Nee. Je hoort gewoon van pizza, bier en tieten te houden. Staat in de wet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, smaken kunnen niet verschillen..
quote:
Goeie wet. Ik had hem geschreven kunnen hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Je hoort gewoon van pizza, bier en tieten te houden. Staat in de wet.
Ja dat is inderdaad niets vergeleken met Nijmegenquote:
Ik vraag hoe het hier is. Hier dus. Anders vroeg ik het wel eldersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar hier is, kennelijk..
Nou, kut. Ik wil bier gaan drinken maar dan moet ik op de fiets door de regen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vraag hoe het hier is. Hier dus. Anders vroeg ik het wel elders
Utrecht dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind veel steden voor een dagje wel tof. Maar om er te wonen lijkt veel me een beetje saai. Er moeten veel toffe horecagelegenheden zijn.
Risotto, wijn en vagina.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks gaat zoals gepland, chaos overal. Mijn leven waar niemand zin in heeft. Komt wel weer goed natuurlijk maar nu is het rukquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]![]()
Why?
Daar word je ook niet gelukkig van hoor. Trust me, heb het 21 jaar geprobeerd.quote:
Als het goed bier is; gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, kut. Ik wil bier gaan drinken maar dan moet ik op de fiets door de regen.
Ik ook hoor, voor ik hierheen ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar word je ook niet gelukkig van hoor. Trust me, heb het 21 jaar geprobeerd.
Waar op de Veluwe?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor, voor ik hierheen ging.
Maar ik mis het.
Dat jij er woont, maakf het wel aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft wel toffe plekken. Kan nog lang niet tegen Rotterdam op.
Niet eens Lego voor me willen kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik niet voor je wilde zorgen
Wacht maar....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Elvi het volgende:
Utrecht is ook leuk en van de mensen daar heb ik geen last dus zijn ok
Zullen we samen terug? Fuck de wereldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor, voor ik hierheen ging.
Maar ik mis het.
Ik ga ook wel. Maar kut is het wel....quote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks gaat zoals gepland, chaos overal. Mijn leven waar niemand zin in heeft. Komt wel weer goed natuurlijk maar nu is het ruk
Kasta woont er ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat jij er woont, maakf het wel aantrekkelijker..
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks gaat zoals gepland, chaos overal. Mijn leven waar niemand zin in heeft. Komt wel weer goed natuurlijk maar nu is het ruk
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan op zich best teruggaan, ik voer hier toch geen zak uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen terug? Fuck de wereld
Genoeg drinken dus, wordt t vanzelf wel aangenaamquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga ook wel. Maar kut is het wel....
Daar komt mn moeder vandaan. M'n ouders zijn getrouwd in de grote kerk daar.quote:
Ik kan niks doen atm. Maar hulp als in gezelschap mag wel :$quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan op zich best teruggaan, ik voer hier toch geen zak uit.
Ohw, dacht dat je de sleutel pas gekregen had. Heb ik niet goed opgelet danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan niks doen atm. Maar hulp als in gezelschap mag wel :$
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Kreator het volgende:
Dat jij er woont, maakf het wel aantrekkelijker..
Ik heb de sleutel al enige tijd, maar nog steeds geen inrichtingskosten dus zit nog steeds bij ouders. En dat hou ik door omstandigheden ook niet lang meer uitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, dacht dat je de sleutel pas gekregen had. Heb ik niet goed opgelet dan
Leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar komt mn moeder vandaan. M'n ouders zijn getrouwd in de grote kerk daar.Sint Nicolaaskerk.
Ik heb 21 jaar in het mooie Heerde gewoond. Maar kwam wel elke week in Elburg en omstreken. Heb er nog steeds aardig wat familie wonen maar kom er nooit meer sinds mn opa en oma dood zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk.
Heb laatst nog weer even een rondje om de stad gelopen, dat voelt altijd wel weer als vanouds.
Een wattequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:40 schreef Dqod het volgende:
En een dikke balg gekregen van heb ik jou daar. K ga maar gauw uit bad
Buik :$quote:
Ik kom regelmatig in Heerde.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 21 jaar in het mooie Heerde gewoond. Maar kwam wel elke week in Elburg en omstreken. Heb er nog steeds aardig wat familie wonen maar kom er nooit meer sinds mn opa en oma dood zijn.
Daar maak ik me ook geen zorgen over, het is het onaangename stuk van zeiknat regenen en koukleumen wat me tegenstaatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Genoeg drinken dus, wordt t vanzelf wel aangenaam
quote:
Wat is een balgquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:40 schreef Dqod het volgende:
Met de mond open in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:40 schreef Dqod het volgende:
Dat snap ik wel, maar mag de pret niet drukken toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook geen zorgen over, het is het onaangename stuk van zeiknat regenen en koukleumen wat me tegenstaat
Ik was er zelf bij toen ik al dat voedsel naar binnen werkte. Gekke ik :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met de mond open in slaap gevallen?
Vooruit dan maar. En buiten het oosten desch lands kent niemand het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werk.
En ik wist niet dat balg dialect was..
Heerde ben ik ook wel veel geweest. Ik woonde eerst ook nog in Oldebroek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 21 jaar in het mooie Heerde gewoond. Maar kwam wel elke week in Elburg en omstreken. Heb er nog steeds aardig wat familie wonen maar kom er nooit meer sinds mn opa en oma dood zijn.
Slaapwandelen langs de koelkastquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij toen ik al dat voedsel naar binnen werkte. Gekke ik :$
Dat is pas ernstig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heerde ben ik ook wel veel geweest. Ik woonde eerst ook nog in Oldebroek.
Ik doelde op het badwater.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij toen ik al dat voedsel naar binnen werkte. Gekke ik :$
Dan had ik nog een excuus gehad. Nu wil geen enkele vrouw me meer en dat is al moeilijk met al die domme dingen in m'n hoofd constantquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaapwandelen langs de koelkast
Ik wacht nog wel een half uurtje of zo, gaat wel van de netto drinktijd af maar dat compenseren we dan maar met sterker bier. Ook geen straf.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar mag de pret niet drukken toch?
Anders gewoon aan de spiritus gaan. Lekker snel dronken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel een half uurtje of zo, gaat wel van de netto drinktijd af maar dat compenseren we dan maar met sterker bier. Ook geen straf.
Nee dat is vies ;squote:
Ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik nog een excuus gehad. Nu wil geen enkele vrouw me meer en dat is al moeilijk met al die domme dingen in m'n hoofd constant
Sociale controle FTW.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel meer ons kent ons dan daar kun je het niet krijgen.
Sterke drank slaan we maar over vandaag. En morgen, en volgende week, en maand...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders gewoon aan de spiritus gaan. Lekker snel dronken.
Ik ben r, iig recentelijk, nog niet tegengekomen. Denk ik iig.quote:
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik nog een excuus gehad. Nu wil geen enkele vrouw me meer en dat is al moeilijk met al die domme dingen in m'n hoofd constant
Je wordt oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sterke drank slaan we maar over vandaag. En morgen, en volgende week, en maand...
Dan maar hetero worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Erger dan Katwijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel meer ons kent ons dan daar kun je het niet krijgen.
Het is een stuk kleiner, dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erger dan Katwijk?
Ik ga nog liever dood.
Ook al. Maar ook toen ik jong was en mijn alcoholtolerantie veel hoger lag was sterke drank al zelden een goed idee.quote:
Dat idee heb ik wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erger dan Katwijk?
Ik ga nog liever dood.
Ik ben opgegroeid in de weilanden en ben zoooo blij dat ik nu in een relatief grote stad woon.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stuk kleiner, dus ik denk het wel.
Ik ben niet gemaakt voor stadleven. Ik woon nu in een soort weiland en ik vind het nog te stads.
En iedereen is familie van elkaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel.
Ze kennen daar echt 3/4 van het dorp. En altijd over ze roddelen
Check. Mooie tijden waren dat. Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook al. Maar ook toen ik jong was en mijn alcoholtolerantie veel hoger lag was sterke drank al zelden een goed idee.Valpartijen, gaten van uren in je geheugen en katers die ik vandaag de dag niet eens meer zou overleven
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben r, iig recentelijk, nog niet tegengekomen. Denk ik iig.
Zelfs m'n ma raakt overspannen en miss wel door mij :$
De stad is juist zo fijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Het is een stuk kleiner, dus ik denk het wel.
Ik ben niet gemaakt voor stadleven. Ik woon nu in een soort weiland en ik vind het nog te stads.
Wat vinden je ouders van Utrecht?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de weilanden en ben zoooo blij dat ik nu in een relatief grote stad woon.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
De stad is juist zo fijn.Ik ga waarschijnlijk wel weg uit de stad, maar stiekem wel met een beetje pijn in m'n hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |