Me too bby girl me tooquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:30 schreef xcachet het volgende:
Oh men. Volgende week belangrijke dingen op school en presentaties.
Ik wil het wetenquote:
ik ben eigen baasquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:29 schreef Kurovski het volgende:
Dat je baard niet door de beugel kan PeZu of wat?
Ik zeg geen dingen die ik niet meenquote:
Gaat je geen ene moer aan godverdomme.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus christus jongewaar komt je ex van nu vandaag, postorderbride.com aka russia?
Heb ik al gedaanquote:
Ja gvdquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg geen dingen die ik niet meen
Oh, dan wil ik niet dat jullie het weten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er staat toch van wel. Open die spleetogen eens!
Valt me vies tegen van je dit, is goed meid.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe je kunt neuken met een 7 cm dick?
nee persoonlijk maar ik ken de fokker gewoon privequote:
Voornemensquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mij voorgenomen om zowel in eckte leven als op FOK! ladylike te gedragen.
Op FOK! gaat het finaal mis.
Ja ook projectpresentatie, projectverslag, pop, asessments, tentamen op de dinsdagavond etc etc etcquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
[..]
Ja gvdprojectpresentatie plus verslag en dan nog leren voor 4 tentamens ugh
jij ?
helaasch.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mij voorgenomen om zowel in eckte leven als op FOK! ladylike te gedragen.
Ben je dik geworden?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Ik ga zelfs sporten vanaf 1 februari
Medelijden gurl, we can do thisquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook projectpresentatie, projectverslag, pop, asessments, tentamen op de dinsdagavond etc etc etc
Haha, ik om aardiger te zijn. Lukt ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil best mee sporten hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh m'n ribbenkast steekt uit dus moet spiertjes kweken
Dat is dan ook een zeer lastige opgave als je een geboren basic bitch bent tochquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik om aardiger te zijn. Lukt ook niet.
Geen probleem dus.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee persoonlijk maar ik ken de fokker gewoon prive
We strijden ons er doorheen. Daarna weer nieuwe periode en rustigquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Medelijden gurl, we can do this
Gek hè.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik om aardiger te zijn. Lukt ook niet.
Ja maar da's goed.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he
Ik ga zelfs sporten vanaf 1 februari
Waarom noemen mensen mij zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is dan ook een zeer lastige opgave als je een geboren basic bitch bent toch
niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:38 schreef xcachet het volgende:
Ik ben niet echt zoals mijn leeftijdgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |