Je bent net zo boos als Danny gister avond. "Nooit meer goede doelen acties!!!!!!"quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Fijn dan ga je de pestbende toch modden.
Hoelang duurde het voor jij een ban had toen je op zwart ging?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzint dingen ter plekke.
even afgezien van het feit dat hij zich als FA nooit zo gedroeg wat dus betekent dat Pharkus perfect in je beschrijving past.
Hij heeft goed gemod tijdens de 4045-relquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, die arme jongen durft helemaal niks zag ik net al.
Frank die praat gewoon over zulke dingen heen als hij er geen zin in heeft en doet er niks mee, wat altijd zo is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom hebben we Frank nu hard nodig
Doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Graag. Dan kan Braddie ook weer terug
Hij doet het heel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, die arme jongen durft helemaal niks zag ik net al.
Of trollt gewoon mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Frank die praat gewoon over zulke dingen heen als hij er geen zin in heeft en doet er niks mee, wat altijd zo is.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij heeft goed gemod tijdens de 4045-rel
Gaarne inhoudelijk blijven en niet persoonlijk worden. Dat is altijd een teken dat je het niet kan 'winnen'.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef GGMM het volgende:
Pharkus maakt op mij een indruk alsof hij niet zo'n leuk leven heeft.
Maar jij daarentegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef GGMM het volgende:
Pharkus maakt op mij een indruk alsof hij niet zo'n leuk leven heeft.
Hoevaak heeft Pharkus users uitgescholden toen hij FA was?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor jij een ban had toen je op zwart ging?
Jajaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij heeft goed gemod tijdens de 4045-rel
Ik wacht op het hangslot dan kan heel KLB SC verkassen naar vblquote:
Mij FA schap heb ik zelf aan de wilgen gehangen en mijn mod schap ook al meerdere malen. Echt maak mij maar zwart, ik heb leukere dingen te doen dan dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzint dingen ter plekke.
even afgezien van het feit dat hij zich als FA nooit zo gedroeg wat dus betekent dat Pharkus perfect in je beschrijving past.
Je kunt het hem niet kwalijk nemen. Dit is zijn leven.quote:
Ik maak me zorgen, ik val hem niet aan. Ik ken hem als een zeer redelijke aardige man namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaarne inhoudelijk blijven en niet persoonlijk worden. Dat is altijd een teken dat je het niet kan 'winnen'.
Dat zou echt zielig zijn. VBL komt de boel verzieken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht op het hangslot dan kan heel KLB SC verkassen naar vbl
Zou echt gezellig wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe toch niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |