Onderweg zijn er ook wat verdronken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
vluchtelingen over en weer, dat botst wel eens
Dat stel ik, en meerdere users met mij, enorm op prijs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen, ik geef gewoon mijn mening wanneer ik vind dat dat nodig is.
Lijkt me niet, qua chromosomen staan jullie duidelijk voor.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was er maar werd niet geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mij uitschelden voor laffe hond. Ik verwens je een hoop, kneusje.
Niet genoeg helaasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onderweg zijn er ook wat verdronken.
Ach meisje toch. Zelf loop je ook te schelden op users. Wees eens objectief en een moderator in plaats van dat je popie-jopie probeert te doen voor je 'eigen' users, dit komt nogal kansloos over namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij roepen jullie dit over elke admin en mod. Maar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Wauw. Pharkus is wel de meest incapabele mod van FOK! he.
Ik hoop het. Kijk ik liever tegen aan dan de posts van hier.quote:
quote:
O, nou jullie hebben vast goede mods zoals Ajacied die dat vakkundig aan kunnen pakken *kuchquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Waren er meer. Maar dat lijkt me niet een heel groot probleem. Toch?
Leer lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is letterlijk wat je zegt sneuneus.
Goeie genade wat ben jij mad zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij roepen jullie dit over elke admin en mod. Maar goed.
Wat is dit voor modgedrag? Zelfs Doublepain vond mij een betere moderator dan jij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou the notebook kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, in andermans plekje komen rellen omdat zij hier komen getuigt niet van een bepaald hoog niveau. Als je er last van hebt ga je lekker klagen in feedback daar...
Mwa. Normaal is het hier goed te vertoeven maar VBL users krijgen een erectie van hoe leuk het hier is en komen dan aandacht vragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoi dit is de kleuterklas. Wist je nog niet hé.
Ik vind helemaal mooi.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, in andermans plekje komen rellen omdat zij hier komen getuigt niet van een bepaald hoog niveau. Als je er last van hebt ga je lekker klagen in feedback daar...
Dan ga je toch terug naar VBL.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom eraan schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou the notebook kijken
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me niet, qua chromosomen staan jullie duidelijk voor.
Wij mogen niet meer in Feedback komen van Stijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
He, straks gaan ze hem nog met mij verwarren, het is scropoleus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Scrumuleus of zo. Heeft zijn naam veranderd.
Hij is wel oprecht. Ik kan me een mod herinneren die altijd braaf in de pas liep en zodra hij mod af was plotseling mee "relde" met de "hooligans". Zo van kijk eens ik hoor nu bij julliequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach meisje toch. Zelf loop je ook te schelden op users. Wees eens objectief en een moderator in plaats van dat je popie-jopie probeert te doen voor je 'eigen' users, dit komt nogal kansloos over namelijk.
Van mij welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij mogen niet meer in Feedback komen van Stijn
Ik dacht dat KingFlopland dat wasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Scrummie het volgende:
Daar zullen jullie het wel naar hebben gemaakt...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij mogen niet meer in Feedback komen van Stijn
Niets tegen Stijn he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
O, nou jullie hebben vast goede mods zoals Ajacied die dat vakkundig aan kunnen pakken *kuch
Dit komt ALLEMAAL door jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje ik hoopte dat onze mods vriendelijker waren tegen vreemdelingen omdat dit de gutmensch SC is, gaat mijn mooie verhaal.
Je verzint dingen ter plekke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is wel oprecht. Ik kan me een mod herinneren die altijd braaf in de pas liep en zodra hij mod af was plotseling mee "relde" met de "hooligans". Zo van kijk eens ik hoor nu bij jullie
Daarom hebben we Frank nu hard nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje ik hoopte dat onze mods vriendelijker waren tegen vreemdelingen omdat dit de gutmensch SC is, gaat mijn mooie verhaal.
Zitten ze er nog steeds? Ik ben al een tijdje weg omdat het hier zo gezellig werd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag, zodra die beroepsmongolen er bij ons uit zijn.
Kan je mij dat ook leren? Iets zeggen en als iemand mij daarop pakt beweren dat het aan zijn/haar interpretatie ligt en niet aan wat ik zei?quote:
Dan kom ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dan ga je de pestbende toch modden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is dit voor modgedrag? Zelfs Doublepain vond mij een betere moderator dan jij.
Onze mods zijn geen stel christenen dat ze de andere wang ook toekerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Catkiller het volgende:
Er is niemand meer van deze SC bij jullie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bukken ze liever?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onze mods zijn geen stel christenen dat ze de andere wang ook toekeren
oke gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |