Pakkende titel wel, huisvrouwen zullen soppen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!
met foto's?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je leest er binnenkort alles over in de TARDIS. biografie door NoelGallagher en Montelly: Cucks & Cocks!
Hopelijk kan hij dit doen als hij uitgepraat is over Crip.quote:
Daar kan ik niet aan mee doen, ik ben een lieve jongemanquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, een gezamenlijke vijand hebben.
Helaas deed jij hard4nothingquote:
Als ik geen onderzoeker en docent kan worden dan overweeg ik het wel even om in m'n Hunkemollertjes te poserenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak er ook je werk van om je kont te laten zien op het internet
ja hallotjesquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
TARDIS. negeert mij dus ik zoek contact met een nieuwe FOK!er. Iemand interesse?
WCH en Niels hebben wel interessequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
TARDIS. negeert mij dus ik zoek contact met een nieuwe FOK!er. Iemand interesse?
ik zei toch al hallo joh flikkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
WCH en Niels hebben wel interesse
Ik smeek er al maanden om jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Ik ga je carrière vanaf nu volgen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas deed jij hard4nothing
[..]
Als ik geen onderzoeker en docent kan worden dan overweeg ik het wel even om in m'n Hunkemollertjes te poseren
Pardonquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Je kwelt jezelf, daar kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij sowieso al iedere dag dus leugen.
Ik sluit wel achteraan, Achter zeer welteverstaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:52 schreef HRC2020 het volgende:
Dit bedoel ik nou.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kwelt jezelf, daar kan ik niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |