Chai en ik gaan weleens zaterdagochtendwandelingen maken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nooit even wandelen. Ik wandel alleen als ik bij iemand thuis moet zijn of bij een winkel/eettent/coffeeshop. Oh of als ik naar de bushalte toe moet.
Oppervlakkig kutpubertjequote:
Ja dat begrijp ik nog wel maar ik vind dat alleen echt saai.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik gaan weleens zaterdagochtendwandelingen maken.![]()
Haha wat burgerlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik gaan weleens zaterdagochtendwandelingen maken.![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:39 schreef Crip het volgende:
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordenJa maar.. Als jij dat doet ziet het er mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordenhornySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoerquote:
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordenMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn tweede naam is mijn achternaam.
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordennatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordenmaar draag je dit ook in dagelijks leven zo of alleen zo als hobby ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💕💕quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar.. Als jij dat doet ziet het er mooi uit.
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordencoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
kom in grtd posten. Srsquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Kurovski het volgende:
Komt omdat ik projecteer Niels. Ik ben zelf hondsdepressief en zwaar ongelukkig. Dan is het lekker makkelijk om de vreemde eend in de bijt een beetje te plagen, juist omdat die vaak weerbaarder zijn dan anderen. Het spijt mij Niels.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Kurovski het volgende:
wat liefquote:
Echt he, autisten hierquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Kurovski het volgende:
Heb 2/3 weken fzo geen makeup opgehad. Draag gewoon makeup als ik er zin in heb. Vanavond zit ik gwn thuis niets te doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar draag je dit ook in dagelijks leven zo of alleen zo als hobby ofzo?
LAAT MEquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is gewoon troost voor lelijke mensen joh.
hoe moet ik dat wetenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef Mozy het volgende:
Als je thuis bent is je hijab dan altijd af of pas als je zeker weet dat er geen andere mensen komen?
wowquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat ik projecteer Niels. Ik ben zelf hondsdepressief en zwaar ongelukkig. Dan is het lekker makkelijk om de vreemde eend in de bijt een beetje te plagen, juist omdat die vaak weerbaarder zijn dan anderen. Het spijt mij Niels.
Gwn altijd af tenzij er bezoek isquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef Mozy het volgende:
Als je thuis bent is je hijab dan altijd af of pas als je zeker weet dat er geen andere mensen komen?
ik denk dat je hem wel af doet en snel deken over je hoofd als je de deur open moet doenquote:
Hey vriendquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat je hem wel af doet en snel deken over je hoofd als je de deur open moet doen
Foto van Crip zonder make-up.quote:
ehehehequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik voel m niet meer als ik m op heb eiglkquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chill lijkt me dat. Net zoals je schoenen uitdoen aan het einde van de dag.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
ja je voelt je schoenen toch ook niet als je ze aan hebtquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik voel m niet meer als ik m op heb eiglk
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja je voelt je schoenen toch ook niet als je ze aan hebt
eh jawel ;s doen soms echt pijnquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja je voelt je schoenen toch ook niet als je ze aan hebt
hou op ik ga elke keer stuk hieromquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent gewoon een ruk moslim omdat ik vind dat jij je anders moet gedragenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.
okquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:55 schreef Crip het volgende:
ho
[..]
hou op ik ga elke keer stuk hierom
Geefquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:00 schreef Crip het volgende:
weten jullie wat eht fukin lekker is die werther originals caramelts
omfgggggg mouthgasm
Wat?quote:
ja en ben jij er niet dan of drug wel of niels of een anderquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
komt omdat ik altijd over eten praat
als jij bent geweest wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:03 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
De sc staat voor snackbar crisis?
Als je een prostituee was dan kon je langs WCH, Niels en Montelly en kei veel geld vragen aan de overheid omdat je mongolen hebt geneukt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ohhh dacht brabant ;s
ik ben zondag in rdam dan breng ik je wel
Helaas niet, woonde ik daar nog maar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ohhh dacht brabant ;s
ik ben zondag in rdam dan breng ik je wel
Ik zaterdagquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
Ik heb al sinds zondag geen chips gegeten![]()
![]()
ik heb die nog nooit gegetenquote:
Naar meerquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb die nog nooit gegeten
waar smaakt het naar
Toepasselijk wel.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:07 schreef Zosk het volgende:
Heb net nog chips op, Lays paprika. Was heerlijk.
waarom zou je ook elke dag chips etebquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
![]()
omdat ik er elke dag zin in hebquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je ook elke dag chips eteb
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he.quote:
Ik heb het ook bewust niet op en ben er trots op, betekent nog niet dat ik het niet wilquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat je bewust niet op had en daar trots op was, sorry.
Van jezelf hoop ik?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik er elke dag zin in heb
ik mag nu alleen nog maar in het weekend chips eten en maar 1 zak
Hou vol.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
![]()
Waarom zou je jezelf chips onthouden, why.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het ook bewust niet op en ben er trots op, betekent nog niet dat ik het niet wil
quote:
jaquote:
ik probeer hetquote:
omdat ik me altijd slecht voel als ik het heb gegetenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf chips onthouden, why.
Ja, sla ze. Eindelijk iemand van buiten de chat. Gewoon hakken, hoef niet te zeggen wie allemaal. Rondmaaien. .quote:
Maar je sport toch, dat maakt het weer goed.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik me altijd slecht voel als ik het heb gegeten
Ja, maar dat is geen excuus om elke dag chips te etenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je sport toch, dat maakt het weer goed.
Ik stelde je net gewoon een normale vraag en dan doe je zo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, sla ze. Eindelijk iemand van buiten de chat. Gewoon hakken, hoef niet te zeggen wie allemaal. Rondmaaien. .Haal de rest van VBL er ook maar bij.
He? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, sla ze. Eindelijk iemand van buiten de chat. Gewoon hakken, hoef niet te zeggen wie allemaal. Rondmaaien. .Haal de rest van VBL er ook maar bij.
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen excuus om elke dag chips te eten
Hem in elkaar slaan VBL, vooral hem.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik stelde je net gewoon een normale vraag en dan doe je zo.
Jij was degene die iemand van VBL aan het uitschelden was voor stinkhoer pas.
Jeetjequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hem in elkaar slaan VBL, vooral hem.
Uiteindelijk wen je er aanquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.Maar lijkt me gewoon kut, om in te moeten houden.
ben je weer dronken?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hem in elkaar slaan VBL, vooral hem.
Denk je dat echt?quote:
Tuurlijk, gewoon niet toegeven. Andere dingen etenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat echt?Ik denk niet dat ik daar aan zou kunnen wennen, ik zou het altijd missen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
welke is goedkoper?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
Slecht slapen straks. Kiezen uit twee vrouwen. Fuckin' hoofdpijn ervan nu al.
Ja, maar ik moet toch wel iets van snoep, koekjes of chips binnen krijgen denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon niet toegeven. Andere dingen eten
Heb je een truck nodigquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je ziet de buuf dubbel?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
quote:
Hoeft niet. Je kan ook fruit eten bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet toch wel iets van snoep, koekjes of chips binnen krijgen denk ik.
Dat heb ik zelden in huis, slecht he.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kan ook fruit eten bijvoorbeeld
Dan koop je dat toch ipv snoep koek of chips?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik zelden in huis, slecht he.
Ja dat begrijp ik wel maar dat is nóg moeilijker als je overal langs loopt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan koop je dat toch ipv snoep koek of chips?
Gaat om principes dit idioot. Mag er geen twee hebben. Heet geen Mohammed.quote:
Daar langs lopen is een keuzequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel maar dat is nóg moeilijker als je overal langs loopt.![]()
Sowquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat om principes dit idioot. Mag er geen twee hebben. Heet geen Mohammed.
daarom is de prijs misschien een afweging die je kan makenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Boeide je ook niet toen je een Thaise vriendin had en je buuv ondertussen neukte, wist je ook recht te praten voor jezelf.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De buuv is toch entertainment? sommige gaan naar een theater of een voetbalwedstrijd, niels ging naar de buuv. snap het wel, ieder z'n ding.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeide je ook niet toen je een Thaise vriendin had en je buuv ondertussen neukte, wist je ook recht te praten voor jezelf.
Ik heb maandag boodschappen gedaan en tot mijn verbazing onbewust alleen maar groente, fruit, brood en zout gekochtquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel maar dat is nóg moeilijker als je overal langs loopt.![]()
je begint er zelf overquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Kurovski het volgende:
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.
Godverdomme.
Dat vind ik best een prestatie.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb maandag boodschappen gedaan en tot mijn verbazing onbewust alleen maar groente, fruit, brood en zout gekocht
NIELS IK DOE MIJN VERHAAL OP JOUW VERZOEK EN JE GAAT ER NIET OP INquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Kurovski het volgende:
Godverdomme.
spreek je toch later ergens af in een oostblok bosquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat echt?Ik denk niet dat ik daar aan zou kunnen wennen, ik zou het altijd missen.
wat is je verhaal dan?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NIELS IK DOE MIJN VERHAAL OP JOUW VERZOEK EN JE GAAT ER NIET OP IN
Wacht, wat? Met wie en waarom? :squote:Op woensdag 11 januari 2017 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
spreek je toch later ergens af in een oostblok bos
Ik heb altijd wel beleg als pindakaas en hagelslag enzo. En had nog kipgrillworstquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vind ik best een prestatie.Maar wat doe je als beleg dan? Broodje zout?
Ja toch wel pindakaas light en pure hageslag dan hè?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel beleg als pindakaas en hagelslag enzo. En had nog kipgrillworsten kaas thuis
wtf ik dacht dat ik deze had gequotequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Catkiller het volgende:
VBL wil wel slaan maar de chauffeur heeft alle pep al opgemaakt, en onze pep is door dp opgemaakt.
zie hierbovenquote:
Op welke platform speel je de Sims?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
nee pindakaas met stukjesquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja toch wel pindakaas light en pure hageslag dan hè?![]()
Kipgrillworst is wel goed te doen ja, kaas ook.
Frans bos tochquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf ik dacht dat ik deze had gequote
Zit je in een warm oord of heb je heel het jaar door vliegen in huis?quote:
Dat laatste. Schoonmaken is overrated.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je in een warm oord of heb je heel het jaar door vliegen in huis?
Eens, als het toch weer vies gaat worden waarom dan moeite doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste. Schoonmaken is overrated.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vind ik best een prestatie.Maar wat doe je als beleg dan? Broodje zout?
Gewoon je magnetronmaaltijd weer op het bord van vorige week gooien, dat is toch wel aangekoekt, krijg je echt niet binnen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, als het toch weer vies gaat worden waarom dan moeite doen
je kan het alsnog doen toch?quote:
Pindakaas light is vet vervangen door suikerquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja toch wel pindakaas light en pure hageslag dan hè?![]()
Kipgrillworst is wel goed te doen ja, kaas ook.
ik kan niet eens quoten; dat weet ik toch nietquote:
Oh weet ik veel, ik eet dat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Pindakaas light is vet vervangen door suiker
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dan-gewone-pindakaasquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik eet dat niet.Maar aangezien ze geen chips meer at dacht ik misschien ook wel pindakaas light.
![]()
is dit srs?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Pindakaas light is vet vervangen door suiker
Haha wow, bizar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:40 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dan-gewone-pindakaas
ik voel me niet slecht als ik pindakaas heb gegeten hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik eet dat niet.Maar aangezien ze geen chips meer at dacht ik misschien ook wel pindakaas light.
![]()
Gelukkig, zo bedoelde ik het ook niet sof.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me niet slecht als ik pindakaas heb gegeten hoor
Cola light.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De helft van de light producten is vet of suiker vervangen door.. jawel, vet of suiker
50 namen voor suiker in de industriequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De helft van de light producten is vet of suiker vervangen door.. jawel, vet of suiker
Coca cola Life vind ik wel lekker, al is dat natuurlijk ook marketing geneuzelquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Cola light.Sowieso alle light producten.
De groene is dat toch? Heb ik geprobeerd maar vond ik niets.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Coca cola Life vind ik wel lekker, al is dat natuurlijk ook marketing geneuzel
nee dat is 45% minder suiker door stevia toevoeging, wat echt geen suiker is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Coca cola Life vind ik wel lekker, al is dat natuurlijk ook marketing geneuzel
In coca cola zero toch gewoon door kankerverwekkende stoffen? Maar geen vet of suiker.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je denkt zo van wow saai gifje en ineens komt daar een kangarooquote:
Kangaroo's spelen geen gitaar :squote:Op woensdag 11 januari 2017 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je denkt zo van wow saai gifje en ineens komt daar een kangaroo
aspartaamquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In coca cola zero toch gewoon door kankerverwekkende stoffen? Maar geen vet of suiker.
geraffineerde suiker heb ik het over, gewonnen uit fruit is ook geraffineerd.quote:
gelukkig eet ik alleen onbewerkt voedselquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
lekker aan de rauwe kipfiletquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig eet ik alleen onbewerkt voedsel
Kloon van?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:37 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Dan speel ik toch liever Real Lives
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:24 schreef LA_niner het volgende:
Aziz Fitnes baas. Wist niet dat je eveneens fan bent?
quote:
fatkuntquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Ach ja hebben de onzekere mensen iemand om tegenop te kijken. Iedereen zijn droom toch om op jonge leeftijd te overlijden omdat je je lichaam neukt.
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom bij mij wonen, ik train je, mijn disciple.
delete facebook, hit the gym, sell your house.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha![]()
heb twee honden en een koophuis enzo, lastig.
Jongequote:Op woensdag 11 januari 2017 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
delete facebook, hit the gym, sell your house.
welke is het gewordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb eindelijk mn nieuwe telefoon, yay
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Spijtigquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Gastquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.
iPhone sequote:
Pics van je nieuwe telefoonquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.
Hey Remqoquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk geen appletroep Chrolo
Jammer dat dat vroeger niet konquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$quote:
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.quote:
Oh dan is het een slecht idee.quote:
de kleur is zo mooiquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme.
Me vriendin ok nie maar ben toch blij dat zze een normale kleur hebquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
de kleur is zo mooi
.... het is geen fucking gordijn ofzo
wat zei je?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Me vriendin ok nie maar ben toch blij dat zze een normale kleur heb
Hell noquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Mozy het volgende:
Zit jij in een appgroep met je mentorklas Chloro?
Oké Nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme.
Mijn zeer gewaardeerde vrouwelijke levenspartner is ook geen gordijn maar toch is het erg prettig dat ze een normale huidskleur heeft.quote:
Ik ga slapen man.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef LA_niner het volgende:
Moz wil je aub meer Aziz-post posten?
gast je bent toch nog maagd? Wat doe je anders nog op fok!quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn zeer gewaardeerde vrouwelijke levenspartner is ook geen gordijn maar toch is het erg prettig dat ze een normale huidskleur heeft.
Kijken hoe jij faalt en daar van genieten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast je bent toch nog maagd? Wat doe je anders nog op fok!
vind het ergens wel lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijken hoe jij faalt en daar van genieten.
Morgen zal er vrede zijnquote:
Poeh dat geloof ik wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$
wat voor telefoon heb jij ?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh dat geloof ik wel ja.Zag er op foto al erg pretty uit.
? je hebt geen telefoon atm? wrm niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen één. Maar mijn meest recente is een Jiayu S3.
Ja heb wel telefoon nu maar die is niet van mij, een Samsung S4. Mijn eigen telefoon is kapot/dood.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:45 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
? je hebt geen telefoon atm? wrm niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb wel telefoon nu maar die is niet van mij, een Samsung S4. Mijn eigen telefoon is kapot/dood.
ja oke, ben je op je kapotte gaan zitten?quote:
Doet het gewoon niet meer. En als hij wel aan stond deed hij ook gaar de laatste tijd, maar hij gaat niet meer aan. Tijd voor een nieuwe dus.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[..]
ja oke, ben je op je kapotte gaan zitten?
of hoe is ie stuk gegaan??
Ik had eerst ook een Huawei die ook kuren kreeg na een jaar. Dat krijg je met die C merken...quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet het gewoon niet meer. En als hij wel aan stond deed hij ook gaar de laatste tijd, maar hij gaat niet meer aan. Tijd voor een nieuwe dus.
Oh nog niks eigenlijk, moet nog even goed rondkijken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een Huawei die ook kuren kreeg na een jaar. Dat krijg je met die C merken...
Wat heb je nu op het oog?
Ga je ook shoppen op kleur zoals Chloro?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nog niks eigenlijk, moet nog even goed rondkijken.
Nee. Kies gewoon een model en kies dan de leukste kleur.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ga je ook shoppen op kleur zoals Chloro?
Oh oke, wat is je favoriete kleur?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Kies gewoon een model en kies dan de leukste kleur.
Roze.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh oke, wat is je favoriete kleur?
Ja bedankt voor je tijd. Je maakt nu kans op een bol.com cadeaukaart van 10 euro als je je 06 in mn dm box dropt.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja bedankt voor je tijd. Je maakt nu kans op een bol.com cadeaukaart van 10 euro als je je 06 in mn dm box dropt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |