quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoopte dat hij het zelf zou ontdekken, verassingen kon hij wel eigenhandig vinden
Hoeveel zou die noor wegen?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
Ja spreek ik met radio veronica? Jullie draaien echt te phil collins
meer meer meerquote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik maak wel vaker grammaticale foutjes. Gelukkig geen strukturele fouten. Het gebeurt per ongeluk. Ik weet heus wel hoe het moet.
Werd er maar eens wat verast hier.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoopte dat hij het zelf zou ontdekken, verassingen kon hij wel eigenhandig vinden
mag hopen dat ik beter weet hoe ik eruit zie dan jij pffffquote:
verassing beste assingquote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee.quote:
jeetjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
heb echt zin om Drug helemaal leeg te zuigen
Aarsmaden?quote:
EHHquote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
mag hopen dat ik beter weet hoe ik eruit zie dan jij pffff
In de klikoquote:
Kijk je hem dan met van die grote ogen aan en knipoog je even als je lippen zijn ballen raken?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Crip het volgende:
heb echt zin om Drug helemaal leeg te zuigen
Oh, da's wel kut.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk het, de jeuk wordt dan wel minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |