quote:
will cut hair?quote:
okquote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zoek je op en ik verkracht je hond
waar heb ik dit eerder gelezenquote:
wiequote:Op maandag 9 januari 2017 19:40 schreef Chai het volgende:
Wist niet dat we knappe staatssecretarissen hebben.
Blufquote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zoek je op en ik verkracht je hond
Jaaquote:
al gedaanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:42 schreef Drug het volgende:
[..]
alsjeblieft zet geen vloek op mij ik zal t nooit meer dien
wie?quote:
Bohh Klaas Dijkhoff dat is volgens mij echt een beest in bedquote:Op maandag 9 januari 2017 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Klaas Dijkhoff was bij de slimste mens wel knap.
oh hijquote:Op maandag 9 januari 2017 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Klaas Dijkhoff was bij de slimste mens wel knap.
ik heb vooral beestjes in bedquote:Op maandag 9 januari 2017 19:43 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Bohh Klaas Dijkhoff dat is volgens mij echt een beest in bed![]()
Will Ferrell jou een hoek verkopen?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Will Smith uit de ballenbak komen?
quote:
verhuisdquote:Op maandag 9 januari 2017 19:30 schreef Kurovski het volgende:
Maar gisteren m'n horeca schort teruggevonden, even omgedaan ivm koken.![]()
Die sporttassen zitten vol met verrassingen en het is alweer bijna een jaar geleden dat ik ben verhuist.
Bedbugs?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb vooral beestjes in bed
hopelijk houden ze je erquote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik maak wel vaker grammaticale foutjes. Gelukkig geen strukturele fouten. Het gebeurt per ongeluk. Ik weet heus wel hoe het moet.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoopte dat hij het zelf zou ontdekken, verassingen kon hij wel eigenhandig vinden
Hoeveel zou die noor wegen?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
Ja spreek ik met radio veronica? Jullie draaien echt te phil collins
meer meer meerquote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik maak wel vaker grammaticale foutjes. Gelukkig geen strukturele fouten. Het gebeurt per ongeluk. Ik weet heus wel hoe het moet.
Werd er maar eens wat verast hier.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoopte dat hij het zelf zou ontdekken, verassingen kon hij wel eigenhandig vinden
mag hopen dat ik beter weet hoe ik eruit zie dan jij pffffquote:
verassing beste assingquote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee.quote:
jeetjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
heb echt zin om Drug helemaal leeg te zuigen
Aarsmaden?quote:
EHHquote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
mag hopen dat ik beter weet hoe ik eruit zie dan jij pffff
In de klikoquote:
Kijk je hem dan met van die grote ogen aan en knipoog je even als je lippen zijn ballen raken?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
Oh, da's wel kut.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk het, de jeuk wordt dan wel minder
nee knipper paar keer snel met mn oogjes terwijl ik hem aankijkquote:Op maandag 9 januari 2017 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk je hem dan met van die grote ogen aan en knipoog je even als je lippen zijn ballen raken?
ik vond die annabel zo'n trutquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Chai het volgende:
http://www.npo.nl/de-slimste-mens/06-01-2017/KN_1687039
Vanaf 7:40. Die reactie van die kandidaat rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
tegelijk komen allesquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
Waarom google je daar in godsnaam op?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weenie kwam naar boven op google bij "sbs 6 probleemwijken"
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jukbeenderen zijn meer dan ok
hoop voor hem dat je alles doorslikt en dan zn dick schoonlikt en nog een kusje geeftquote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
nee knipper paar keer snel met mn oogjes terwijl ik hem aankijk
ga jij nou ook meedoenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:49 schreef Drug het volgende:
Maar gisteren m'n horeca schort teruggevonden, even omgedaan ivm koken.![]()
Die sporttassen zitten vol met verrassingen en het is alweer bijna een jaar geleden dat ik ben verhuist.
Wat een retard ben je ook he.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
waarom niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom google je daar in godsnaam op?
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die annabel zo'n trutEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sow hallo zegquote:
dat is wchquote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
sow hallo zeg
wat ben jij voor wanhopige mycrofter pfff
ik kom hier voor WCHquote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
sow hallo zeg
wat ben jij voor wanhopige mycrofter pfff
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die annabel zo'n trutMozy zegt dat het een columniste van GeenStijl is. Verklaart een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:53 schreef Montelly het volgende:
Wie had hier fittie met DjeDje ook alweer?
quote:
Haha waren echt epic die dm'squote:
Ja een retarderende rechtse snolletje.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy zegt dat het een columniste van GeenStijl is. Verklaart een hoop.
sstquote:
swsquote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef TARDIS. het volgende:
hop
[..]
hoop voor hem dat je alles doorslikt en dan zn dick schoonlikt en nog een kusje geeft
sow dit zeg je toch niet gvd hoop dat teun een keer een globe moet ronddraaien maar per ongeluk je kop pakt en je nek breektquote:
Ik kijk nu verder, ze wordt telkens subtiel getrolld door Stefano.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja een retarderende rechtse snolletje.
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 19:57 schreef Superdonald het volgende:
[..]
sow dit zeg je toch niet gvd hoop dat teun een keer een globe moet ronddraaien maar per ongeluk je kop pakt en je nek breekt
nounouquote:Op maandag 9 januari 2017 19:57 schreef Superdonald het volgende:
[..]
sow dit zeg je toch niet gvd hoop dat teun een keer een globe moet ronddraaien maar per ongeluk je kop pakt en je nek breekt
Komt door de drank, normaal is hij veeel slimmer hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is nog dommer dan ik dacht
na vijf uur hequote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door de drank, normaal is hij veeel slimmer hoor.
Drank meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
O oke, zal hem wel voortaan beoordelen op zijn posts van voor vijf uur!quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
hij gaat zo een dutje doen daarna is ie weer wat bijgetrokkenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O oke, zal hem wel voortaan beoordelen op zijn posts van voor vijf uur!
Hey lekkertjequote:
soms is mijn gedachte mijn vingers voor. ben een machinequote:
een nietmachinequote:Op maandag 9 januari 2017 20:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
soms is mijn gedachte mijn vingers voor. ben een machine
Katoenplukkermachine.quote:
fakking bruutquote:
Eerst eten en dan het luchtruim op VATSIM onveilig maken. Ging heel aardig gisteren met voice.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hij gaat zo een dutje doen daarna is ie weer wat bijgetrokken
nu ga je met toto neukenquote:
niks erger dan teleurgesteld zijn in je eigen verwachtingenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is nog dommer dan ik dacht
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks erger dan teleurgesteld zijn in je eigen verwachtingen
Zo voelt je vrouw zich elke dag.quote:
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
terecht.
Hoop dat je je nu nog kutter voelt.
;squote:
steek je bed in de fikquote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nieuwe sfeerlichtjes, mijn lava lamp komt amper licht vanaf.
had dima dat ook maar eensquote:Op maandag 9 januari 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu heb ik een kut gevoeld
waxinelichtjesquote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat is stom. Ik wil gewoon weer iets van kerstlampjes ofzo.quote:
wat is het probleem dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat is stom. Ik wil gewoon weer iets van kerstlampjes ofzo.
koop zo'n zgn mocro lampquote:Op maandag 9 januari 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
onlinequote:
Als 'ie uit staat is 'ie helemaal witquote:
Wow zo mooi.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Als 'ie uit staat is 'ie helemaal wit.
Heb in onze woonkamer in de nok die zo'n 6 meter hoog is twee van die grote Chinese witte lampionnen hangen.
owquote:Op maandag 9 januari 2017 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels basht Ama altijd dat ze tokkie zou zijn.
wait... basht niels ama?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Niels basht Ama altijd dat ze tokkie zou zijn.
Heb je een beetje eigen smaak of laat je Chai alles bepalen?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:21 schreef Mozy het volgende:
Heb nu al zin om met Chai in een IKEA huis te wonen
Je vrouw pesten om haar smaak. #lifegoalsquote:Op maandag 9 januari 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow
mijn vrouw zou zo'n lamp ook zo kopen
en ik pest haar dan drie maanden
Ik ga binnenkort ook één of twee cactussen (wel kleintjes) kopen. Gewone kamerplantjes gaan al dood als ik er naar kijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:21 schreef zeer het volgende:
[..]
en in het raamkozijn in de nok allemaal cactussen
Ik heb geen eigen smaak en laat alles door Mozy bepalen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je een beetje eigen smaak of laat je Chai alles bepalen?
zekerquote:
ooit een vrouw in huis gehad?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vrouw pesten om haar smaak. #lifegoals
Ja, altijd volgens Chai.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wait... basht niels ama?
Mijn ouders zijn designmensen. Chai's ouders woonde in een boerderij waar alles een beetje samengeraapt was. Ik hoop je daarmee voldoende te hebben geïnformeerd.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wij hebben super veel plantenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook één of twee cactussen (wel kleintjes) kopen. Gewone kamerplantjes gaan al dood als ik er naar kijk.
Was gewoon srs vraag hoor..quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen smaak en laat alles door Mozy bepalen.
WE? IS ER EEN ANDER IN HET SPEL?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Wij hebben super veel planten. M'n tabaksplant was ook eerste ding wat ik verhuisd had hehe.
We zijn nu een klimplant tegen de muur aan het leiden zodat ze muur plant wordt.
Jouw ouders zijn pensionado's met teveel tijd, mijn ouders zijn ondernemers en meer praktisch ingesteld. Waren ze ooit iig.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn designmensen. Chai's ouders woonde in een boerderij waar alles een beetje samengeraapt was. Ik hoop je daarmee voldoende te hebben geïnformeerd.
je was een tegenvaller voor je ouders begrijp ik?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn designmensen. Chai's ouders woonde in een boerderij waar alles een beetje samengeraapt was. Ik hoop je daarmee voldoende te hebben geïnformeerd.
Die heeft geen fuck te vertellen hier. Hoe zit dat bij jou?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooit een vrouw in huis gehad?
Ben bij Wehkamp altijd bang dat ze falliet gaan net op het moment dat ik wat bestel.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
https://www.wehkamp.nl/Wi(...)AVJ6usmeMaAjjs8P8HAQ
samengeraapt? gewoon boerenstijl is dat. Donkere eiken meubelen, met lichte gecombineerd. potjs en vaasjes etcquote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
ze is de baasquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft geen fuck te vertellen hier. Hoe zit dat bij jou?
hele mooie lichtequote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
samengeraapt? gewoon boerenstijl is dat. Donkere eiken meubelen, met lichte gecombineerd. potjs en vaasjes etc
Mijn ouders hebben hun uren anders gewoon gewerkt hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn pensionado's met teveel tijd, mijn ouders zijn ondernemers en meer praktisch ingesteld. Waren ze ooit iig.
...het begint altijd met kussentjes voor op de bank.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooit een vrouw in huis gehad?
Ik heb twee gehandicapte zussen dus ze konden alleen nog maar winnen toen ik werd geboren.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je was een tegenvaller voor je ouders begrijp ik?
echt iets wat je zou zeggen over voormalige docentenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hun uren anders gewoon gewerkt hoor.
zie de bank amper meerquote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
...het begint altijd met kussentjes voor op de bank.
heb je wel eens niet betaald voor liefde?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mwa het was nog wel om aan te zien hoor, alleen niet mijn stijl. De nieuwe vriendin van haar vader is echt een debiel als het op inrichten en smaak aankomtquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
samengeraapt? gewoon boerenstijl is dat. Donkere eiken meubelen, met lichte gecombineerd. potjs en vaasjes etc
hey mijn ouders zijn ook designmensenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
owquote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb twee gehandicapte zussen dus ze konden alleen nog maar winnen toen ik werd geboren.
Allebei in de psychiatrische zorg gewerkt.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
echt iets wat je zou zeggen over voormalige docenten
Ahah donkere eiken meubels idd, gele keukenteels met groene kastenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
met jou hebben ze knap stukje design neergezet iigquote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hey mijn ouders zijn ook designmensen
Hoe ziet het eruit dan? ja als je sws echt alles naar je smaak en kleur wil is et altijd zo duur.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa het was nog wel om aan te zien hoor, alleen niet mijn stijl. De nieuwe vriendin van haar vader is echt een debiel als het op inrichten en smaak aankomt
potato tomatoquote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Allebei in de psychiatrische zorg gewerkt.
Geeft niet. Ik vind het leuk om dat stukje info te droppen om een gesprek ineens heel ongemakkelijk te maken.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow
wilde gewoon bijdehand doen
Ja tot hun 55e of zo.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hun uren anders gewoon gewerkt hoor.
Ja bij je ma laatst nog.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je wel eens niet betaald voor liefde?
lukte primaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik vind het leuk om dat stukje info te droppen om een gesprek ineens heel ongemakkelijk te maken.
Gewoon super veel oude spullen. En dan niet retro oud of goed oud maar kapot voorbij levensduur oud. En ook veel te veel spullen die totaal niet matchen. Heel veel oude en houten troep.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe ziet het eruit dan? ja als je sws echt alles naar je smaak en kleur wil is et altijd zo duur.
Is een act voor de bühne, staat lekker gepassioneerd.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef zeer het volgende:
denk dat dit wel eens de laatste avond chai hartje mozy kan zijn ik voel spanning
kut, wilde je net een dm doenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een act voor de bühne, staat lekker gepassioneerd.
Alleen door Crip, de rest heeft hier legit seks gehad.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat het hier wel erg vaak over seks, "neuken" en homoseks gaat. Zijn we hier 12 met zijn allen of zo?
daten?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hey mijn ouders zijn ook designmensen
Pew pewquote:
nee jij bent met Chaiquote:
Jij ook dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen door Crip, de rest heeft hier legit seks gehad.
Alles zoveel mogelijk op elkaar gestouwd tussen de hondenkak doet aan alle soorten meubelen afbreuk.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon super veel oude spullen. En dan niet retro oud of goed oud maar kapot voorbij levensduur oud. En ook veel te veel spullen die totaal niet matchen. Heel veel oude en houten troep.
Mandjeskast...quote:Op maandag 9 januari 2017 20:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat zegt mijn moeder ook altijd jaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
met jou hebben ze knap stukje design neergezet iig
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles zoveel mogelijk op elkaar gestouwd tussen de hondenkak doet aan alle soorten meubelen afbreuk.
En dan de enorme schuren + extra kamers tot de nok toe volstouwen met nog meer troep en meubels.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles zoveel mogelijk op elkaar gestouwd tussen de hondenkak doet aan alle soorten meubelen afbreuk.
Je stijgt op mijn foef-lijst.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik vind het leuk om dat stukje info te droppen om een gesprek ineens heel ongemakkelijk te maken.
wist niet dat het soort voorspel was manquote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lang meer als ik zeer moet geloven.
weet ikquote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zegt mijn moeder ook altijd ja
zij, en met haar vele anderen die zich zo desperaat seksueel moeten uiten omdat ze schijnbaar in het echte leven iets tekort komen? maar dat is een aannamequote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen door Crip, de rest heeft hier legit seks gehad.
Je moet naar je eigen hart luisterenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lang meer als ik zeer moet geloven.
bah bahquote:
Er zijn periodes geweest dat je gewoon je adem in moest houden als je binnenkwam. En dan zaten zij gewoon te eten in die meurquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef Neverknown het volgende:
k zie het al helemaal voor me in mn hoofd. dan een enorme kaklucht derbij.
is het daarom dat je altijd zo snoezig komt vertellen over je vriendje hierquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat ze schijnbaar in het echte leven iets tekort komen? maar dat is een aanname
zo onregelmatigquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet naar je eigen hart luisteren
automatische systemen zorgde er vorig jaar voor dat ik 6 maanden op 1500 euro moest wachtenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef Crip het volgende:
ugh moet fucking hele declaratielijst weer gaan maken wrom gaat zulke shit niet gewoon automatisch via werk
Mijn hart zegt dat Chai en ik een "match made in heaven" zijn. Wat nu?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet naar je eigen hart luisteren
lekker gespaard welquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
automatische systemen zorgde er vorig jaar voor dat ik 6 maanden op 1500 euro moest wachten
je hart zegt helemaal niets man, fantastquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn hart zegt dat Chai en ik een "match made in heaven" zijn. Wat nu?
Godverquote:Op maandag 9 januari 2017 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er zijn periodes geweest dat je gewoon je adem in moest houden als je binnenkwam. En dan zaten zij gewoon te eten in die meur_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry wou je verrassenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef Crip het volgende:
ik heb een tabblad ''penisvergroting'' open staan, hoe dan.
een cute opmerking als "verliefd op mn vriendje" vs. "ik wil je helemaal leegzuigen" gezegd door een maagdelijke moslima met hoofddoek tegen een random man op een online forumquote:Op maandag 9 januari 2017 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
is het daarom dat je altijd zo snoezig komt vertellen over je vriendje hier
Als het beneden niet stroomt loopt het boven over.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zij, en met haar vele anderen die zich zo desperaat seksueel moeten uiten omdat ze schijnbaar in het echte leven iets tekort komen? maar dat is een aanname
sorry schatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |