quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoopte dat hij het zelf zou ontdekken, verassingen kon hij wel eigenhandig vinden
Hoeveel zou die noor wegen?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
Ja spreek ik met radio veronica? Jullie draaien echt te phil collins
meer meer meerquote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik maak wel vaker grammaticale foutjes. Gelukkig geen strukturele fouten. Het gebeurt per ongeluk. Ik weet heus wel hoe het moet.
Werd er maar eens wat verast hier.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoopte dat hij het zelf zou ontdekken, verassingen kon hij wel eigenhandig vinden
mag hopen dat ik beter weet hoe ik eruit zie dan jij pffffquote:
verassing beste assingquote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee.quote:
jeetjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
heb echt zin om Drug helemaal leeg te zuigen
Aarsmaden?quote:
EHHquote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
mag hopen dat ik beter weet hoe ik eruit zie dan jij pffff
In de klikoquote:
Kijk je hem dan met van die grote ogen aan en knipoog je even als je lippen zijn ballen raken?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
Oh, da's wel kut.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk het, de jeuk wordt dan wel minder
nee knipper paar keer snel met mn oogjes terwijl ik hem aankijkquote:Op maandag 9 januari 2017 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk je hem dan met van die grote ogen aan en knipoog je even als je lippen zijn ballen raken?
ik vond die annabel zo'n trutquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Chai het volgende:
http://www.npo.nl/de-slimste-mens/06-01-2017/KN_1687039
Vanaf 7:40. Die reactie van die kandidaat rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
tegelijk komen allesquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
Waarom google je daar in godsnaam op?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weenie kwam naar boven op google bij "sbs 6 probleemwijken"
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jukbeenderen zijn meer dan ok
hoop voor hem dat je alles doorslikt en dan zn dick schoonlikt en nog een kusje geeftquote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
nee knipper paar keer snel met mn oogjes terwijl ik hem aankijk
ga jij nou ook meedoenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:49 schreef Drug het volgende:
Maar gisteren m'n horeca schort teruggevonden, even omgedaan ivm koken.![]()
Die sporttassen zitten vol met verrassingen en het is alweer bijna een jaar geleden dat ik ben verhuist.
Wat een retard ben je ook he.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
waarom niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom google je daar in godsnaam op?
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die annabel zo'n trutEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sow hallo zegquote:
dat is wchquote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
sow hallo zeg
wat ben jij voor wanhopige mycrofter pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |