Hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen EK en WK als NL meedoet hehe.
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Zodra Danny mij vraagt doe ik het.
quote:
Nice.quote:
Ligt er aan. Ben je een neger of Portugees?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Neverknown het volgende:
over negers gesproken
is Kaapverdië een veilige vakantiebestemming?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.
nee je mag haar helemaal hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? :$
Afstaan aan jou? Want dan laat maar ;s
Sof ligt binnenkort in mijn bedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? :$
Afstaan aan jou? Want dan laat maar ;s
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Dat ik met een kanker vergeleken word blijft gewoon staan, maar een grapje in de TT wordt aangepast.
Goed gemod hoor!
Wow. Ik ga dit even verwerken. Liefs xoxoxquote:
Kusje zonnestraaltjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Dqod het volgende:
Maar ik wil even slapen mensen. Het was een superaidsdag. Dus we praten later gr gr![]()
denk het niet. Iemand uit VBL heeft z'n donatie terug geëistquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maak nu maar iets van je leven
Ja maar dat het even duidelijk is gewoonquote:
Haha, gastquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.
Je wil me kapot maken ehquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sof ligt binnenkort in mijn bed
Kon ik jou alvast nomineren voor dit jaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |