Vraag rooftopsoccergirl hoe ze het toch doet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:12 schreef Crip het volgende:
ik zie sterretjes door mn camera flits 30 min straight
En dit ja. Top van hemquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hardroma heeft gedoneerd aan Lenthe #held
Ja maak er dan Spring van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil mn child ook Lenthe noemen en Summer en Autumn
Gewoon Winter, is ie net iets meer sneeuwvlokje dan de restquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Zoalsquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.
Fuckerquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maak er dan Spring van.
En dan hopen dat je haar nooit kwijt bent als er iemand van een flat af wil springen hihi
Luna?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke kindernamen verzonnen.
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind Lenthe wel mooie naam eigenlijk
En Winter dan? :s :squote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.
?
Haasje over?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein dan moet ik aan haasje denken ;s
Heb hem een paar keer hardop uitgesproken en kan er niet aan wennen. Zou Sarol mooier vindenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rare droom gehad een eeuwigheid geleden. Wat vind je van Rasol als naam, voor een dochter natuurlijk.
?
Leuk, als de moeder uit Pattaya afkomstig isquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
?
hahaha jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Leuk, als de moeder uit Pattaya afkomstig is
LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vond Elza vet mooie naam, hoorde het tijdens lesje geschiedenis jaaaren terug. Jwz Elzas-Lotharingen.
En sinds die kutdisney een kinderfilm heeft gemaakt met als superheld Elza haat ik het
Muilllllllquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Plan is er niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Ben jij nog van plan een gezinnetje te stichten dan Niels?
Mijn zuster heet Elsa. Mooie naam.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vond Elza vet mooie naam, hoorde het tijdens lesje geschiedenis jaaaren terug. Jwz Elzas-Lotharingen.
En sinds die kutdisney een kinderfilm heeft gemaakt met als superheld Elza haat ik het
racistquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:24 schreef Mozy het volgende:
Ik wil mijn kind een Nederlandse naam geven. Ik heb ook een hele Nederlandse naam
Johannes en Bernadettequote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe noem jij de kinders, Wilhelmina en Bertram?
Mijn moeder heet Wilhelmina.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
adellijke namen voor meisjes en Bijbelse namen voor jongensquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:24 schreef Mozy het volgende:
Ik wil mijn kind een Nederlandse naam geven. Ik heb ook een hele Nederlandse naam
Ik heb ooit stage gelopen in een klas waarin een leerling zat die halfbloed was met een super Nederlandse naamquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het ondergesneeuwde kindje dusquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef Kurovski het volgende:
John, Niels, Elsa.
Ben de middelste, alledrie zelfde vader en moeder.
Geertruidaquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ooit stage gelopen in een klas waarin een leerling zat die halfbloed was met een super Nederlandse naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |