Chai en ik gaan weleens zaterdagochtendwandelingen maken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nooit even wandelen. Ik wandel alleen als ik bij iemand thuis moet zijn of bij een winkel/eettent/coffeeshop. Oh of als ik naar de bushalte toe moet.
Oppervlakkig kutpubertjequote:
Ja dat begrijp ik nog wel maar ik vind dat alleen echt saai.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik gaan weleens zaterdagochtendwandelingen maken.![]()
Haha wat burgerlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik gaan weleens zaterdagochtendwandelingen maken.![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:38 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:39 schreef Crip het volgende:
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordenJa maar.. Als jij dat doet ziet het er mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordenhornySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoerquote:
Dit is mijn blauwe hoeremakeup gewordenMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn tweede naam is mijn achternaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |