Hou vol.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
Ik heb al sinds zondag geen chips gegeten![]()
![]()
Waarom zou je jezelf chips onthouden, why.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het ook bewust niet op en ben er trots op, betekent nog niet dat ik het niet wil
quote:
jaquote:
ik probeer hetquote:
omdat ik me altijd slecht voel als ik het heb gegetenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf chips onthouden, why.
Ja, sla ze. Eindelijk iemand van buiten de chat. Gewoon hakken, hoef niet te zeggen wie allemaal. Rondmaaien. .quote:
Maar je sport toch, dat maakt het weer goed.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik me altijd slecht voel als ik het heb gegeten
Ja, maar dat is geen excuus om elke dag chips te etenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je sport toch, dat maakt het weer goed.
Ik stelde je net gewoon een normale vraag en dan doe je zo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, sla ze. Eindelijk iemand van buiten de chat. Gewoon hakken, hoef niet te zeggen wie allemaal. Rondmaaien. .Haal de rest van VBL er ook maar bij.
He? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, sla ze. Eindelijk iemand van buiten de chat. Gewoon hakken, hoef niet te zeggen wie allemaal. Rondmaaien. .Haal de rest van VBL er ook maar bij.
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen excuus om elke dag chips te eten
Hem in elkaar slaan VBL, vooral hem.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik stelde je net gewoon een normale vraag en dan doe je zo.
Jij was degene die iemand van VBL aan het uitschelden was voor stinkhoer pas.
Jeetjequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hem in elkaar slaan VBL, vooral hem.
Uiteindelijk wen je er aanquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.Maar lijkt me gewoon kut, om in te moeten houden.
ben je weer dronken?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hem in elkaar slaan VBL, vooral hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |