De groene is dat toch? Heb ik geprobeerd maar vond ik niets.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Coca cola Life vind ik wel lekker, al is dat natuurlijk ook marketing geneuzel
nee dat is 45% minder suiker door stevia toevoeging, wat echt geen suiker is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Coca cola Life vind ik wel lekker, al is dat natuurlijk ook marketing geneuzel
In coca cola zero toch gewoon door kankerverwekkende stoffen? Maar geen vet of suiker.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De helft van de light producten is vet of suiker vervangen door.. jawel, vet of suiker
Je denkt zo van wow saai gifje en ineens komt daar een kangarooquote:
Kangaroo's spelen geen gitaar :squote:Op woensdag 11 januari 2017 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je denkt zo van wow saai gifje en ineens komt daar een kangaroo
aspartaamquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In coca cola zero toch gewoon door kankerverwekkende stoffen? Maar geen vet of suiker.
geraffineerde suiker heb ik het over, gewonnen uit fruit is ook geraffineerd.quote:
gelukkig eet ik alleen onbewerkt voedselquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De helft van de light producten is vet of suiker vervangen door.. jawel, vet of suiker
lekker aan de rauwe kipfiletquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig eet ik alleen onbewerkt voedsel
Kloon van?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:37 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Dan speel ik toch liever Real Lives
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
Slecht slapen straks. Kiezen uit twee vrouwen. Fuckin' hoofdpijn ervan nu al.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:24 schreef LA_niner het volgende:
Aziz Fitnes baas. Wist niet dat je eveneens fan bent?
quote:
fatkuntquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Ach ja hebben de onzekere mensen iemand om tegenop te kijken. Iedereen zijn droom toch om op jonge leeftijd te overlijden omdat je je lichaam neukt.
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
kom bij mij wonen, ik train je, mijn disciple.
delete facebook, hit the gym, sell your house.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha![]()
heb twee honden en een koophuis enzo, lastig.
Jongequote:Op woensdag 11 januari 2017 23:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
delete facebook, hit the gym, sell your house.
welke is het gewordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb eindelijk mn nieuwe telefoon, yay
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Spijtigquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Gastquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.
iPhone sequote:
Pics van je nieuwe telefoonquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.
Hey Remqoquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk geen appletroep Chrolo
Jammer dat dat vroeger niet konquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$quote:
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.quote:
Oh dan is het een slecht idee.quote:
de kleur is zo mooiquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.
Godverdomme.
Me vriendin ok nie maar ben toch blij dat zze een normale kleur hebquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
de kleur is zo mooi
.... het is geen fucking gordijn ofzo
wat zei je?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Me vriendin ok nie maar ben toch blij dat zze een normale kleur heb
Hell noquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Mozy het volgende:
Zit jij in een appgroep met je mentorklas Chloro?
Oké Nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.
Godverdomme.
Mijn zeer gewaardeerde vrouwelijke levenspartner is ook geen gordijn maar toch is het erg prettig dat ze een normale huidskleur heeft.quote:
Ik ga slapen man.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef LA_niner het volgende:
Moz wil je aub meer Aziz-post posten?
gast je bent toch nog maagd? Wat doe je anders nog op fok!quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn zeer gewaardeerde vrouwelijke levenspartner is ook geen gordijn maar toch is het erg prettig dat ze een normale huidskleur heeft.
Kijken hoe jij faalt en daar van genieten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast je bent toch nog maagd? Wat doe je anders nog op fok!
vind het ergens wel lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijken hoe jij faalt en daar van genieten.
Morgen zal er vrede zijnquote:
Poeh dat geloof ik wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$
wat voor telefoon heb jij ?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh dat geloof ik wel ja.Zag er op foto al erg pretty uit.
? je hebt geen telefoon atm? wrm niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen één. Maar mijn meest recente is een Jiayu S3.
Ja heb wel telefoon nu maar die is niet van mij, een Samsung S4. Mijn eigen telefoon is kapot/dood.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:45 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
? je hebt geen telefoon atm? wrm niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb wel telefoon nu maar die is niet van mij, een Samsung S4. Mijn eigen telefoon is kapot/dood.
ja oke, ben je op je kapotte gaan zitten?quote:
Doet het gewoon niet meer. En als hij wel aan stond deed hij ook gaar de laatste tijd, maar hij gaat niet meer aan. Tijd voor een nieuwe dus.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[..]
ja oke, ben je op je kapotte gaan zitten?
of hoe is ie stuk gegaan??
Ik had eerst ook een Huawei die ook kuren kreeg na een jaar. Dat krijg je met die C merken...quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet het gewoon niet meer. En als hij wel aan stond deed hij ook gaar de laatste tijd, maar hij gaat niet meer aan. Tijd voor een nieuwe dus.
Oh nog niks eigenlijk, moet nog even goed rondkijken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een Huawei die ook kuren kreeg na een jaar. Dat krijg je met die C merken...
Wat heb je nu op het oog?
Ga je ook shoppen op kleur zoals Chloro?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nog niks eigenlijk, moet nog even goed rondkijken.
Nee. Kies gewoon een model en kies dan de leukste kleur.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ga je ook shoppen op kleur zoals Chloro?
Oh oke, wat is je favoriete kleur?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Kies gewoon een model en kies dan de leukste kleur.
Roze.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh oke, wat is je favoriete kleur?
Ja bedankt voor je tijd. Je maakt nu kans op een bol.com cadeaukaart van 10 euro als je je 06 in mn dm box dropt.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja bedankt voor je tijd. Je maakt nu kans op een bol.com cadeaukaart van 10 euro als je je 06 in mn dm box dropt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |