Vraag rooftopsoccergirl hoe ze het toch doet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:12 schreef Crip het volgende:
ik zie sterretjes door mn camera flits 30 min straight
En dit ja. Top van hemquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hardroma heeft gedoneerd aan Lenthe #held
Ja maak er dan Spring van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil mn child ook Lenthe noemen en Summer en Autumn
Gewoon Winter, is ie net iets meer sneeuwvlokje dan de restquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Zoalsquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.
Fuckerquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maak er dan Spring van.
En dan hopen dat je haar nooit kwijt bent als er iemand van een flat af wil springen hihi
Luna?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind Lenthe wel mooie naam eigenlijk
En Winter dan? :s :squote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.
?
Haasje over?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein dan moet ik aan haasje denken ;s
Heb hem een paar keer hardop uitgesproken en kan er niet aan wennen. Zou Sarol mooier vindenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |