daarom is de prijs misschien een afweging die je kan makenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat om principes dit idioot. Mag er geen twee hebben. Heet geen Mohammed.
Boeide je ook niet toen je een Thaise vriendin had en je buuv ondertussen neukte, wist je ook recht te praten voor jezelf.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat om principes dit idioot. Mag er geen twee hebben. Heet geen Mohammed.
De buuv is toch entertainment? sommige gaan naar een theater of een voetbalwedstrijd, niels ging naar de buuv. snap het wel, ieder z'n ding.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeide je ook niet toen je een Thaise vriendin had en je buuv ondertussen neukte, wist je ook recht te praten voor jezelf.
Ik heb maandag boodschappen gedaan en tot mijn verbazing onbewust alleen maar groente, fruit, brood en zout gekochtquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel maar dat is nóg moeilijker als je overal langs loopt.![]()
je begint er zelf overquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Kurovski het volgende:
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.
Godverdomme.
Dat vind ik best een prestatie.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb maandag boodschappen gedaan en tot mijn verbazing onbewust alleen maar groente, fruit, brood en zout gekocht
NIELS IK DOE MIJN VERHAAL OP JOUW VERZOEK EN JE GAAT ER NIET OP INquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Kurovski het volgende:
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.
Godverdomme.
spreek je toch later ergens af in een oostblok bosquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat echt?Ik denk niet dat ik daar aan zou kunnen wennen, ik zou het altijd missen.
wat is je verhaal dan?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NIELS IK DOE MIJN VERHAAL OP JOUW VERZOEK EN JE GAAT ER NIET OP IN
Wacht, wat? Met wie en waarom? :squote:Op woensdag 11 januari 2017 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
spreek je toch later ergens af in een oostblok bos
Ik heb altijd wel beleg als pindakaas en hagelslag enzo. En had nog kipgrillworstquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vind ik best een prestatie.Maar wat doe je als beleg dan? Broodje zout?
Ja toch wel pindakaas light en pure hageslag dan hè?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel beleg als pindakaas en hagelslag enzo. En had nog kipgrillworsten kaas thuis
wtf ik dacht dat ik deze had gequotequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Catkiller het volgende:
VBL wil wel slaan maar de chauffeur heeft alle pep al opgemaakt, en onze pep is door dp opgemaakt.
zie hierbovenquote:
Op welke platform speel je de Sims?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:20 schreef Kurovski het volgende:
Slecht slapen straks. Kiezen uit twee vrouwen. Fuckin' hoofdpijn ervan nu al.
nee pindakaas met stukjesquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja toch wel pindakaas light en pure hageslag dan hè?![]()
Kipgrillworst is wel goed te doen ja, kaas ook.
Frans bos tochquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf ik dacht dat ik deze had gequote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |