Nee. Je hoort gewoon van pizza, bier en tieten te houden. Staat in de wet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, smaken kunnen niet verschillen..
quote:
Goeie wet. Ik had hem geschreven kunnen hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Je hoort gewoon van pizza, bier en tieten te houden. Staat in de wet.
Ja dat is inderdaad niets vergeleken met Nijmegenquote:
Ik vraag hoe het hier is. Hier dus. Anders vroeg ik het wel eldersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar hier is, kennelijk..
Nou, kut. Ik wil bier gaan drinken maar dan moet ik op de fiets door de regen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vraag hoe het hier is. Hier dus. Anders vroeg ik het wel elders
Utrecht dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind veel steden voor een dagje wel tof. Maar om er te wonen lijkt veel me een beetje saai. Er moeten veel toffe horecagelegenheden zijn.
Risotto, wijn en vagina.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks gaat zoals gepland, chaos overal. Mijn leven waar niemand zin in heeft. Komt wel weer goed natuurlijk maar nu is het rukquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]![]()
Why?
Daar word je ook niet gelukkig van hoor. Trust me, heb het 21 jaar geprobeerd.quote:
Als het goed bier is; gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, kut. Ik wil bier gaan drinken maar dan moet ik op de fiets door de regen.
Ik ook hoor, voor ik hierheen ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar word je ook niet gelukkig van hoor. Trust me, heb het 21 jaar geprobeerd.
Waar op de Veluwe?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor, voor ik hierheen ging.
Maar ik mis het.
Dat jij er woont, maakf het wel aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft wel toffe plekken. Kan nog lang niet tegen Rotterdam op.
Niet eens Lego voor me willen kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik niet voor je wilde zorgen
Wacht maar....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Elvi het volgende:
Utrecht is ook leuk en van de mensen daar heb ik geen last dus zijn ok
Zullen we samen terug? Fuck de wereldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor, voor ik hierheen ging.
Maar ik mis het.
Ik ga ook wel. Maar kut is het wel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |