Alsof er iemand zuurder is dan Chloro.quote:
Ja nee ok. Dat we dat even duidelijk hebbenquote:
ja maar cachet is niet zoetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof er iemand zuurder is dan Chloro.Ik hou van dat wijf maar ze heeft sowieso een pH waarde onder de vijf.
wie is zoeterquote:
Maar je mag ze overal voor gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee ok. Dat we dat even duidelijk hebben
God wat lief :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je mag ze overal voor gebruiken hoor.
awquote:
Maar van wie hou je meerquote:
Dat noem ik niet erg zuurquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof er iemand zuurder is dan Chloro.Ik hou van dat wijf maar ze heeft sowieso een pH waarde onder de vijf.
Weet ik, ik deel ze zelf uit pannenkoek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De VBL SC slaat anders je moeder niet over. Strippenkaarten gaan ook al de ronde via DM.
Jij kijkt ook nooit voetbal, he?quote:
Tussen cachet en mij natuurlijk, let eens opquote:
Ik zie de hele OP en TT niet tot nauwelijks gedurende het posten hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Mozy het volgende:
Hahahah hard piemeltje in de broek bij ts hoor met deze kaap.
misschien moet jij weer klb mod wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Dat ik met een kanker vergeleken word blijft gewoon staan, maar een grapje in de TT wordt aangepast.
Goed gemod hoor!
De mods hier zijn super.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Te laat Lansie, het is al weggeNSBeerd
Ik kies voor de dildodame.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tussen cachet en mij natuurlijk, let eens op
Deal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet jij weer klb mod worden
Nu jij nog, zou de trein uitzwaaienquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh je hebt het wel gelezen, goed zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Dat ik met een kanker vergeleken word blijft gewoon staan, maar een grapje in de TT wordt aangepast.
Goed gemod hoor!
Kies altijd voor jou, altijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tussen cachet en mij natuurlijk, let eens op
Moet je Noel vragen denk ik. Ik kan daar niet objectief over zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij ben jij veel liever dan je je hier voordoet
En dan? :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dqod probeer jij sof eens te fixen
TR gemacht.quote:
Hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen EK en WK als NL meedoet hehe.
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Zodra Danny mij vraagt doe ik het.
quote:
Nice.quote:
Ligt er aan. Ben je een neger of Portugees?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Neverknown het volgende:
over negers gesproken
is Kaapverdië een veilige vakantiebestemming?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.
nee je mag haar helemaal hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? :$
Afstaan aan jou? Want dan laat maar ;s
Sof ligt binnenkort in mijn bedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Goed gemod hoor!
Wow. Ik ga dit even verwerken. Liefs xoxoxquote:
Kusje zonnestraaltjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Dqod het volgende:
Maar ik wil even slapen mensen. Het was een superaidsdag. Dus we praten later gr gr![]()
denk het niet. Iemand uit VBL heeft z'n donatie terug geëistquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat meisje heeft nog eerder haar rolstoelbus dan dat jij mod wordt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maak nu maar iets van je leven
Ja maar dat het even duidelijk is gewoonquote:
Haha, gastquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thuismoderator, ben er een beetje klaar mee dat jullie hier stennis lopen zoeken en dan de vermoorde onschuld spelen. Je gedraagt je of je tieft op. Stelletje kleuters.
Je wil me kapot maken ehquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sof ligt binnenkort in mijn bed
Kon ik jou alvast nomineren voor dit jaar?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Caland is niet zo zielig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet. Iemand uit VBL heeft z'n donatie terug geëist
Iedereen mag het weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat het even duidelijk is gewoon
mortaxx is zo raarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is een grap toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet. Iemand uit VBL heeft z'n donatie terug geëist
Donderstraal lekker in elkaar. Mongool.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Likje bby Ly :$quote:
TRquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Donderstraal lekker in elkaar. Mongool.
Op de man. Moderatie gewenst.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hahahah hier ook nog om janken. Zit je in groep 8 ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
Goed gemod hoor!
Goed gedrag van een mod dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
SOWquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil me kapot maken eh
Mag ik nou gaan? Jeetje :$
ik heb gehoord dat hij is begonnen op het indianensubforumquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet jij weer klb mod worden
Laffe hond.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB / KLB Verkiezingen 2017 - finalerondequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon ik jou alvast nomineren voor dit jaar?
Kom je film kijken met sof en mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Scrummie het volgende:
Pharkus kan het niet meer aan en begint te schelden. Lijkt zijn baas wel.
was ook wel misplaatst iddquote:
knap dat je er nu pas klaar mee bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doen jouw leerlingen ook zo?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahahah hier ook nog om janken. Zit je in groep 8 ofzo?
welke film?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je film kijken met sof en mij
Ho Ho Ho Farkus. Dit kan ook anders. Derhalve tr gemacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |