Sociale controle FTW.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel meer ons kent ons dan daar kun je het niet krijgen.
Sterke drank slaan we maar over vandaag. En morgen, en volgende week, en maand...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders gewoon aan de spiritus gaan. Lekker snel dronken.
Ik ben r, iig recentelijk, nog niet tegengekomen. Denk ik iig.quote:
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik nog een excuus gehad. Nu wil geen enkele vrouw me meer en dat is al moeilijk met al die domme dingen in m'n hoofd constant
Je wordt oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sterke drank slaan we maar over vandaag. En morgen, en volgende week, en maand...
Dan maar hetero worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik nog een excuus gehad. Nu wil geen enkele vrouw me meer en dat is al moeilijk met al die domme dingen in m'n hoofd constant
Erger dan Katwijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel meer ons kent ons dan daar kun je het niet krijgen.
Het is een stuk kleiner, dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erger dan Katwijk?
Ik ga nog liever dood.
Ook al. Maar ook toen ik jong was en mijn alcoholtolerantie veel hoger lag was sterke drank al zelden een goed idee.quote:
Dat idee heb ik wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erger dan Katwijk?
Ik ga nog liever dood.
Ik ben opgegroeid in de weilanden en ben zoooo blij dat ik nu in een relatief grote stad woon.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een stuk kleiner, dus ik denk het wel.
Ik ben niet gemaakt voor stadleven. Ik woon nu in een soort weiland en ik vind het nog te stads.
En iedereen is familie van elkaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel.
Ze kennen daar echt 3/4 van het dorp. En altijd over ze roddelen
Check. Mooie tijden waren dat. Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook al. Maar ook toen ik jong was en mijn alcoholtolerantie veel hoger lag was sterke drank al zelden een goed idee.Valpartijen, gaten van uren in je geheugen en katers die ik vandaag de dag niet eens meer zou overleven
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben r, iig recentelijk, nog niet tegengekomen. Denk ik iig.
Zelfs m'n ma raakt overspannen en miss wel door mij :$
De stad is juist zo fijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Het is een stuk kleiner, dus ik denk het wel.
Ik ben niet gemaakt voor stadleven. Ik woon nu in een soort weiland en ik vind het nog te stads.
Wat vinden je ouders van Utrecht?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de weilanden en ben zoooo blij dat ik nu in een relatief grote stad woon.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
De stad is juist zo fijn.Ik ga waarschijnlijk wel weg uit de stad, maar stiekem wel met een beetje pijn in m'n hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |