Me too bby girl me tooquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:30 schreef xcachet het volgende:
Oh men. Volgende week belangrijke dingen op school en presentaties.
Ik wil het wetenquote:
ik ben eigen baasquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:29 schreef Kurovski het volgende:
Dat je baard niet door de beugel kan PeZu of wat?
Ik zeg geen dingen die ik niet meenquote:
Gaat je geen ene moer aan godverdomme.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus christus jongewaar komt je ex van nu vandaag, postorderbride.com aka russia?
Heb ik al gedaanquote:
Ja gvdquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg geen dingen die ik niet meen
Oh, dan wil ik niet dat jullie het weten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er staat toch van wel. Open die spleetogen eens!
Valt me vies tegen van je dit, is goed meid.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe je kunt neuken met een 7 cm dick?
nee persoonlijk maar ik ken de fokker gewoon privequote:
Voornemensquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mij voorgenomen om zowel in eckte leven als op FOK! ladylike te gedragen.
Op FOK! gaat het finaal mis.
Ja ook projectpresentatie, projectverslag, pop, asessments, tentamen op de dinsdagavond etc etc etcquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
[..]
Ja gvdprojectpresentatie plus verslag en dan nog leren voor 4 tentamens ugh
jij ?
helaasch.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mij voorgenomen om zowel in eckte leven als op FOK! ladylike te gedragen.
Ben je dik geworden?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Ik ga zelfs sporten vanaf 1 februari
Medelijden gurl, we can do thisquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook projectpresentatie, projectverslag, pop, asessments, tentamen op de dinsdagavond etc etc etc
Haha, ik om aardiger te zijn. Lukt ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil best mee sporten hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh m'n ribbenkast steekt uit dus moet spiertjes kweken
Dat is dan ook een zeer lastige opgave als je een geboren basic bitch bent tochquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik om aardiger te zijn. Lukt ook niet.
Geen probleem dus.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee persoonlijk maar ik ken de fokker gewoon prive
We strijden ons er doorheen. Daarna weer nieuwe periode en rustigquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Medelijden gurl, we can do this
Gek hè.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik om aardiger te zijn. Lukt ook niet.
Ja maar da's goed.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Ik ga zelfs sporten vanaf 1 februari
Waarom noemen mensen mij zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is dan ook een zeer lastige opgave als je een geboren basic bitch bent toch
niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ben niet echt zoals mijn leeftijdgenoten
Heeft hem verlaten omdat hij niet wilde trouwen en ze uitgezet zou worden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus christus jongewaar komt je ex van nu vandaag, postorderbride.com aka russia?
Lolquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil beginnen met roken.
Vandaag ben je niet zo on fire, wromquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hem verlaten omdat hij niet wilde trouwen en ze uitgezet zou worden.
Ben jij een speciaal sneeuwvlokje?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ben niet echt zoals mijn leeftijdgenoten
Geelquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben jij een speciaal sneeuwvlokje?
omg ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was vroeger verliefd op TARDIS. #confessions
Persoonlijke omstandigheden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vandaag ben je niet zo on fire, wrom
Vorige maand is inderdaad vroeger maar het staat zo stom als je het zo zegt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja een gelequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben jij een speciaal sneeuwvlokje?
Ja jammer dat ze die alleen nooit scheert.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt een schouder om uit te huilen
moet ie zijn hoofd zo raar kantelenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt een schouder om uit te huilen
De bank is nog heel dus wat dat betreft gaat het prima.quote:
Watquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze die alleen nooit scheert.
Je bedoelde die van mijn vriendin toch?quote:
Misschienquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben jij een goed voornemen?
Opso wil jequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bedoelde die van mijn vriendin toch?
Waarom doe je gelijk zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De bank is nog heel dus wat dat betreft gaat het prima.
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. De hele Kerst heb je om daarover na te denken.quote:
Ja maar ik doe niet aan 2 minuten stands.quote:
Elke vrouw met billen borsten scoort daar een goed cijfer op, ongeacht wat voor een met syfilis besmeurd gezicht je hebtquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Opso hoeveel scoor jij op de rooftopsoccergirlschaal?
Wilde wat sfeer er in brengen, sorry.quote:
ik altijd als ik jou zie postenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ben ik zelden helaas, tenzij ik van een jointje heb mogen genieten
Door mij te pesten ok :squote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde wat sfeer er in brengen, sorry.
Dat jij nou alleen met kerst nadenkt, de rest van ons denkt het hele jaar na.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. De hele Kerst heb je om daarover na te denken.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik altijd als ik jou zie posten
sowquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen met kerst nadenkt, de rest van ons denkt het hele jaar na.
Wow miauw catfight pplquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Elke vrouw met billen borsten scoort daar een goed cijfer op, ongeacht wat voor een met syfilis besmeurd gezicht je hebt
Op de kerst zing ik graag een liedje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. De hele Kerst heb je om daarover na te denken.
Niels is er ook, pak hem wel aan danquote:
Waarom moet er iemand gepest wordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niels is er ook, pak hem wel aan dan
Het is pesten of gepest wordenquote:
Zodat we allemaal samen die ene persoon aan kunnen pakken en onze onderlinge band kunnen versterken omdat we dan nog meer gemeen hebben met elkaar.quote:
vraag ik me ook af als ik weer voor kale word uitgemaaktquote:
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. Iedere dag kun je daarover nadenken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maak er ook je werk van om je kont te laten zien op het internetquote:
Ik ook op jouquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij pest dusquote:
Het kon alleen nooit iets worden omdat hoink altijd met zijn penis in je arie zit en je graag ballen liktquote:
is dit nou waar?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het kon alleen nooit iets worden omdat hoink altijd met zijn penis in je arie zit en je graag ballen likt
Dat is toch een beetje gekquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat we allemaal samen die ene persoon aan kunnen pakken en onze onderlinge band kunnen versterken omdat we dan nog meer gemeen hebben met elkaar.
Ja dat schijnt zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het kon alleen nooit iets worden omdat hoink altijd met zijn penis in je arie zit en je graag ballen likt
Jij pest mij ook vaak.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vraag ik me ook af als ik weer voor kale word uitgemaakt
Noel zegt het, ik zeg het, hoe betrouwbaar moeten je bronnen wel niet zijn wil je het eindelijk geloven?quote:
Nee, een gezamenlijke vijand hebben.quote:
sterk punt ditquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noel zegt het, ik zeg het, hoe betrouwbaar moeten je bronnen wel niet zijn wil je het eindelijk geloven?
Montelly moet het ook zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noel zegt het, ik zeg het, hoe betrouwbaar moeten je bronnen wel niet zijn wil je het eindelijk geloven?
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!quote:
Ik pest nooit.quote:
Pakkende titel wel, huisvrouwen zullen soppen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!
met foto's?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!
Hopelijk kan hij dit doen als hij uitgepraat is over Crip.quote:
Daar kan ik niet aan mee doen, ik ben een lieve jongemanquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, een gezamenlijke vijand hebben.
Helaas deed jij hard4nothingquote:
Als ik geen onderzoeker en docent kan worden dan overweeg ik het wel even om in m'n Hunkemollertjes te poserenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak er ook je werk van om je kont te laten zien op het internet
ja hallotjesquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
TARDIS. negeert mij dus ik zoek contact met een nieuwe FOK!er. Iemand interesse?
WCH en Niels hebben wel interessequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
TARDIS. negeert mij dus ik zoek contact met een nieuwe FOK!er. Iemand interesse?
ik zei toch al hallo joh flikkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
WCH en Niels hebben wel interesse
Ik smeek er al maanden om jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Ik ga je carrière vanaf nu volgen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas deed jij hard4nothing
[..]
Als ik geen onderzoeker en docent kan worden dan overweeg ik het wel even om in m'n Hunkemollertjes te poseren
Pardonquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Je kwelt jezelf, daar kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij sowieso al iedere dag dus leugen.
Ik sluit wel achteraan, Achter zeer welteverstaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Dit bedoel ik nou.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kwelt jezelf, daar kan ik niks aan doen
En dat terwijl ik facetime haatte, voel je vereerdquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]we gingen nog facetimen en alles
Bedankt, de doktoren die proefpersonen zoeken vonden dit ook al.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jij bent wel een goede kandidaat.
help je alleen maar mee jij kale hoerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zei toch al hallo joh flikker
Ben mia khalifa nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga je carrière vanaf nu volgen dan.
helaas haat aber mijquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
help je alleen maar mee jij kale hoer
Tour de Fransquote:
Gelukkig niet, neptieten.quote:
Ja wist ik. Waar ging het misquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dat terwijl ik facetime haatte, voel je vereerd
quote:
neeeeeeeeeeeeinquote:
Zo vroeg al, mis je.quote:
Je noemde hem net nog toegevoegde waarde, je lijkt wel een vrouw.quote:
Wanneer ik mijn gedachtes naar jouw hoofd overzet spat 'ie uit elkaar. Geeft zo'n zooitje, laat maar dus.quote:
Zozo dat is nogal een hoge dunk voor zon simpel mannetje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn gedachtes naar jouw hoofd overzet spat 'ie uit elkaar. Geeft zo'n zooitje, laat maar dus.
Dus.
Stille waters...quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zozo dat is nogal een hoge dunk voor zon simpel mannetje.
Wat een heethoofdquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zozo dat is nogal een hoge dunk voor zon simpel mannetje.
Intergalactische super schurk Nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn gedachtes naar jouw hoofd overzet spat 'ie uit elkaar. Geeft zo'n zooitje, laat maar dus.
Dus.
Jij stille wateren?quote:
Achteraansluiten bitte. Achter Zeer welteverstaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dus.
Vraag rooftopsoccergirl hoe ze het toch doet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:12 schreef Crip het volgende:
ik zie sterretjes door mn camera flits 30 min straight
En dit ja. Top van hemquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hardroma heeft gedoneerd aan Lenthe #held
Ja maak er dan Spring van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil mn child ook Lenthe noemen en Summer en Autumn
Gewoon Winter, is ie net iets meer sneeuwvlokje dan de restquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Zoalsquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.
Fuckerquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maak er dan Spring van.
En dan hopen dat je haar nooit kwijt bent als er iemand van een flat af wil springen hihi
Luna?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind Lenthe wel mooie naam eigenlijk
En Winter dan? :s :squote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.
?
Haasje over?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein dan moet ik aan haasje denken ;s
Heb hem een paar keer hardop uitgesproken en kan er niet aan wennen. Zou Sarol mooier vindenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.
?
Leuk, als de moeder uit Pattaya afkomstig isquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
?
hahaha jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Leuk, als de moeder uit Pattaya afkomstig is
LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vond Elza vet mooie naam, hoorde het tijdens lesje geschiedenis jaaaren terug. Jwz Elzas-Lotharingen.
En sinds die kutdisney een kinderfilm heeft gemaakt met als superheld Elza haat ik het
Muilllllllquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Plan is er niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Ben jij nog van plan een gezinnetje te stichten dan Niels?
Mijn zuster heet Elsa. Mooie naam.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vond Elza vet mooie naam, hoorde het tijdens lesje geschiedenis jaaaren terug. Jwz Elzas-Lotharingen.
En sinds die kutdisney een kinderfilm heeft gemaakt met als superheld Elza haat ik het
racistquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:24 schreef Mozy het volgende:
Ik wil mijn kind een Nederlandse naam geven. Ik heb ook een hele Nederlandse naam
Johannes en Bernadettequote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe noem jij de kinders, Wilhelmina en Bertram?
Mijn moeder heet Wilhelmina.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
adellijke namen voor meisjes en Bijbelse namen voor jongensquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:24 schreef Mozy het volgende:
Ik wil mijn kind een Nederlandse naam geven. Ik heb ook een hele Nederlandse naam
Ik heb ooit stage gelopen in een klas waarin een leerling zat die halfbloed was met een super Nederlandse naamquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het ondergesneeuwde kindje dusquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef Kurovski het volgende:
John, Niels, Elsa.
Ben de middelste, alledrie zelfde vader en moeder.
Geertruidaquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ooit stage gelopen in een klas waarin een leerling zat die halfbloed was met een super Nederlandse naam
Vroeg me al af wanneer er weer eens nieuwe KLB topics kwamen van hem.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef Chai het volgende:
KLB / Vier Handen Op Eén Buik: "Verveelde ons dus koopt mijn vriend een Wii"
Kan ook alleen maar van Iwanius zijn.
Sparteljaap.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga mn zoon later Barteljaap noemen
Waarom nieuwe maken als je je tien oude topics kan kicken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer er weer eens nieuwe KLB topics kwamen van hem.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom nieuwe maken als je je tien oude topics kan kicken.
Ga je kont posten op IG dan hoef je nooit meer echt te werken, alleen net zoals Braddie 2 kilometer lopen per dagquote:
Mijne Djamilla en Doneyshiaquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:28 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn zussen heten Laquisha en Shaniqua
ZE ZEGT TOCH DAT ZE HET HAATquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mijn zuster heet Elsa. Mooie naam.
Ga Pokemon doen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet doelloos 2 kilometer lopen.
Knibbel knabbel knuisje, ik gniffelde in mijn vuistje.quote:
Wij hebben ook allemaal tweede voornamen, behoorlijk Christelijk, terwijl we een atheïstengezin zijn, maar ja, je wordt vernoemd naar je voorouders. Tenminste, da's bij ons de traditie dan. Ik zou wel twee kinderen horen te hebben om iets door te geven, maar vind de wereld te verkankerd. Sorry voor het woord.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
adellijke namen voor meisjes en Bijbelse namen voor jongens
Ja deed ik maar toen besloot Niantic ineens dat ik dat niet meer mag met mijn China foon.quote:
Kankerniantic.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja deed ik maar toen besloot Niantic ineens dat ik dat niet meer mag met mijn China foon.
Goede naam voor een pornosterquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
Ik noem mijn dochter later Nova Rey. Wilde eerst Nova Sky maar iedereen vindt dat pretentieus. En wie ben ik om niet toe te geven aan groepsdruk.
Die is toch bijna rip dus koop nieuwe.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja deed ik maar toen besloot Niantic ineens dat ik dat niet meer mag met mijn China foon.
Je kan toch ook FOK!ken? Is net zo doelloos.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Sorry voor het woord.quote:
Hij is dood. Moet even wachten, ik krijg een nieuwe.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is toch bijna rip dus koop nieuwe.
Vind ik leuker dan buiten rondlopen zonder bestemming.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch ook FOK!ken? Is net zo doelloos.
5000m lopen je krijgt een sexy lichaamquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan buiten rondlopen zonder bestemming.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:32 schreef BozeHaas het volgende:
Ging zelfs Nova Rey googlen in hoop dat het een pornoster was
Innerlijk is belangrijkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
5000m lopen je krijgt een sexy lichaam
Echt niet? En is ff wandelen een doel of ook doelloos lopen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:29 schreef Amarantha het volgende:
dachten ze in Afrika en Azië maar zo. Je mag het misschien niet zeggen maar flink wat geboortebeperking daar zou heel goed zijn voor de wereldquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wij hebben ook allemaal tweede voornamen, behoorlijk Christelijk, terwijl we een atheïstengezin zijn, maar ja, je wordt vernoemd naar je voorouders. Tenminste, da's bij ons de traditie dan. Ik zou wel twee kinderen horen te hebben om iets door te geven, maar vind de wereld te verkankerd. Sorry voor het woord.
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dachten ze in Afrika en Azië maar zo. Je mag het misschien niet zeggen maar flink wat geboortebeperking daar zou heel goed zijn voor de wereld
Ik ga nooit even wandelen. Ik wandel alleen als ik bij iemand thuis moet zijn of bij een winkel/eettent/coffeeshop. Oh of als ik naar de bushalte toe moet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt niet? En is ff wandelen een doel of ook doelloos lopen?
Heb ik nietquote:
Elenaquote:
Hier ook voor bepaalde mensen die bij BNN in beeld komen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dachten ze in Afrika en Azië maar zo. Je mag het misschien niet zeggen maar flink wat geboortebeperking daar zou heel goed zijn voor de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |