Zit je in een warm oord of heb je heel het jaar door vliegen in huis?quote:
Dat laatste. Schoonmaken is overrated.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je in een warm oord of heb je heel het jaar door vliegen in huis?
Eens, als het toch weer vies gaat worden waarom dan moeite doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste. Schoonmaken is overrated.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vind ik best een prestatie.Maar wat doe je als beleg dan? Broodje zout?
Gewoon je magnetronmaaltijd weer op het bord van vorige week gooien, dat is toch wel aangekoekt, krijg je echt niet binnen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, als het toch weer vies gaat worden waarom dan moeite doen
je kan het alsnog doen toch?quote:
Pindakaas light is vet vervangen door suikerquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja toch wel pindakaas light en pure hageslag dan hè?![]()
Kipgrillworst is wel goed te doen ja, kaas ook.
ik kan niet eens quoten; dat weet ik toch nietquote:
Oh weet ik veel, ik eet dat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Pindakaas light is vet vervangen door suiker
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dan-gewone-pindakaasquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik eet dat niet.Maar aangezien ze geen chips meer at dacht ik misschien ook wel pindakaas light.
![]()
is dit srs?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Pindakaas light is vet vervangen door suiker
Haha wow, bizar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:40 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dan-gewone-pindakaas
ik voel me niet slecht als ik pindakaas heb gegeten hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, ik eet dat niet.Maar aangezien ze geen chips meer at dacht ik misschien ook wel pindakaas light.
![]()
Gelukkig, zo bedoelde ik het ook niet sof.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me niet slecht als ik pindakaas heb gegeten hoor
Cola light.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De helft van de light producten is vet of suiker vervangen door.. jawel, vet of suiker
50 namen voor suiker in de industriequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De helft van de light producten is vet of suiker vervangen door.. jawel, vet of suiker
Coca cola Life vind ik wel lekker, al is dat natuurlijk ook marketing geneuzelquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Cola light.Sowieso alle light producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |