over van een KLB mod.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed zo knul. NSBen is een typisch VBL mentaliteit.
Mongool typisch KLB?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed zo knul. NSBen is een typisch VBL mentaliteit.
Kan me geen reet schelen, ik geef gewoon mijn mening wanneer ik vind dat dat nodig is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rustaaagh René. Voor je het weet heb je een ban te pakken. En dat willen we niet he.
"Ja zij begonnen hoor"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Jankbal, tyfstraal een eind op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pharkus, een mod in VBL deed ook gemeen tegen mij en ik ging tegen hem in dat alle users welkom zijn in het hele forum maar je helpt mijn zaak niet echt.
Doe dan ook eens lief tegen haar, zij is echt qtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar sof vind mij niet zo leuk hoor.
vluchtelingen over en weer, dat botst wel eensquote:
Nee, wie er begon boeit me niet, je interpreteert mijn post niet goed. Het gaat me erom dat het hypocriet is.quote:
Maar ik post hier altijd :Squote:
Mij uitschelden voor laffe hond. Ik verwens je een hoop, kneusje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was er maar werd niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef HPLC het volgende:
Nee joh veel meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef HPLC het volgende:
Nee. Waren er meer. Maar dat lijkt me niet een heel groot probleem. Toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef HPLC het volgende:
van mij mag je buikgriep krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mij uitschelden voor laffe hond. Ik verwens je een hoop, kneusje.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dan ook eens lief tegen haar, zij is echt qt
er blijft nog een kerstliedje hangenquote:
Het is letterlijk wat je zegt sneuneus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, wie er begon boeit me niet, je interpreteert mijn post niet goed. Het gaat me erom dat het hypocriet is.
Allemaal jouw schuld weer, stomme loempiaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was er maar werd niet geaccepteerd.
quote:
Onderweg zijn er ook wat verdronken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
vluchtelingen over en weer, dat botst wel eens
Dat stel ik, en meerdere users met mij, enorm op prijs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen, ik geef gewoon mijn mening wanneer ik vind dat dat nodig is.
Lijkt me niet, qua chromosomen staan jullie duidelijk voor.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was er maar werd niet geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet genoeg helaasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onderweg zijn er ook wat verdronken.
Ach meisje toch. Zelf loop je ook te schelden op users. Wees eens objectief en een moderator in plaats van dat je popie-jopie probeert te doen voor je 'eigen' users, dit komt nogal kansloos over namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij roepen jullie dit over elke admin en mod. Maar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Wauw. Pharkus is wel de meest incapabele mod van FOK! he.
Ik hoop het. Kijk ik liever tegen aan dan de posts van hier.quote:
quote:
O, nou jullie hebben vast goede mods zoals Ajacied die dat vakkundig aan kunnen pakken *kuchquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Waren er meer. Maar dat lijkt me niet een heel groot probleem. Toch?
Leer lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is letterlijk wat je zegt sneuneus.
Goeie genade wat ben jij mad zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij roepen jullie dit over elke admin en mod. Maar goed.
Wat is dit voor modgedrag? Zelfs Doublepain vond mij een betere moderator dan jij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou the notebook kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, in andermans plekje komen rellen omdat zij hier komen getuigt niet van een bepaald hoog niveau. Als je er last van hebt ga je lekker klagen in feedback daar...
Mwa. Normaal is het hier goed te vertoeven maar VBL users krijgen een erectie van hoe leuk het hier is en komen dan aandacht vragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoi dit is de kleuterklas. Wist je nog niet hé.
Ik vind helemaal mooi.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, in andermans plekje komen rellen omdat zij hier komen getuigt niet van een bepaald hoog niveau. Als je er last van hebt ga je lekker klagen in feedback daar...
Dan ga je toch terug naar VBL.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom eraan schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou the notebook kijken
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me niet, qua chromosomen staan jullie duidelijk voor.
Wij mogen niet meer in Feedback komen van Stijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
He, straks gaan ze hem nog met mij verwarren, het is scropoleus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Scrumuleus of zo. Heeft zijn naam veranderd.
Hij is wel oprecht. Ik kan me een mod herinneren die altijd braaf in de pas liep en zodra hij mod af was plotseling mee "relde" met de "hooligans". Zo van kijk eens ik hoor nu bij julliequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Zelf loop je ook te schelden op users. Wees eens objectief en een moderator in plaats van dat je popie-jopie probeert te doen voor je 'eigen' users, dit komt nogal kansloos over namelijk.
Van mij welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij mogen niet meer in Feedback komen van Stijn
Ik dacht dat KingFlopland dat wasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Daar zullen jullie het wel naar hebben gemaakt...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij mogen niet meer in Feedback komen van Stijn
Niets tegen Stijn he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
O, nou jullie hebben vast goede mods zoals Ajacied die dat vakkundig aan kunnen pakken *kuch
Dit komt ALLEMAAL door jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje ik hoopte dat onze mods vriendelijker waren tegen vreemdelingen omdat dit de gutmensch SC is, gaat mijn mooie verhaal.
Je verzint dingen ter plekke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is wel oprecht. Ik kan me een mod herinneren die altijd braaf in de pas liep en zodra hij mod af was plotseling mee "relde" met de "hooligans". Zo van kijk eens ik hoor nu bij jullie
Daarom hebben we Frank nu hard nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje ik hoopte dat onze mods vriendelijker waren tegen vreemdelingen omdat dit de gutmensch SC is, gaat mijn mooie verhaal.
Zitten ze er nog steeds? Ik ben al een tijdje weg omdat het hier zo gezellig werd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag, zodra die beroepsmongolen er bij ons uit zijn.
Kan je mij dat ook leren? Iets zeggen en als iemand mij daarop pakt beweren dat het aan zijn/haar interpretatie ligt en niet aan wat ik zei?quote:
Dan kom ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dan ga je de pestbende toch modden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is dit voor modgedrag? Zelfs Doublepain vond mij een betere moderator dan jij.
Onze mods zijn geen stel christenen dat ze de andere wang ook toekerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Er is niemand meer van deze SC bij jullie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bukken ze liever?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onze mods zijn geen stel christenen dat ze de andere wang ook toekeren
oke gezelligquote:
Je bent net zo boos als Danny gister avond. "Nooit meer goede doelen acties!!!!!!"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Fijn dan ga je de pestbende toch modden.
Hoelang duurde het voor jij een ban had toen je op zwart ging?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzint dingen ter plekke.
even afgezien van het feit dat hij zich als FA nooit zo gedroeg wat dus betekent dat Pharkus perfect in je beschrijving past.
Hij heeft goed gemod tijdens de 4045-relquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, die arme jongen durft helemaal niks zag ik net al.
Frank die praat gewoon over zulke dingen heen als hij er geen zin in heeft en doet er niks mee, wat altijd zo is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom hebben we Frank nu hard nodig
Doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Graag. Dan kan Braddie ook weer terug
Hij doet het heel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, die arme jongen durft helemaal niks zag ik net al.
Of trollt gewoon mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Frank die praat gewoon over zulke dingen heen als hij er geen zin in heeft en doet er niks mee, wat altijd zo is.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij heeft goed gemod tijdens de 4045-rel
Gaarne inhoudelijk blijven en niet persoonlijk worden. Dat is altijd een teken dat je het niet kan 'winnen'.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef GGMM het volgende:
Pharkus maakt op mij een indruk alsof hij niet zo'n leuk leven heeft.
Maar jij daarentegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef GGMM het volgende:
Pharkus maakt op mij een indruk alsof hij niet zo'n leuk leven heeft.
Hoevaak heeft Pharkus users uitgescholden toen hij FA was?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor jij een ban had toen je op zwart ging?
Jajaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij heeft goed gemod tijdens de 4045-rel
Ik wacht op het hangslot dan kan heel KLB SC verkassen naar vblquote:
Mij FA schap heb ik zelf aan de wilgen gehangen en mijn mod schap ook al meerdere malen. Echt maak mij maar zwart, ik heb leukere dingen te doen dan dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzint dingen ter plekke.
even afgezien van het feit dat hij zich als FA nooit zo gedroeg wat dus betekent dat Pharkus perfect in je beschrijving past.
Je kunt het hem niet kwalijk nemen. Dit is zijn leven.quote:
Ik maak me zorgen, ik val hem niet aan. Ik ken hem als een zeer redelijke aardige man namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaarne inhoudelijk blijven en niet persoonlijk worden. Dat is altijd een teken dat je het niet kan 'winnen'.
Dat zou echt zielig zijn. VBL komt de boel verzieken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht op het hangslot dan kan heel KLB SC verkassen naar vbl
Zou echt gezellig wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe toch niksquote:
Pestbende nog wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Fijn dan ga je de pestbende toch modden.
Ik ga wel naar de ABO SC danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Farkus wordt inderdaad niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaarne inhoudelijk blijven en niet persoonlijk worden. Dat is altijd een teken dat je het niet kan 'winnen'.
Zo kom je idd over ja, alsof je het helemaal niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Pharkus het volgende:
Mij FA schap heb ik zelf aan de wilgen gehangen en mijn mod schap ook al meerdere malen. Echt maak mij maar zwart, ik heb leukere dingen te doen dan dit.
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Pharkus het volgende:
En je was een goede mod en jojoortje ook.
liever niet want dan vergeet ze ons ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem lekker je kids mee naar VBL
Zoalsquote:
Geen idee. Je moet gewoon niet zo schijnheilig doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Pharkus users uitgescholden toen hij FA was?
Je lult jezelf klem vriend. Je negeert het ene en focust je op exact hetzelfde gedrag bij een ander.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mij FA schap heb ik zelf aan de wilgen gehangen en mijn mod schap ook al meerdere malen. Echt maak mij maar zwart, ik heb leukere dingen te doen dan dit.
En je was een goede mod en jojoortje ook. Maar nu man man man.
Doeiquote:
Ik drink wel een Fernandes met Geerdquote:
Ach jij hebt tenminste geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha jelly omdat ik geld verkwist aan onnozele zaken
probeer dat geneuzel en gezeik van vervelende users je eigen enthousiasme niet te laten bederven. ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is maar je doet het vrij goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nutella cheesecakequote:
heyquote:
Oh, ben mobiel dus kan niet alles bijhouden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Farkus wordt inderdaad niet persoonlijk.
Nee jij dacht ik, dus was zo vriendelijk om doei te zeggen, sorry hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
René was een totale debiel als moderator.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:58 schreef Elan het volgende:
En je hoeft niet zo slachtoffertje te spelen. Met een GGMM was ook al-tijd gezeik, en ruzies, en bans. Maar die was wel consequent in hoe hij de feedback afhandelde en modereerde. Wat je daar verder dan ook van mocht vinden.
Tot ziensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij dacht ik, dus was zo vriendelijk om doei te zeggen, sorry hoor
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Dit is mijjjjjjjjjjjjjjjn gebied''
We gaan je missen hierquote:
Je gaat in op Elan he.quote:
Dat gold zeker niet voor je laatste termijn hoor.quote:
Oke is goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hai beeb
Iemand zit te stoken. Ik stuur je DM.
Ja, ik ging ook in op KLB-users, dan is de stap naar elan nog maar heel klein.quote:
Ha Niels, wat een opluchting dat je er weer bentquote:
Wat ga je tekenenquote:
Jij moet maar mod worden Niels om het team te versterken.quote:
Heel fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha Niels, wat een opluchting dat je er weer bent
Wel fijn dat we toch nog ergens boven staanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ging ook in op KLB-users, dan is de stap naar elan nog maar heel klein.
Ja, binnenkort verkoop ik weer wasverzachter verpakt als coke aan figuren als dp. Dan kan ik weer even leven.quote:
Gast, je zegt net dat ik waardeloos was terwijl je 2 of 3 weken geleden nog riep dat ik weer mod moet worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gold zeker niet voor je laatste termijn hoor.
Je bent vrij lang blauw geweest als ik me niet vergis?
Ik vind jou wel een goede user.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Picsquote:
ik hoop dat niels zich minder gehaat voelt nuquote:
klopt, kots, stront en Elan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel fijn dat we toch nog ergens boven staan
Nou ja, het is niet zo moeilijk om kwalitatief boven een KLB user uit te steken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik jou ook L_Lquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een goede user.
Ik ook, ik wil meer eenheid in de SC.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik hoop dat niels zich minder gehaat voelt nu
Noouuuuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de chinese muurquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoorde achter de schermen dat ze een muur tussen VBL en KLB gaan bouwen.
Waar is HAAGS?
Ik ga een muur om achter de schermen bouwen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoorde achter de schermen dat ze een muur tussen VBL en KLB gaan bouwen.
Waar is HAAGS?
Hoezoquote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, binnenkort verkoop ik weer wasverzachter verpakt als coke aan figuren als dp. Dan kan ik weer even leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |