Daar maak ik me ook geen zorgen over, het is het onaangename stuk van zeiknat regenen en koukleumen wat me tegenstaatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Genoeg drinken dus, wordt t vanzelf wel aangenaam
quote:
Wat is een balgquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:40 schreef Dqod het volgende:
En een dikke balg gekregen van heb ik jou daar. K ga maar gauw uit bad
Met de mond open in slaap gevallen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:40 schreef Dqod het volgende:
En een dikke balg gekregen van heb ik jou daar. K ga maar gauw uit bad
Dat snap ik wel, maar mag de pret niet drukken toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook geen zorgen over, het is het onaangename stuk van zeiknat regenen en koukleumen wat me tegenstaat
Ik was er zelf bij toen ik al dat voedsel naar binnen werkte. Gekke ik :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met de mond open in slaap gevallen?
Vooruit dan maar. En buiten het oosten desch lands kent niemand het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werk.
En ik wist niet dat balg dialect was..
Heerde ben ik ook wel veel geweest. Ik woonde eerst ook nog in Oldebroek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 21 jaar in het mooie Heerde gewoond. Maar kwam wel elke week in Elburg en omstreken. Heb er nog steeds aardig wat familie wonen maar kom er nooit meer sinds mn opa en oma dood zijn.
Slaapwandelen langs de koelkastquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij toen ik al dat voedsel naar binnen werkte. Gekke ik :$
Dat is pas ernstig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heerde ben ik ook wel veel geweest. Ik woonde eerst ook nog in Oldebroek.
Ik doelde op het badwater.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij toen ik al dat voedsel naar binnen werkte. Gekke ik :$
Dan had ik nog een excuus gehad. Nu wil geen enkele vrouw me meer en dat is al moeilijk met al die domme dingen in m'n hoofd constantquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaapwandelen langs de koelkast
Ik wacht nog wel een half uurtje of zo, gaat wel van de netto drinktijd af maar dat compenseren we dan maar met sterker bier. Ook geen straf.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar mag de pret niet drukken toch?
Anders gewoon aan de spiritus gaan. Lekker snel dronken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel een half uurtje of zo, gaat wel van de netto drinktijd af maar dat compenseren we dan maar met sterker bier. Ook geen straf.
Nee dat is vies ;squote:
Ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik nog een excuus gehad. Nu wil geen enkele vrouw me meer en dat is al moeilijk met al die domme dingen in m'n hoofd constant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |