Dat krijg je niet, dat is een kwestie van geven en nemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik functioneer pas normaal als ik dagelijks seks krijg.
Ik ben een onaantrekkelijke nerd geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je speelt teveel met de verkeerde joystick
Match made in heaven wij Faxquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:08 schreef Faxie het volgende:
Welkom in de Relaties SC
[ afbeelding ]
* aaitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:11 schreef Tegan het volgende:
Ok. Tussen relaties in dan zwakt dat libido wel af naar nul ja. Maar als een man je dan met een vinger aait is het meteen x 100 terug.
Gewoon open relatie en meerdere neukdingetjes hebben, ja tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:11 schreef Tegan het volgende:
Ok. Tussen relaties in dan zwakt dat libido wel af naar nul ja. Maar als een man je dan met een vinger aait is het meteen x 100 terug.
Dit klinkt niet heel erg liefdevolquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar als ik klaar ben mag Faxie wel.
Gelukkig hoef ik niet lang te wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar als ik klaar ben mag Faxie wel.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kleine zaal stond op t kaartje... deze zaal is echt mini gewoon
Theater btw
Wie zegt dat ik dat ben?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt niet heel erg liefdevol
Dat is het Tegan-effect.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet lang te wachten
* nogmaals aaitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit niet tussen relaties in. Toch lekker.
Ik ben bezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon open relatie en meerdere neukdingetjes hebben, ja toch
Check, gevonden. Nooit van gehoord. Ik kom echt te weinig in Amsterdam de laatste jaren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
theater Bellevue. Klein ding is t, had er ook nog nooit van gehoord
Dat is niet echt Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Nog twee weken en dan naar de Meervaart. Ook nog nooit geweest. Mja soms is Amsterdam niet te ontlopen
Fijn tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is niet echt Amsterdam.Buiten de ring.
Jullie nieuwe tivoli is wel fancyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat niet alle artiesten dit onderstaande snappen
[..]
Ze zijn niet allemaal zo awesome als wij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat niet alle artiesten dit onderstaande snappen
Na 3 jaar verdwaal ik er eindelijk niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie nieuwe tivoli is wel fancy
Vind je dat echt? Heb er een paar jaar rondgewandeld maar ik vind het echt de kutste stad van Nederland.quote:
Def P.quote:
Het zal het gezelschap geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Heb er een paar jaar rondgewandeld maar ik vind het echt de kutste stad van Nederland.
Misschien lag het ook wel aan het gezelschap. Maar ik miste daar alle sfeer.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet buiten een straal van 10km om mijn huis geweest.
Denk dat het inderdaad aan het gezelschap lag dan jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Heb er een paar jaar rondgewandeld maar ik vind het echt de kutste stad van Nederland.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:
Hier 3 km.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Tegan het volgende:
Ja datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Na 3 jaar verdwaal ik er eindelijk niet meer.
Juist erg sfeervol centrumquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Utrecht wel tof. Maar natuurlijk lang niet zo tof als Rotterdam. Dat moge duidelijk zijn.
Ik mag Rotterdammers meer dan Amsterdammers om een of andere redenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Utrecht wel tof. Maar natuurlijk lang niet zo tof als Rotterdam. Dat moge duidelijk zijn.
Als ik werk en cursus niet meetel ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Tegan het volgende:
Amsterdammers zijn allemaal vervangen door expats en AirBNBers.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag Rotterdammers meer dan Amsterdammers om een of andere reden
Goeie pijnstillers.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dacht al zoiets tussen de regels door te lezen aangezien je weer seks wilde
Wow. Moet er niet aan denken EN ik mag Nijmegen echt heel ergquote:
Terecht, veel relaxter volk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat lekker direct.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
Serieus, als Yv de maatstaf is verhuis ik nu nogquote:
Ja, dat is idd wel heel erg geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Amsterdammers zijn allemaal vervangen door expats en AirBNBers.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te ver weg... ja we weten het. Jij hebt een zwaar leven
In dat geval ligt het gewoon aan jou bent ik bang.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:25 schreef Kreator het volgende:
Nijmegen, Maastricht, Amsterdam in mindere mate, den Haag (lang geleden), dat vind ik persoonlijk mooie steden.
Rotterdam is echt niet mijn ding.
NIjmegen is dan ook geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:25 schreef Kreator het volgende:
Nijmegen, Maastricht, Amsterdam in mindere mate, den Haag (lang geleden), dat vind ik persoonlijk mooie steden.
Rotterdam is echt niet mijn ding.
Kwam er een jaar of 10 geleden nog wel een paar keer per week en toen was het nog goed te doen maar het is nu echt te erg. Gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel heel erg geworden.
Brr mensenmassa's. Thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. Moet er niet aan denken EN ik mag Nijmegen echt heel erg
Ik had hrt over de stad. Het volk is ook niet mijn ding. Doe mij maar gewoon nuchtere tukkers.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NIjmegen is dan ook geweldig![]()
Maastricht ook jaren gewoond, maar niet mijn volk
Ja, smaken kunnen niet verschillen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval ligt het gewoon aan jou bent ik bang.
Utrecht en Rotterdam niet waarderen
Net zoals je moederquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar. Meerdere keren geweest, en was elke keer lelijk
Tilburg?quote:
Alleen maar omdat ik niet voor je wilde zorgenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds beledigd dat ze je afwees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |