Ho Ho Ho Farkus. Dit kan ook anders. Derhalve tr gemacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Donderstraal lekker in elkaar. Mongool.
Wat een carriere. Binnenkort zal er wel zo'n sjeik komen die hem een albert heijn tas vol dollars aanbiedt om in die zandbak te komen modererenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat hij is begonnen op het indianensubforum
Nocturnal Animalsquote:
Niet zo huilen, Renequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laffe hond.Je hoort gewoon objectief te zijn.
En dit laat je dus gewoon staan?
[..]
Komt door die poepbroekmods in VBL die handhaven regelneuken vinden, want als er een keer iemand geband wordt hebben ze helemaal geen grip meer op de zaak daar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.
Zo te zien is het nu weg, jij blij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laffe hond.Je hoort gewoon objectief te zijn.
En dit laat je dus gewoon staan?
[..]
Je had eens moeten zien wat hij tegen Danny zei gisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef Mozy het volgende:
GGMM heeft volgens mij onlangs ook nog een verkapte doodsverwensing gemaakt maar dat hij daar geen ban voor krijgt hoor je hem niet over zeuren.
Goed zo knul. NSBen is een typisch VBL mentaliteit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho Ho Ho Farkus. Dit kan ook anders. Derhalve tr gemacht.
uitwisselingsprogramma gefaaldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
En een beetje klaar met dat wij naar KLB komen om de boel te verstieren?![]()
De enige reden dat ik hier ben is omdat KLB-users VBL lopen te verkankeren.
Dat werd tijd. Voortaan als ik een TR maak handelt hij hem maar wat eerder af.quote:
Pharkus, een mod in VBL deed ook gemeen tegen mij en ik ging tegen hem in dat alle users welkom zijn in het hele forum maar je helpt mijn zaak niet echt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Donderstraal lekker in elkaar. Mongool.
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Rustaaagh René. Voor je het weet heb je een ban te pakken. En dat willen we niet he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
BUT EVERYTHING CHANGED WHEN THE KLB RETARDS ATTACKED!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Er komen hier al enkele dagen wat VBL'ers langs hè, dat vergeet je volgens mij. Of je weet het niet, lekker belangrijk ook verder maar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef HPLC het volgende:
Maar wie zat er dan in VBL? Alleen toch die hardromacore?
Denk aan je hartslag mensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
Haagsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef HPLC het volgende:
Maar wie zat er dan in VBL? Alleen toch die hardromacore?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |